Bu konuyu hemen konuşacağımızı düşünmemiştim. Ama bu işi hemen bitirmek daha iyi olur büyük ihtimal.Ben: Peki.. Ee soğuk kahve ister misin?
Foxy: Olur sağol.
Ben: Hemen kahveleri yapıp geliyim sonra konuşuruz.
Foxy: Tamam. Yardım ister misin?
Ben: Yok sağol 5 dakikamı almaz zaten.
Foxy: Peki, sen bilirsin.
Mutfağa gidip hemen bize soğuk kahve yaptım. İşim bitince kahveleri alıp salona geçtim.
Ben: Geldimm.
Foxy'nin yanındaki koltuğa oturup ona kahvesini uzattım.
Foxy: Teşekkür ederim.
Ben: Rica ederim ^^
Bir süre sessiz kaldık. İkimizde konuşmaya nerden başlasak karar veremiyo gibiydik.
Ben: Ehm.. Artık soruma cevap verebilirsin sanırım.
Foxy elindeki kahveyi sehpaya koydu ve yutkundu.
Foxy: Umarım bu son konuşmamız olmaz..
Ben: Hayır.. Saçmalama.
Foxy: Off.. Evet.. Sana hislerim vardı. Sadece seni sevdiğimi sandım. Ya da zaten seni çok seviyordum ama bunu aşk sandım. Sadece geçici duygular işte.
Foxy bu sözleri söyleyince nutkum tutulmuştu. Hiçbir şey söylemiyordum. Sadece Foxy ile bakışımaktan başka bişey yapmıyordum.
Foxy: Bu sözler umarım arkadaşlığımızı bozmaz..
Ben: ee.. Diyecek bişey bulamıyorum..
Foxy: Bişey demene gerek yok.
Ben: Peki ya şuan..?
Foxy: Şuan mı?
Ben: Hislerinden bahsediyorum.
Foxy: Ha.. Freddy. Sen benim arkadaşımsın ve seni hep sevicem ama istesem de ilişkimiz arkadaşlıktan öteye gitmez ki zaten öyle bir isteğim yok.
Ben: Anladım..
Etraf sessizleşti ve ikimizden de çıt çıkmadı. Aslında Foxy'nın bana karşı hislerinin olmamasına mutlu olurum diye düşünmüştüm fakat sanki içimde bir kırgınlık var :/
Ben: Peki ya bu tatsızlıkları unutmak için hepberaber buluşsak?
Foxy: Olurr.
Ben: Peki bizimkilere haber veriyorum.
Bonnie ve Chica'ya buluşmak istediğimizden bahsettim ve onlarda kabul etti.
Foxy: Kabul ettiler mi?
Ben: Evet ^^ Bir bar'a gitmeye ne dersin?
Foxy: Olur bana uyar.
Ben: Pekâlâ bu akşam gideriz :D
*sessizlik*
Ben: Foxy yanıma otursana.
Foxy: ? Niye
Ben: Ya gel iştee
Foxy yerinden kalkıp yanıma geldi. Koltuğa oturur oturmaz ona sarıldım.
Foxy: A- birden noldu lan.
Ben: Ya olum seni çok seviyorum. Benim için yerin çok ayrı cidden. Ama ilişkimizi arkadaş seviyesinde tutmayı tercih ederim.
Foxy: E zaten?
Ben: ... Özür dilerim..
Foxy: Pff. Senin öür dilemene gerek yok. Asıl ben özür dilerim.
Ben: 🫤
Foxy beni itti ve omuzlarımdan tuttu.
Foxy: Bak Fred. Bende seni çok seviyorum tabiki. Ama o zamanlar sana olan sevgimi yanlış anlamışım. Kusura bakma.
Ben: Aa.. Yok yok.. Hayır..
Foxy: Ehmm.. Pekii, akşam olana kadar bişeyler yapalım mı?
Ben: Olurr (^ω^) Oyuna ne dersin?
Foxy: Bana uyarr (*°∀°)
Akşama kadar Foxy'le vakit geçirdik. Aramızdaki sorunlar çözüldüğü için mutluyum..
Foxy: Hah? Kapı mı çaldı?
Ben: Bilmem. Ben bişey duymadım.
Aa evet kapı çalıyordu. Yerimden kalkıp kapıya bakmaya gittim. Foxy de arkamdan geldi. Kapıyı yavaşca açıp kapının önünfe kim olduğuna baktım.
Ben: (°0°)!! A-
Golden Freddy: Heyy! Naber kuzen?
Foxy: GOLDEN FREDDY?!?!?!
(Bu bölümü kısa kesmek zorunda kaldım. Özür dilerim. Son zamanlarda modum yerinde değildi bölüm yazamadım. Ama sonunda kısa da olsa bölüm geldi :D Merak etmeyin hemen yeni bölüm atıyorummm ^^ Sonra görüşürüzzz <33💗)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romansaselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^