Chica bunu sorunca mal gibi kaldım ve hiç bişey demedim. Herkes gözlerini bana dikmiş bakarken Bonnie "bişey mi oldu? " dedi. Ve üzgün görünüyodu.
Ben: yok bişey
Herkes bana bakıp cevap beklerken Zil çaldı ve sınıfa gittik. Bonnie bütün ders boyunca üzgün bir şekilde bana bakıyodu sadece bir ders de değil bütün gün bana üzgün bir ifade ile bakmıştı.
Korkmuştum acaba farkında olmadan kaba mı davrandım? Onu üzmüşmüydüm?
Okul çıkışında bunları düşünerek yürürken Chica önümü kesti ve "sana bişey sorucam. " dedi.
Bir köşeye geçtik ve Chica konuşmaya başladı.
Chica: Freddy sen Bonnie'den rahatsız mı oluyorsun?
Ben: N-ne? Neden şimdi bunu sordun ki?
Chica: 3-4 gündür tek yaptığın şey çocuğa dik dik bakmak. Senle konuşmak istiyomuş ama senin yanına geldiğinde çocuğun yüzüne bile bakmıyormuşsun. Eğer rahatsız oluyosa söylesin etrafınızda dolaşmam diyo. Ondan nefret mi ediyorsun.
Ben: NE?! Yok ya hayır tabikide hayır.
Chica: peki noldu? Neden garipsin bu aralar?
Ben: ya şey ben... B-ben sadece ondan.. ONDAN HOŞLANIYORUM!
*içinden* : ne? Bunu istemeden söyledim. Ondan cidden hoşlanıyo muyum? Yok yok hayır ya olamaz ya olamaz.BEN GAY DEĞİLİM👁💧👄💧👁
Chica: aaa.. Ne?!
Ben: eee şey Chica o kelimeler ağzımdan nası çıktı bilmiyorum. LÜTFEN DUYMAMIŞ FARZ ET (Hem daha kendim bile sevip sevmediğimi bilmiyorum)
Biz Chica ile konuşurken Foxy arkamızdaymış Arkamdan gülme sesleri gelince arkamı döndüm ve Foxy'i sırıtırken gördüm ve bir anda "GAY VAR!" Diye bağırdı ve Foxy'nin azını elimle kapattım (ama herkes duymuştu bile gözler yaşlı
👁💧👄💧👁) millet bize doğru dönmüş boş boş bakınıyodu. Foxy elimi ağzından çekti.Foxy: inanamıyorum Freddy gay olamaz daha geçenlerde Chica yı seviyod- aow
Foxy'nin suratının ortasına bir tane geçirdim ve Chica ile bir süre bakıştık..
(Foxy nin geçenlerde diyişi bir kaç hafta veya gün önce değil 2-3 ay xd eee bide daha bu gün yaptım hikayeyi 4 kişi görmüş ilk bölümü şimdide ÇOK MUYLUYUM YİA 😭)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romanceselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^