#25 Seni seviyorum..

116 8 4
                                    


Ben: Foxy ve Chica, sizi eve bırakıcam.

Foxy: Ehm.. Pekâlâ :/

Bonnie: Ben?

Ben: Sen benimle geliyorsun.

Foxy ve Chica'yı bıraktıktan sonra ben ve Bonnie, benim eve geçtik.

Bonnie: Freddy..

Ben: Bonnie, neden ilk başta bana söylemek istemedin?

Bonnie: ...? Neyi..?

Ben: Ney olabilir?! Düşün bi ne olabilir?!?!

Bonnie: T. Freddy.. Mi..?

Ben: Evet?

Bonnie: Ben.. Sadece..

Ben: Sen sadece ne?! *sessizlik* Bana "olay çıksın istemedim" deme sakın!

Bonnie: Aslında konu o değil..

Ben: Konu o değilse, konu ne Bonnie?!

Bonnie: Ben sadece sana bişey olmasından korktum tamam mı?! Çünkü seni seviyorum..

Ben: Ya yavrum bana ne olabilir?! O p*ç bana ne yapabilir ya?!

Bonnie: Bilmiyorum korktum işte..

Ben: Bonnie. Korkunun hiç bir şeye faydası yok!

Bonnie: Özür dilerimm..

Bonnie'ye yaklaşıp onu kollarımla sarıp sım sıkı sarıldım. Bonnie'de bana sarıldı. Bir şey tişörtümü ıslatmıştı. Bonnie'nin iç çektiğini duydum.

Ben: Bonnie..? Ağlıyor musun sen?!

Bonnie cevap vermedi. Dizlerimin üstüne çöküp Bonnie'nin ellerini tuttum ve göz yaşlarını sildim.

Ben: Bebeğim.. Ağlama..

Bonnie: Freddy...

Ben: Efendim balım..?

Bonnie tam birşey diyecekken ağzını kapadı sanırım söyliyeceği şeyi söylemekten vaz geçmişti fakat Bonnie'nin konuşmasını bekliyordum.

Ben: Bonnie.. Noldu?

Bonnie: Hiç.. Yok bişey..

Ben: Emin misin?

Bonnie: Evet.. Sadece biraz yorgunum sanırım..

Dizlerimin üstünden kalktım.

Ben: Gel, yatalım hadi.

Bonnie'nin elinden tutup onu yatak odasına götürdüm. Yatağa yattım Bonnie'de yanıma yatıp bana sarıldı. Bende onun başını öptüm. Bonnie'nin vücudu o kadar sıcaktı kii... Bu sıcaklık uykumu getiriyordu...

Gözlerimi açtığımda hava hâlâ karanlıktı ve Bonnie kollarımın arasında mışıl mışıl uyuyordu. Onu seyrederken yüzünde tebessüm oluştuğunu hissettim. Biraz yanaklarını ve başını okşadım. Arkamı döndüp yanımdaki komidinden telefonumu alıp saate baktım, saat 3 buçuktu. Yerimden kalkıp mutfağa su içmeye gittim. Bardağa su doldurup masaya oturdum suyumu yavaş yavaş içerken bu gün barda olanları düşünüyordum. Springtrap olmasaydı Bonnie'nin bunları bana söylemeyeceği aklıma geldi. Ve belki o p*ç daha kötü şeyler yapabilirdi. Bunları düşünürken midem bulandı. Acaba Bonnie'ye sahip çıkamadım mı..? Bir dakika ben niye kendimi suçluyorum bunu o orsp düşünsün. Masadan kalkıp bardağı tezgâha koydum. O sırada içeriden buraya doğru gelen koşma sesleri duydum. Bu kim amk🌚 Arkama dönüp sesin geldiği yere baktım biri birden mutfağa girdi etraf karanlık olduğu için o kişiyi tam olarak tanıyamadım.

Ben: *kısık sesle* B-bonnie..?

Evet bu bonnie'ydi. Telaşlı bir şekilde bir şey arıyormuş gibi etrafa bakıyordu (ışığı açsana amk🗿) sonra onunla göz göze geldik. Gözlerini benim üstümde gezdirdi ve yanıma koşup beni omuzlarımdan tuttu.

Bonnie: Freddy! Bu sen misin? Sensin dimi?!

Ben: Eee.. Evet? *sessizlik* Noluyo lan?!

Bonnie birden bana sarıldı ve ağlamaya başladı.

Ben: Lan noluyo?!

Bonnie hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Ben: Bonnie, bir dakika sakinleş, derin bir nefes al. Gel oturma odasına geçip oturalım, konuşalım.

Bonnie ile oturma odasına geçip oturduk. Bonnie'nin ellerinden tuttum.

Ben: Aşkm noluyo?

Bonnie: Çok kötü bir kâbus gördüm..

Ben: Ne gördün bebeğim..? Anlatmak ister misin?

Bonnie: Sabah gözlerimi açtığımda yanımda yoktun.. Beni bırakıp gitmiştin.. Sonra bir ara yanımda T. Freddy'i gördüm bana bişeyler diyordu ama tam hatırlayamıyorum.. Şimdi uyandığım zamanda seni yanımda görmeyince korktum..

Ben: *sırıtır* Ya ben seni o pisliğin eline bırakıp gider miyim..?

Elimle Bonnie'nin göz yaşlarını silip ona sarıldım.

Ben: Sadece küçük bir kâbus tatlım.. Geçti tamam mı..

Bonnie geri çekilip elleriyle gözlerini avuşturdu. Bende onun başını okşadım. Gözlerini bana çevirdi ve gülümsedi. Odayı sadece ay ışığı aydınlatıyordu. O an Bonnie'nin çok güzel gözüktüğünü söyliyebilirim ama kanıtlayamam.. Bonnie'ye yaklaştım. Onun nefesini hissedebiliyordum. Dudaklarımızın arasında sadece yaklaşık 3 cm felan vardı. Bir an nedense buna cesaret edemedim. Başımı geri çekerken bonnie beni tuttu ve dudaklarıma yapıştı. Onun sıcak nefesinde boğulduğumu hissettim. Sanırım en güzel his olabilirdi.. Bonnie'nin beni öpmeyi bırakmasını hiç istemiyordum. Ellerimle Bonnie'nin belini sarıp onu kendime çekip kucağıma oturttum. Açıkçası onun bu posizyonda bana tatlı öpücükler vermesi beni azdırıyordu..

GAY VAR?! (FreddyxBonnie) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin