JE TO MENSI KAPITOLA PROTOZE TED NEVIM CO BYCH TAM JESTE MOHLA PRIDAT HIHI
GEORGE POV
Ráno jsem se vzbudil ale ne nejlépe. Rychle jsem běžel na záchod. Vyvracel jsem asi celou vodu co mam ve své těle. Po chvíli přiběhl dream. "Zlato co se děje? Není ti dobře? Něco ti donesu! Počkej tady" ani nevíte jak moc je dream roztomilý když se o mě stara. Spáchal jsem blitky. Po chvíli přišel dream s čajem. Musel jsem ho vypít i když jsem ani trochu nechtěl. Vypil jsem ho a chtěl si lehnout do postele. Ale upadl jsem. Dream mě aspoň chytl. Odnesl mě do postele a věnoval mi polibek na čelo. Já se jen usmál a usnul jsem.Opět jsem se vzbudíl. Ale trochu lipe než předním. Šel jsem do koupele si udělat hygienu a trošku si udělat něco s mojima vlasy a převlec se. Potom jsem šel dolu kde byl clay s nickem. Hráli ps5. Já se jen sednul na pohovky vedle dreama. "Ty Už jsi v pořádku" ozval se starsostlivi dream. Já jen kyvl a nic neříkal. Díval jsem se jak sapnap prohrává a furt se smál tomu. Začalo mi být zase špatně tam jsem raději už běžel na záchod.
Začal jsem ztrácet. Nevím co se děje s mým žaludkem. Zas přišel dream. Teď se na moc aspoň neptal na debilni otázky. Byl tam semnou. Držel mě za ruku. Později jsem přestal blit splachnul jsem to a opřel jsem se o zeď. Dream mě chtěl políbit ale já se nenechal. "Teď jsem vzracel. Určitě mě políbit" kouknul se na mě dream smutně. Vážně ho chci políbit. Ale fakt ho chvi strašně políbit. Políbim ho za chvíli. Musím si umýt zuby.
Umyl jsem si zuby a hned jsem skočil po dreamovi. "Co?" Divné se zeptál dream. "Furt mě nechceš políbit a teď tu na mě skočis?" ještě divněji se zeptál opět a zas ten můj milovaný idiot dream. Já se jen pousmal a zas jsem ho políbil. Potom jsem z něho skočil a šel jsem udělat oběd. Dream chce tortilu ale sapnap chce rizoto. Pomoc.
Na konec jsem udělal tortilu. Já ji taky chtěl,takže sorry nicku. Obou to stejnak chutnalo.
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanfictionCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!