T. Freddy: Selam çocuklar! Yılbaşı için planınız var mı?
Chica: Selam Freddy! Aslında beraber toplanmayı düşünüyoduk.
Bonnie Chica'nın koluna sertçe vurdu.
T. Freddy: Ah.. Güzel! Nerede-
Ben: Sen gelmiyorsun.
Chica: Fred! Bu kadar kaba olma!
T. Freddy: Aaa.. Şeyy..
Chica: Kusura bakma T. Freddy, kendi aramızda anlaşmıştık ama istersen-
Foxy: İstersen diye birşey yok. Herkes herşeyi planladı. Başka zaman toplandığımızda gelirsin.
T. Freddy: Anlıyorum. Sıkıntı değil.
T. Freddy üzgün bir tavırla, ortamdan uzaklaşmaya başladı.
Chica: Neden böyle yaptınız?
Foxy: Neden mi? Chica bu kadar saf olma lütfen. Sinirlerimi bozuyorsun ve seni kırmak istemiyorum.
Ben: Yaptığı herşeyi unuttun heralde?
Chica: Ya hayır da.. Neyse..
O piçin niyeti başkaydı. Bunu bildiğim halde onu asla evime sokmam. T. Freddy gözden kaybolmadan önce onu takip etmeye başladım.
Bonnie: Nereye?
Ben: Ee.. Lavaboya.
Bonnie'nin tekrar konuşmasına izin vermeden oradan ayrıldım. T. Freddy'nin omzundan tutup onu diğerlerinin göremeyeceği bir köşeye çektim. T. Freddy'i kendimle duvar arasına aldım.
Ben: Senin derdin ne lan?
T. Freddy: Neyden bahsediyorsun bilmiyorum.
Ben: Bence çok iyi biliyosun. Bilmiyormuş gibi davranma.
T. Freddy: Ne saçmalıyosun?
Ben: Bana bak. Neler çeviriyorsun bilmiyorum ama ayağını denk al yoksa o ayağı kırarım.
T. Freddy: Neden birden bu kadar yükseldin?
Ben: Amacını bilmediğimi mi sanıyorsun?
T. Freddy: Ne? Benim bir amacım felan yok. Şimdi beni oyalama, çekil önümden!
T. Freddy beni ittirip oradan uzaklaştı. Benden kaçmaya çalışıyordu piç. Neysee.. En iyisi görmezden gelmek. Yakında kokusu çıkar zaten.. Bizimkilerin yanına geri döndüm. Yanlarına yaklaşırken, konuşmalarını dinledim.
Foxy: Eve gidince mezeleri yaparım. Normalde dün yapıcaktım ama Fred'e yardıma gittim.
Chica: Boşver hem taze olmazdı. Bende dün birkaç birşey yaptım. Bu gün kurabiye yapmayı düşünüyorum.
Bonnie: Ya bende birinize yardıma geleyim? Boş durmak istemiyorum.
Ben: Bonnie.. Biz ne konuşmuştuk?
Bonnie sesin nerden geldiğini anlamak için etrafa bakarken gözlerimiz buluştu.
Bonnie: Ama bu gün daha iyiyim.
Foxy: Yoo, yardıma gerek yok.
Chica: Evet! Yapılacak çok birşey kalmadı zaten.
Bonnie: Pekâlâ(;へ:)
Ben: Madem çok yardım etmek istiyorsun. Okul çıkışında bana gel, beraber masayı hazırlarız.
Bonnie: Olur, gelirim ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Roman d'amourselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^