Dream pov:
Dneska je moje ~soukromá~ oslava s karlem,quackitym,sapnapem. Nechci ani vědět proč je soukromá ale nevadi. Oslava je až večer takže mám čas udělat menší stream. Musim jim Říct o mojí rakovině. Stream jsem měl naposled když Byl mcc. To bylo před 8 dnu. Nakonec mně napadlo že bych mohl udělat video o tom jak o tom mluvit. Já jsem teda génius.Nachystal jsem si věci na natáčení. Když jsem konečně všechno nachystal kouknul jsem se ještě na mobil jestli mi někdo nepsal. Viděl jsem neznáme číslo. Byli tam tři fotky a jedno video. Na každé byl matthem. Na fotkách byl nahaty a ukazoval svůj dick. Na videjich byl s nějakým kluk a šukali. Ani nevím kdo to byl ale doufal jsem že to nějak já nebo george.
Nechci dal řešit mého ex. Musim jeste pro kameru ktera je nějakým způsobem dole. Šel jsem dolu a viděl jsem hned na lince svoji kameru. Teď jsem si uvědomil že jsem ještě neuděl face reveal. Takže to všechno musím zase dát pryč. Jsem idiot. Zapl jsem pc. Zapnul jsem minecraft. Dělá nějaký random server. A začal jsem točit.
TIME SKIP
Začal být večer a zachvili je ~soukromá~ oslava. Video jsem měl už střihane takže jsem to mohl v klidu zveřejnit. Popisek byl "musim vám něco říct" byl trošku emo ale snad nevadí. Rakovinu mám pořád. Takže kdykoliv můžu jet zpět do nemocnice. A můžu kdykoliv umřít. Je to smutné, ale pravdivé.S boys máme sraz na nějakým náměstí. Nechci mít zpoždění takže už jdu. Přišel jsem,čekali jsme ještě na Quackityho. Po chvíli přišel quackity. A my šli do klubu.
Začali jsme tancovat,pít a zpívat. Po pár hodinách jsem si sedli začali mluvit o videu,co natočil matthem. Moc jsme nevěděli s kym všechno matthem byl,takže nemůžeme říct kdo to byl. Možná to byla karma. Možná to byl omyl. A možná to ten určití člověk měl poslat. Chtěl jsem změnit tému. "Boys,mel bych vam neco Říct" byl jsem s toho smutný. Začal jsem mluvit o mojí rakovině. Boys byli z toho až moc smutní,než jsem myslel.
Musel jsem přestat pít,kvůli lékům co mi dal doktor. Nechtěl jsem být už ani v klubu. Dělali jsme pičoviny asi pět hodin. Jsem
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanfictionCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!