#6 söyledin mi?

201 15 14
                                    

Bu sabah daha erken kalktım. (Kahvaltı hazırlamak için) Foxy ve Chica'ya baktım Chica uyanmıştı. Beni görünce ayağa kalktı ve yanıma gelip "günaydın" dedi. "Günaydın" diye karşılık verdim.

Ben: Kahvaltı hazırlıcam. İstediğin bir şey var mı?

Chica: Yok ama bende yardım edeyim.

Chica ile birlikte kahvaltı hazırlarken Foxy yanımıza geldi.

Foxy: Olm insan biraz sessiz konuşur yaw

Ben ve Chica: pardon. Fark etmedik.

Foxy: Neyse yardım edem bari. Çohkta üşeniom ama neysh 😭

Kahvaltıyı hazırladık yumurta pankek falan yaptık iştee.

Chica: Bonnie hâlâ uyuyo mu?

Foxy: bakim bi

Foxy içeri Bonnie'yi kaldırmaya gitti.

Foxy: Uyan artık Bonnie han hazretleri.💀

Bonnie : hıığ?

Foxy: uyan diyoz aq

Bonnie: heğhe tamağhm

Foxy: dövcem ama ve hığ bığ yapion kalk işte💀

Bonnie: ya tamam ya👁💧👄💧👁

Foxy ve Bonnie yanımıza geldi hep beraber kahvaltı yapıp okulun yolunu tuttuk. Yolda giderken Bonnie hep benimle konuşup yanımda yürüyordu. Olm Bonnie'nin bff'i Chica'ydı noldu şimdi. Lan dur ya Foxy köpeği söylediyse.

Sınıfa geçip oturduk.

Ben: ulan söyledin dimi.

Foxy: he?

Ben: kesin kendini tutamayıp söyledin. Senin ben azına sıçim

Foxy: LAN NEYİ SÖYLEDİM MK?! Doğru düzgün konuşta neymiş ne demişim.

Bütün sınıf Foxy yüzünden bize bakıyodu💀

Ben: ilk önce bana bağırma ve Bonnie'den bahsediyorum.

Foxy: Heeee......
Evet.

Ayağa kalkıp elimdeki kitapla Foxy'nin kafasına vurmaya başladım

Ben: AMC*K! BÖYLE YAPACAĞINI BİLİYODUM! Ş*R*FSİZ!!

Foxy: lan! Ağğh acıyo köpek bi dur! Bana bak bağırarak söylerim yemin ederim.

Foxy'e hiç durmadan vuruyodum ve sınıftaki diğer kişiler elimden kitabı aldı Foxy bi nefes aldı bu sefer defterle vurmaya başladım.

Foxy: sen istedin mk. SINIFTA GAY VARRR!!

Ben bir anlık durmuştum ve Foxy ile bakışıyoduk. Foxy'nin başı kanıyordu biraz olsada KANIYODU MK sanırım biraz sert vurdum (biraz?) kitabın köşesi gelmiş olmalı.

Foxy: sonunda durdun mk!!

Chica: NABIYON LAN ADAMI ÖLDÜRMEYE Mİ ÇALIŞIYON?!!

Chica'nın kulağına eğilip "Bonnie biliyo mu?" dedim. Chica "Evet" olarak başını salladı. Yerime oturdum. Başımı masaya koydum rahatlamaya çalışıyordum nerdeyse ağlıcaktım. Foxy bana sarıldı (ona vurmama kızmamış mıydı?)

Chica: lan çok garip adam kafanı deşti sen gidip sarılıyon ben olsam döversin mk💀

Foxy: benim hatam çünkü?

Kendimi tutamadım ağlamaya başladım. Foxy "3 yaşındaki bi veled gibi ağlama mk" dedi. Ve o an biri elimden tutup sınıfın dışarısına çekti hoca sandım ama boyu kısa ve saçları mordu..

(Okula gitmeden önce bir kişinin istediği için yazdım o kişi kendini biliyo hikayenin sardığını devam etmemi söyledi ve yazmakta sarıyo👁💧👄💧👁🤌 neysh yazım yanlışı varsa düzeltemicem geç kalıyom okula👩‍🦲

GAY VAR?! (FreddyxBonnie) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin