( biz freddyiz ve bunlar Fnaf 1 dekilerin insan halleri. Birde baştan söyliyim can sıkıntısına yazdığım bir kitap :D )
Freddy (Biz / ben) : *kendi kendine konuşur* Ya öf bu ışık ne ya. Lanet olası güneş sabah sabah güzel mi şimdi bu yaptığın. Yemin ederim güneş bile okula gitmemi istiyor.
Bir yumurta falan nerken kahvaltımı yapıp okulun yolunu tuttum. Yolda yürürken Foxy ile katşılaştım işte selam napion falan derken okula gelmiştik. Foxy ile yan yana oturuyorduk ve Foxy birden bana döndü.
Foxy: Bu gün sınıfa yeni biri geliyormuş duydun mu?
Freddy : yo?
Biz konuşurken chica sözümüzü kesti ve..
Chica : Yeni gelen kişinin adı bonnie'miş
Falan filan hoca geldi ve yanında mor saçlı bir çocuk vardı
Bonnie dediğimiz çocuk kendi tanıttı. O değilde erkek olması falan umurumda değildi çünkü çok güzeldiii.
Boynununa kadar kısalığı olan mor ipek gibi saçları. Kıpkırmızı parlak gözleri dolgun pembe dudakları kırmızı yanakları ve ince bile ile kendine aşık ediyordu
A- dur bi saniye ne diyorum ben? Hay aq ne kadar y*wşak biriyim daha çocuğu tanımıyom bile NE ÇOCUĞU KIZ GİBİ 💀
Hoca bonnie yi Chica nın yanına oturtturdu. Bonnie bir gün boyunca hiç konuşmamıştı büyük ihtimalle sınıfa yeni geldiği için utanıyo olmalıydı.
O değilde bende mal gibi 2 gün boyunca Bonnie ye baktığım için Chica ve Foxy nin aklında soru işareti bırakmıştım. Okul çıkışında Foxy birden bağırmaya başladı.
Foxy : Ulan salak sınıfa şu çocuk geldiğinden beri konuşmuyosun. Bütün gün düşünceli bi şekilde adama gözünü diktin. s*k*cen mi napcan mk
Freddy : ne dion lan. Laflarına dikkat et elimin tersiyle bi çarparım görürsün ebenin nikâhını.
Neyse yol boyunca Foxy ile kavga ettik. Eve gelince üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım.
*kendi kendine konuşur* ya ab ben şu cocuğu niye kafama taktım *bir anda ayağa kalkar* LAN YA AŞIK OLDUYSAM?
(Biraz kısa yapmış olabilirim millet okusada okumasada ben bunun devamını getiricem. Ha bi de bu ironi ztn yazio ama olsun bi daha söyliyim dedim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romansaselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^