#18 O YAPTI

95 8 31
                                    

(Uzun zaman bölüm gelmedi kb ಥ_ಥ sınavlar felan vardı ve başka şeyler ama sonunda yeni bölümü atıyorum:D)

Okul bitene kadar telefonu aradık ama bulamadık.

Foxy: evde mi bıraktın acaba?

Ben: Bilmiyorum.

Okul bitince eve doğru gittik. Eve gelince evde de aramaya başladık. Baya aradık ve en sonunda bulduk.

T. Freddy: Hey! Buldum, burdaymış.

Foxy: off sonundaa.. Nerdeymiş?

T. Freddy: Şuraya düşmüş

Diyerek koltuğun arkasını gösterdi.

Ben: Nasıl ya.. Çantama koyduğuma emindim..

T. Freddy: Neyse, al.

Ben: Saol.

Telefonu alıp cebime koydum.

Bonnie: buldunuz mu?

Foxy: Eveet

Bonnie: oh.. Sonundaa :D

Bonnie'de biraz oturup akşama kadar hep beraber vakit geçirdik.

Ben: Saat kaç?

Foxy: Ee.. 5:59

Ben: 5:59 mu? Oha. Geç olmuş baya.

Bonnie: Nolcak bu günde bende kalırsınız.

T. Freddy: Hee olurr ^^

Ben: Olmaz!

*sessizlik*

Ben: Eee.. Yani.. Biz sana rahatsızlık vermeyelim..

Bonnie: Aa- anladım..

Ben: Ama çok istiyosan bu akşam "xxx" parkında buluşup takılabiliriz. Tabi sizde isterseniz

Kafamı çevirip Foxy ve T. Freddy'e baktım.

Foxy tamam anlamında kafasını salladı.

T. Freddy: Olurr :D

Eşyalarımızı topladık ve herkes evlerine gitti. Akşama doğru hazırlanıp arabama bindim, buluşacağımız yere gittim. Geldiğim zaman orda Foxy ve T. Freddy'i gördüm. Sohbet ediyolardı. T. Freddy ile gözlerimiz buluştu. Bana sırıttı. Onu aldırış etmedim ve yanlarına doğru yürüdüm. Foxy beni görünce bana döndü.

Foxy: Hoş geldinnn <33

Ben: Hoş buldum da.. Bonnie nerde, daha gelmedi mi?

Foxy: Hayır, bizde ikinizi bekliyorduk.

Biz bunları konuşurken Foxy'nin kızıl saçlarının arasından Bonnie'yi gördüm. Bize doğru geliyordu fakat üzgün gözüküyordu.. Bize yaklaşınca gözlerinin ve yanaklarının kıpkırmızı olduğunu gördüm. Onu böyle görünce onun için edişelenmiştim..

Ben: B-bonnie.. Noldu?! Ağladın m-

Bonnie bana tokat attı. Şok olmuş bir şekil bunu neden yaptığını anlamaya çalışıyordum. Bu şokun etkisinden bir süre çıkamadım.. Bonnie bana bağırıyordu. Hiç birşey anlamıyordum. Bir mesaj hakkında konuşuyordu. (Ona mesaj atmamıştım ki? Noluyor?!) Bonnie bir an konuşmayı bıraktı kafasını öne eğdi göğüsüme yasladı. Daha şiddet ağlamaya başladı. Onun göz yaşları tişörtümü ıslatıyordu.. Bir yandan da eliyle göğüsüme ve karnıma minik yumruklar atıyordu. Onu böyle görmek canımı o kadar yakıyordu ki..

Ben: Bonnie..! Bir dakika- hiç birşey anlamıyordum..?!

Foxy: Bonnie! Sakin ol, noluyor?! Doğru düzgün anlat.

GAY VAR?! (FreddyxBonnie) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin