Bu gün okullar açıldı. 12. Sınıfımızda ilk günümüz. Aslında biraz heyecanlıyım. Umarım güzel bir yıl olur. T. Freddy olmadığı için geçen seneden daha iyi olacağı kesin bir kere zaten :DBen: Hazır mısın?
Bonnie: Evett <3 Çıkabiliriz.
Bonnie ile evden çıkıp okula doğru gittik. Girişte Foxy ile karşılaştık sohbet ederek içeri girdik. Chica bizi sınıfta bekliyordu. Gidip onun yanına oturduk.
Foxy: Günaydın♡
Chica: Günaydın <3
Bonnie: Naber Chica?
Chica: İyii, siz?
Ben: Hiçç öyle iştee :D *iç çeker* Umarım yeni dönem güzel geçer.
Chica: Evet yaa umarım güzel geçer.
Foxy: T. Freddy bir anda intikam için mezarından çıkıp gelmediği sürece iyi geçer heralde ಠ_ರೃ
Ben: PUHSJĞDLEXPL evettt😨
Bonnie: Bu işin şakası yok. Şuan arka sırada T. Freddy olabilirdi..
Ben: İyiki de yok.
Bonnie: Böyle dalga geçiyosunuz ama yaptığımız korkunç birşey!
Foxy: Ah.. Pekii.. Haklısın biraz abarttım.
Ben: Off ( ͡°_ʖ ͡°) Kusura bakmayın.
Foxy: Neyse ee.. Konuyu değiştirelim. Yeni yıl ya, yeni bir yer değişikliği yapıcak mıyız?
Ben: Niçin?
Foxy: Ne bileyimm.. Bonnie ile oturmak istersin diye düşünmüştüm. Bende Chica'nın yanına geçerim.
Ben: Ee tamam(∵)?Neden birden böyle bir karar verdin bilmiyorum ama bana uyar :D
Bonnie: İlk ders ne?
Chica: Fizikti heralde.
Foxy: Off çok sıkıcıı😨
Bir süre sonra hoca geldi ama ilk gün olduğu için ders işlemedik. Sohbet felan ettik. Ders bitince eski kitaplarımı boşaltmak için dolabıma gittim. Dolabı açıp birkaç eski kitap var mı diye bakıyordum.
? : Freddy?
Biri bana sesleniyordu. Dolabın kapağını kapayıp sesin nerden geldiğine baktım. Kafamı sağa çevirince yanımda T. Bonnie'yi gördüm.
T. Bonnie: Selamm <3 Geçen seneki olaylar için üzgünüm. Bu sene aramızdaki ilişkiyi daha iyi koruyacağım merak etme. Tabi sende istiyorsan?
Ben: Şeey... Ee evet evet neden istemeyim ki (´º∀º`)
T. Bonnie: Güzell♡
T. Bonnie koluma girdi ve bahçeye doğru gitmeye başladık o sırada benimle sohbet ediyordu.
T. Bonnie: Ee? Tatilde neler yaptın nasıl geçti?
Ben: Eehm.. İyiydi yaa.. (T. Freddy olaylarını saymazsak) Senin tatilin nasıldı?
T. Bonnie: İyiydi yaa. Ben zaten burada değildim başka bir şehre arkadaşımın yanına gittim.
Ben: Haa ondan seni buralarda hiç görmedim.
T. Bonnie: Evett ^^
*sessizlik*
T. Bonnie: Bunu sana sormak pek uygun değil ama.. T. Freddy nerede biliyor musun? Okulunu normalde hiç aksatmaz ve ilk gün gelmemesi çok garip. Son birkaç haftadır telefonlarımada cevap vermiyor evine gittiğimde kapıyı kimse açmıyor.
T. Bonnie'yi dinlerken kaskatı kesildim. Duyduğum şeyler kulaklarımı çınlatıyordu. Korktum ve ne diceğimi bilemedim.
Ben: Ş-şey.. Bende bilmiyorum ki..
T. Bonnie: Ha.. Öyle mi?
Ben: Ee.. Evet evt..
T. Bonnie: bilmediğine emin misin?
Ben: Tabiki (- - ;)
T. Bonnie bana çok şüpheli bir şekilde bakıyordu. Gözlerini bana dikmişti sanki ruhumun derinliklerine bakıyordu. Korkudan ve stresten terlemeye ve kekelemeye başlamıştım.
T. Bonnie: Hmm.. Pekâlâ (≡^∇^≡)💕
Zil çalınca T. Bonnie ile ayrılıp sınıfa gittim.
Diğerleri beni telaşlı görünce ne olduğunu sordular.
Foxy: Kanka noldu amk ne bu halin? Yanlışıkla ilk günden kavgaya mı karıştın.
Olanları hepsine tek kelimesine kadar anlattım.
Bonnie: Off yine mi o karı kılıklı paçoz.
Foxy: Adama sadece bilmiyorum mu dedin cidden?
Ben: Ne deseydim amk? "Şey biz aslında onu öldürdük ama kimse anlamasın diye bilmiyomuş gibi yapıyoruz" mu deseydim?
Foxy: Ya hayırda daha inandırıcı davranabilirdin. Şüphelenmiş sonuçta.
Chica: Evet bildiğini ama sakladığını düşünmüş olabilir.
Ben: Zaten öyle! Biliyoruz ve saklıyoruz.
Bonnie: ... Korkuyorum.
Foxy: Hepimiz korkuyoruz ama bunun üstesinden geliriz. Bir gün herşey unutulacak. T. Freddy'de tozlu bir rafa kaldırılacak. Hepsi bu. Tamam mı?
Bonnie: Pekâlâ, pekâlâ.
Chica: Sadece yakalanmayalım yeter.
Ben: Evet.. Ama içimde daha ne kadar tutabilirim bilmiyorum..
Foxy: FREDDY! İçinde tutacaksın, tutmak zorumdasın. Bakın arkadaşlar bu çok ciddi bişey. Biz birinin ölümüne sebep olduk. Onun canını aldık ve onu kara toprağa verdik. Bu cidden çok ciddi birşey. Bu bir sır olarak kalıcak ve bu sır bizimle mezara kadar gelicek ama sadece 4'ümüzün arasında bir sır olucak.
Chica: Ee? W. Freddy biliyor ama?
Foxy: Aylardır birine bişey demediyse sonradan da demez. Büyük ihtimal o da bunun sır olmasını istiyo nedenini bilmiyorum ama öyle olmalı.
Chica: Tuhaf..
Foxy: Neyse bu sır 4'ümüzün arasından çıkmayacak. Söz mü?
Chica: Söz!
Bonnie: Söz..
*sesizlik*
Foxy: Freddy! Söz mü dedim?
Ben: Off.. Tamamm.. S-söz..
Foxy: Pekâlâ, bende söz veriyorum. Bu sır hiç bir şekilde hiçbir yere yayılmayacak.
(Selamm yine çok uzun olmayan bir ybb 😽💕Açıklamayı çok uzun tutmayacağım. Umarım keyifle okursunuzz sizi seviyorum başka bölümlerde görüşürüz. Baiii <33)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romansaselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^