jak si užívat floridu-nebo nemocnici?

130 6 0
                                    

Dream pov:
Jel jsem  zase na floridu. Dneska jsem  tam jel  protože mám zachvili narozeniny a chvi to jako každý rok, oslavit tady doma. Na floridě jsem nebyl už dva měsíce. Možná to tak nejde vidět že je to tak dlouho. Strašně mi chyby rodiče a můj otec. Naposledy jsem viděl mého tatu když jsem mu řekl mojí orientaci. Vůbec mu to nevadilo. Byl na mě pyšný že jsem mu to řekl. Mám ho rád a vždycky ho budu mít rád.

Narozeniny mám vlastně za dva dny, mama mi chce něco dát. Nevím přesně,Co ale vím že to bude něco dobrého.

Teď jdeme někde na oběd. Do restaurace. Vzpomněl jsem si na náši  dovolenou. Utratil jsem tam asi 5 milionů. A letenky asi dva miliony. Myslel jsem že utratim víc. Znám tommyho dlouho,vím že utrati nejvíc peněz. Ale nějakým divnym způsobem  jsem za něho utratil málo peněz.

Než jsme šli do restaurace začalo mi být divně. Začala se mi potat hlava. Bylo mi špatně. Potom jsem si lehnul a už jsem, se vzbudíl v bílé místnosti.
Moje mama byla vedle mě a brečela. Nevěděl jsem co se děje. A proč jsem v nemocnici.

Do pokoje přišla sestra,podívala se na mě smutná a oznamila:"pane clayi. Před dvouma hodnima jste omdlel. Zjistili jsme něco hodně blbeho". Bal jsem se co mi řekne. Jsem teď v pohodě. Takže mi noc nemůže být,že? "Zjistil jsem že máte rakovinu krve. " řekla smutně sestřička a odešla. Jak se to jen mohlo stát.

Moje mama musela už odejít,skončili návštěvní hodiny. Musím to nějak říct Georgovi,že se s ním dlouho neuvidím. Nebo se s ním vůbec neuvidím. Vzal jsem mobil z nočního stolku a začal jsem volat Georgovi. Zvedl to poněvadž rychle. "Ahoj georgi. Mám pro tebe špatnou zprávu, zjistil že mám rakovinu krve. Jsem teď  v není ničí na floridě. Uvidíme se až za tři měsíce." Nakonec jsem mu to napsal.

Hned mi volal jestli jsem v pořádku ale já mu na všechno odpovídal ano. nechci aby se o mě Staral jak  nějak matka. Mam chut jít pryč z nemocnice. Opravdu mně štve že tu nemůže george. Je to jeden z mých nejlepší kamarádu kterým věřím.

George pov:
Dream mi řekl že má rakovinu krve. Co když to blbě dopadne? Co kdyz bude muset zemřít? Neměla bych přemýšlet na vraždy. Spíš bych měl přemýšlet o hezkých věcech. I když to je jediná věc ktera mi nejde. Na co dobrého bych měl přemýšlet? Jestli dream bude v pořádku? Však má rakovinu! Musím si něco o tom přečíst. Jestli se na to dá umřít[budeme dát že ne]. Zjistil Jsem že se na to nedá umřít. Jsem šťastný, že dream nemůže umřít....

                                                                        
Lmao trošku krátké but nobody ask :,)

458-slov
                                                                      

Už Vím Kdo Jsi|dnf|Kde žijí příběhy. Začni objevovat