Ben: NAPIYORSUN LAN?!?!
T. Freddy beni görünce yerinden zıpladı ve kıyafeti dolaba fırlattıp, dolabın kapağını kapadı. Bonnie ve Foxy benim sesime gelmişlerdi.
Foxy: Noluyo?
Bonnie T. Freddy ile bakışıyordu.
Bonnie: Burada napıyorsun? Lavabo sağda değil, solda.
T. Freddy: Aa.. Pardon- kusura bakma..
Bonnie bana fısıldayarak bişeyler söylüyordu ama T. Freddy'e gözümü dikmiştim ve Bonnie'yi duymuyordum. Bonnie koluma girdi ve "Neyse boşver. Gel içeri geçelim." dedi.
Ben: *fısıldayarak* daha ne kadar alttan alıcaksın?
Bonnie: *fısıldayarak* Bilmiyorum bir çözüm bulacağım..
Ben: Bilmiyorum ne demek?! Onu gebertmek istiyorum!!
Bonnie: *kısık sesle* Freddy! Sakin ol.
Foxy: Size noluyo bu gün ya.. Çok garipsiniz?
T. Freddy: Garip olan o.
Eliyle beni işaret ediyordu.
T. Freddy: Sabahtan beri beni tersliyor. Ama ona hiç bişey yapmadım..
Ben: Ne?!
Foxy: Evet Freddy. Bende fatk ettim bunu, noluyo sana bu gün?
Ben: Ne?! Şaka mı?! O bir yalancı!! Her boku yapan o! Doğruları söyleyince kötü ben mi oluyorum şimdi?!
Foxy: o yalancı değil dostum. Kendine gel. Herşeyi abartmayı kes artık.
T. Freddy: Evet. Yeter artık Freddy Fazbear.
Sinirden başım ağrıyordu. O gerizekalının saçından tutup yerlerde sürüklemek istiyordum.
Bonnie: Tamam çocuklar!! Kavga etmeyin! Geç oldu uyuyalım artık.
Dedikten sonra Bonnie bana baktı ve yanağıma öpücük kondurdu. T. Freddy sinirli bir şekilde bize bakıyordu. (Kudursun orsb) T. Freddy daha fazla kudursun diye kimseyi aldırış etmeden Bonnie'yi dudağından öptüm. Ve harbi sinirken kızarmış, kıp kırmızıydı gerizekâlı xd
Foxy: Oha knk yavaş amk!
Bonnie: Ehm.. (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) N-neyse eee.. Biz artık yatakları yapalım.
Foxy ve T. Freddy için yatak hazırladık.
Bonnie: Kusura bakmayın.. Sizi koltukta yatırmak zorunda kaldım.. ('-ω-')
Foxy: Yok ya ne kusuru, alışığız biz xd *Güler*
Bonnie: Uhmm.. Pekii (。・ω・。)
T. Freddy: Siz beraber mi yatıcaksınız?
Ben: Evet. Bir sorun mu var? Ben bir sorun göremiyorum.
Bonnie'nin elinden tutup onu götürmeye başladım.
Ben: Gel bonnie ( ̄へ  ̄ ) İyi geceler!
(╬ Ò ‸ Ó)Bonnie ile yatak odasına geçtik. O yatağa yatmıştı ve beni bekliyordu. Bende üstümü değiştirdim.
Bonnie: (°0°)!! A- NAPIYORSUN?!?!
(〇o〇;)Ben: Üstümü değiştiriyorum, görmüyor musun(∵)?
Bonnie: ( ͡°⁄ ⁄ ͜⁄ ⁄ʖ⁄ ⁄ ͡°)
Ben: Senden bir kıyafet alıyorum. Bir ara geri veririm.
Bonnie: Yok vermesende olur sıkıntı değil <33
Kıyafef almak için dolabı açtım. Ve T. Freddy'nin kokladığı kıyafeti gördüm. Düşününce midem bulandı, ama o p*ç bunu üstümde görüp kudursun diye onu giydim. Üstümü değiştirdikten sonra Bonnie'nin yanına yattım. Ona sarıldım, oda başımı okşuyordu.
Ben: Bonnie.. Seni seviyorum..♡
(Off aglicam freddy ve bonnie'yı çok seviom😭😭)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romanceselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^