Ben: kalk olm kalk hadi kalk kalk.
Foxy: ya bi yürü git bi uyutmadın adamı
Ben: ULAN SALAK KALK GEÇ KALCAZ!
Foxy: nereye geç kalcaz ya 3 ay tatile girdik.
Ben: ya mal mısın olm ne 3 ay tatili. Kalk hadii!!
Foxy'i yataktan aşağı itledim ve yere düştü (sanki uçucaktı da💀)
Foxy: aağğh acıdı lan! Ya öff tamam tamam hadi gel gidek şu lanet okula.
Kahvaltı yapmadık ve hemen okula gittik. Okulun önünde Chica bizi karşıladı.
Chica: Hoşgeldinizz!
Foxy: hoşbulduk.
Chica: bu gün sinemaya gidicektik ne zaman gitsek karar veremedik bonnie ile.
Foxy: Ne? Ne zaman gitcez?
Chica: ya bilmiyon mu freddy söylemedi mi?
Foxy: yo
Ben: ben öyle bi mesaj görmedim.
Hemen telefonumu açıp baktım ve mesaj atmış ama görmemişim. 💀
Chica: al işte. Neyse öğrenmiş oldun. Boş verin hadi gelin zil çaldı gidek.
Sınıfa geçtik ve oturduk bonnie yanıma gelip " bu gün sinemada birlikte mi otursak♡" dedi.
Ben: eee.. hehe- bilme kii..
Foxy: *freddy'nin kulağına fısıldayarak* bilmiyom ne mal evet desene 💀
Ben: eee.. Yani evet olur..olur..
Bonnie: tamamm! Sinemada görüşürüz.
Sinemaya kadar sabırsızlıkla bekledim. Bonnie genelde Chica ile takılıyodu hatta bu gün hiç Foxy ile yanımıza gelmedi.. (YOKSA KISKANIYOR MUYDUM?)
Sinemaya akşam üstüne doğru gitmeye karar verdik. Lanet olası Foxy korku filmine girmek istedi. (Korkmuyorum ama sadece istemiyorum) neysehh.. Akşam üstüne doğru bir tane avm ye gittik. 18 numaralı salona girdik ve ortalarda oturuyorduk. (Bu kadar detaya gerek varmıydı bilmiyorum💀 ama olsn)
Ben koltuğuma oturdum bir süre sonra Chica ve Foxy ellerinde patlamış mısır ile geldi.
Ben: knk ne zahmet ettiniz ya ztn pahalı patlamış mısır.
Foxy: olsn olsn bazen olur öyle şeyler YA NE BOŞ YAPIYON GERIZEKALI YE GİTSİN AMK Bİ DAHAMI GELCEZ DÜNYAYA BAŞLATMA PARANA PULUNA💀
Ben: bonnie nerde?
Chica: aaa bilmiyorum ki sanırım lavaboya gideceğini söylemişti.
Foxy: aaa bak geldii.
Chica: gel gel. Geç otur.
Hepimiz oturduk sohbet ederek filmin başlamasını bekliyorduk. Bir süre sonra film başladı ve izlemeye başladık.
Ben: *fısıldayarak* ille buna mı girmeliydik.
Foxy: (net bir şekilde) evet.
Filmin ortasındayken birden Bonnie elimi tuttu.. Kalbim yerinden çıkıyordu. Nefesim kesilmişti..
Foxy: freddy agam noluyo iyi misin?
Ben Foxy'e sadece baktım. Ve sonradan ne olduğunu anladı ve bana sırıtmaya başladı. Film 1 saatti ve 1 saatin sonuna kurtulduk koltuklarımızdan kaltık ama Bonnie hâlâ elimi turuyordu. Defacto yu gezerken koluma girdi..👁💧👄💧👁
Avm'den çıkınca evlerimize gidicektik ama ben hariç diğerlerinin evi uzaktı bende "hadi bari bu gün bende kalın" dedim. (Keşke demeseydim) Evime geldik ve Foxy kulağıma "ben chica ile koltukta yatarım sen Bonnie'yi al yatak odasına MFMCŞDÖXİÇDŞCÖDŞ"
Ben: AZINA SIÇARIM HE!?
Chica: Noluyo?
Foxy: hehe- yok bişey sadece Freddy han hazretleri Bonniecik ile birlikt-
Foxy'nin koluna sert bir şekilde vurdum.
Chica: ya noluyo olm doğru düzgün anlatın aq.
Foxy: off acıdı mk. Neyse yok bişey. Chica biz seninle şurda yatalım.
Chica: Pekii
Biraz oturup sohbet ettik ve o bu şu bu derken baktık Bonnie ve Chica uyumuş
Foxy: sen Bonnie'yi al git ben burdayım hadi bb.
Ben: ya olmaz hayır.
Foxy: BB DEDİM!
Ben: pekii..
Bonnie'yi kucağıma aldım ve onu yatak odasına taşıdım. Bonnie'yi yatağa yatırdım üstümü değiştirip bende Bonnie'nin yanına yattım. Başımı yastığa koyar koymaz uyumuşum..
(Biraz uzun oldu kusura bakmayın İLK BÖLÜMÜ 2 GÜN ÖNCE ATTIM 9 KİŞİ GÖRMÜŞ AAAAA)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romansaselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^