#40 O artık YOK!

57 6 61
                                    


Mangle'ın verdiği adrese geldiğimizde
T. Freddy'nin evinin önüne park ettim. Arabadan indik kapının önüne gidip bir süre zili çaldık ama açan olmadı.

Ben: Biri yok işte gidelim şurdann.

Foxy: Ya bi sus be (•ˋ _ ˊ•)

Chica: Durun durun! Kapı aralık mı yoksa ben mi yanlış görüyorum?

Foxy kapıyı yavaşca ittirdi ve kapı açıldı. Herkes anlam verememiş bir ifadeyle birbirine bakıyordu.

Ben: İçeri girmeyeceğiz deyin lütfen ಥ_ಥ

Foxy: Gelin içeri girelim

Ben: Off (  Ò ‸ Ó )

Hepberaber içeri girdik. Evin içinde ölüm sessizliği vardı. Bonnie ile Foxy oturma odasına bakarken ben ve Chica mutfağa gittik. Mutfaktaki masanın üstünde iki tabak ve bir tane bardak vardı. Tabakların üstündeki yemek kırıntıları yeniydi. Chica masadan bardağı alıp incelemeye başladı.

Chica: Sanırım bundan süt içilmiş ama kısa bir süre önce olmalı çünkü süt kurumamış bile.

Ben: Evet tabaktaki kırıntılarda yeni. Yani evde hâlâ biri yaşıyor olabilir mi?

Chica: Olabilir.. Fakat T. Freddy mi bilmiyoruz ki.

Evde yaşam belirtisi vardı ama ortalıkta kimse yoktu.

Foxy: Çocuklar!! Bonnie ile içeride hastane ile ilgili bir kaç kağıt/rapor gibi birşeyler bulduk.

Chica kağıtları Foxy'nin elinden alıp incelemeye başladı. Kağıtların üstüne birşeyler dökülmüş ve yazılar çok belli olmuyordu. Kağıdın üstünde T. Freddy'i götürdüğüm hastanenin ismi yazıyordu. Yani kağıtlar yeniydi.

Bonnie: Yazılar okunabilse birşeyler öğrenebilirdik.

Chica: Evett.. Olsun belki başka şeyler bulabiliriz. Eve iyice bakalım.

Hepimiz farklı odalara gidip etrafı aradık. Evi gezerken yatak odasının kapısının arasından bonnie'yi gördüm. Yüzünde korkmuş ve tedirgin bir ifade vardı. Ne olduğunu öğrenmek için içeri girdim. Bonnie benim geldiğimi görünce elindeki şeyleri hemen çekmeceye geri koydu
Ayağa kalkıp üstünü düzeltti

Ben: Bonnie..?

Bonnie: Noldu?

Ben: İyi misin?

Bonnie: Eee evet neden sordun?

Ben: Onlar neydi?

Bonnie: Neyler?

Ben: Anlamamış gibi davranma

Bonnie: Fred, neyden bahsettiğini bilmiyorum.

Ben: Bence çok iyi biliyorsun.

Bonnie: Freddy.. Ciddiyim. Ben-

Ben: Göster.

Bonnie: N-ney..?

Ben: Çekmeceyi aç. Sakladığın şeyleri göster

Bonnie: Fred..

Ben: Ne dediğimi duyuyor musun? Çekmeceyi aç dedim.

Bonnie: ...

Bonnie'yi kenara itip çekmeceyi açtım. Bunlar da ne? Çekmecenin içinde Bonnie'nin gizlice çekilmiş bir sürü fotoğragı vardı. Bunları T. Freddy çekmiş olmalıydı. Bu adam cidden psikopat?!

Bonnie: Freddy..

Ben: Bunları benden niye sakladın?

Bonnie: Ben.. Sadece sinirlenmeni istememiştim.

Ben: Bebeğim.. Ben sinirlenmiyorum.. Senin için endişeleniyorum..

Chica: Noluyo?

Ben: Hiçç sadece biraz gerilmiş.

Chica: Haa.. Anladım. Ee bişey buldunuz mu?

Ben: Hayır, siz?

Foxy: Bizde bulamadık. Hadi gidelim.

Hepimiz çıkışa doğru gittik. Foxy kapı kolunu tam tutacakken anahtar sesi duyuldu ve Foxy bir anda geri çekildi.

Chica: Noldu?

Foxy: Duydunuz mu?

Chica: Neyi?

Foxy: Anahtar se-

Kapı açıldı. İçeri Withered Freddy girdi ve bizi görünce duraksadı.

W. Freddy: Sizin burada ne işiniz var? Girmek için kimden izin aldınız?

Foxy: Ee biz sadece T. Freddy'e bakmaya gelmiştik. Kapıyı aralık görünce içeri girdik ama belli ki burada değil.

W. Freddy: Hangi yüzle onu öldürdükten sonra buraya gelebiliyorsunuz?!

Bonnie: N-ne..?

W. Freddy: O artık burada değil..!

Foxy: Ne..? Ne demek burada değil?

W. Freddy: Uzatmayın. Çıkın gidin burdan!

Bonnie: Onu biz öldürmedik!

W. Freddy: Onu bıçaklayan sensin ve bunu sen mi söylüyorsun? Tekrar söylüyorum, çıkın gidin bu evden. Hemen!

Foxy: ... Gelin gidelim.

T. Freddy'nin evinden çıkıp arabaya bindik.

Ben: Bu gün bende kalsanıza.

Chica: Olurr

Foxy: Yok ben eve gideyim.

Bonnie: Niye? Sende gelsene.

Chica: Evettt.. Sende gel lütfeenn..

Foxy: Hm.. Pekâlâ..

Eve gidene kadar kimseden çıt çıkmadı. Eve gelince Foxy ve Chica'ya giyebilecekleri kıyafetler verdim. Onlar için oturma odasında yatak hazırladık sonra beraber oturup T. Freddy olayı hakkında konuştuk.

Chica: Şey.. W. Freddy'nin söyledikleri.. *sessizlik* T. Freddy cidden öldü mü?

Uzun süre sessizlik devam etti. Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu.

Bonnie: Napıcam ben.. Ya dışarıda polisler beni arıyorsa..?

Foxy: Saçmalama olayın üstünden aylar geçti. Öyle olsa çoktan bizi bulurlardı.

Bonnie: Sizin bir suçunuz yok ki..? Onu öldüren benim! Suçlu olan benim!

Bonnie'nin gözleri dolmuştu. Ona sarıldım o da bana sarılıp ağlamaya başladı.

Bonnie: Hayatımı tek başıma soğuk duvarlar arasında geçirmek istemiyorum.. Benim yüzünden sizinde canınız yansın istemiyorum..

Ben: Bonnie, öyle bişey olmayacak.

Foxy: Olsa bile anca beraber kanca beraber. Birimiz yanarsa hepimiz yanarız.

Chica: Evet! Ne olursa olsun seni asla tek başına bırakmayız.

Ben: Bu yüzden kendini üzme tamam mı..?

Bonnie: *iç çeker* Teşekkür ederim.. Sizi seviyorum..

Chica: Bizde seni seviyoruz..<3

(Selamm yb geldiii yeeyyy (^ω^) Umarım eğlenerek okuyorsunuzdur. Sizi seviyorum baaiii💕)

⚠️EN ALTTAKİ NOTU OKUYUN LÜTFEN :D⚠️

⚠️*NOT: Bundan sonra DİĞER bölümlerde T. Freddy Olmayacak.

GAY VAR?! (FreddyxBonnie) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin