#23 Noluyor lan burda?

94 7 19
                                    


Size biraz Mangle'dan bahsediyim.. Mangle önceden bizim okuldaydı, yaklaşık 1-2 yıl önce.. Biraz kendini beğenmiş, zorba biriydi fakat bize karşı bir kötülüğü yok. Şuana kadar yani. Ama Mangle'ı seviyorum. Mangle bizim okuldan ayrılmadan önce birinden hoşlanıyormuş fakat ona söyleyemediği için benden yardım istemişti napmalıyım felan diye. O kişiyi belirtmedi veya ismini söylemedi. Aslında o kişinin Foxy olduğunu düşünüyorum çünkü Mangle'ın tavırları normalde diğer insanlara sert ama Foxy'nin yanında çok bir kibar oluyodu?🌚 Ama emin değilim hem zaten Foxy'i sevse bile 2 yıldır doğru düzgün birbirlerini görmüyorlar bu yüzden Mangle'ın duyguları varsa çoktan o duygular yok olmuştur bence.

Şimdi neden okuldan ayrıldığını kısaca özet geçiyim. Bir kızla biri için kavga ediyordu. Kızı baya dövmüştü yüzü kan içindeydi. Kızın kafasını masaya vurmuş? 🤯 bu olaydan sonra okuldan atıldı.

Neysee bu kadar açıklama yeter.. Biraz fazla oldu ama olsun :0

Mangle: Pekâlâ ehmm.. Ben bizimkilerin yanına gidiyorum birazdan yanımıza gelin beraber takılıp sohbet edelim, özledim sizi.
Şu masaya gelirsiniz.

Diyerek T. Freddy ve bir kaç kişinin oturduğu masayı gösterdi. Foxy ile birbirimize baktık.

Mangle: O zaman ben gidiyorumm. Bay bayyy (≧∇≦)/♡

Mangle gitti. Hiç birşey olmamış gibi önüme dönüp içmeye devam ettim🌚

Bonnie: Ehmm.. O zaman birazdan gidelim mi?

Chica: T. Freddy..

Dedi ve karşı masadaki T. Freddy'i gösterdi.

Bonnie: Oh.. Anladım..

Olanları aldırış etmeden hepimiz eğlenmeye devam ettik.

Bir süre sonra Mangle tekrar yanımıza geldi.

Mangle: Eee.. Gelmiyor musunuz?

Foxy kulağıma eğilerek şunları söyledi.

Foxy: *fısıldayarak* Biraz gidip geri mi dönsek? Kızın hevesini kırmayalım.

Ben: ... Peki.

Mangle: Eee..

Ben: Pekâlâ Mangle, geliyoruz.

Önüme döndüm. Yarım kalan vodka'mı bitirdim. Telefonumu ve birkaç değerli eşyamı alarak yerimden kalktım. Arkamı dönüp bizimkilere baktım. Hepsi bana tedirgin bir şekilde bakıyordu.

Ben: E- Hadisenize, gidelim.

İlk önce birbirlerine baktılar, sonra onlarda yerlerinden kalktı. Hepimiz Mangle'ın gösterdiği masaya gittik. Mangle'da sevinçle bizi takip etti.

Mangle: Heyy! Çocuklarr! Size yeni arkadaşlar getirdim.

Hepimiz bir yere geçip oturduk.

Ben: Bonnie. Yanıma gel.

Bonnie: Peki..

Bonnie yanıma oturdu. Foxy yerinden kalkıp yanıma geldi ve kulağıma bişeyler fısıldadı.
Foxy: *fısıldayarak* Kankaa! Burda Withered Foxy'de var amk?!

Ben: *fısıldayarak* hassiktir.. Ne boktan bir ortama düştük amk!

Withered Foxy'inin olayını da kısaca özet geçicem. O da önceden bizim okuldaydı Mangle gibi birilerini pataklarken gitti. Mangle gibi zorba biri ama Mangle'ın yanında şeytan gibi kalır💀 Kensidi Foxy'i hiç sevmez, nedenini bilmiyorum. Ama bildiğin çocuğa zorbalık yapıyodu fakat Foxy sesini hiç çıkarmıyo mal işte..Hatta Mangle'la bu konu için kavga etmişlerdi.

GAY VAR?! (FreddyxBonnie) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin