Bonnie: Bu gün bende kalsana "sadece sen."Ben: Pekii olurr. (*∩ω∩)❤️🩹
Yemeğimizi bitirince salona geçtik.
Bonnie: Hey! Video oyunlarını sever misin?
Ben: Ehmm.. Evet..?
Bonnie: Bende oyun konsolları var. Yarışalım mı? (・ω・*)
Ben: Evett!! (。-'ω´-)
Bonnie ile oyun oynamaya başladık. Çok eğlenceliydi. Bonnie ile zaman geçirmeyi özlemiştim. Oyun oynamaya o kadar dalmışız ki, kafamızı kaldırdığımızda akşam olmuştu.
Bonnie: Aa ben biraz acıktım gibi.. Sen aç mısın?
Ben: Yok pek değil. Hadi gel seni bir yerlere götüreyim.
Bonnie: Yok be ya.. Masraf yapma. Evde bişeyler yaparız.
Ben: Ben sana bana masraf felan deme demedim mi?
Yerimden kalktım ve Bonnie'nin yanına giderek onu kaldırmaya çalıştım.
Ben: Hadiii.. Hadi Bonnie kalk yaa! Ne masrafı?!
Bonnie: İyi tamam ama hesabın hepsini sen ödemiceksin ヽ('д´;)/
Ben: Off.. Pekiii pekii, tamam. Hadiii!!
Bonnie: Pekâlâ.
Bonnie içeri gidip giyindi, bende arabaya inip onu bekledim. Bir süre sonra Bonnie geldi arabanın kapasını açıp koltuğa oturdu.
Bonnie: Çok beklettim mi?
Ben: Hayı-..
Bonnie'ye baktım ve gözlerimi Bonnie'nin üstünde gezdirdim. Bonnie'nin kokusu bütün arabayı sarımıştı.
Bonnie: A- Noldu..?
Ben: Ehmm..
Yüzümün kızardığını hissettim.
Ben: Y-yok bişey.. Çok güzel olmuşsun..♡
Bonnie: *utanır* hehe.. Saol.. Sende her zamanki gibi çok yakışıklısın (ˊ˘ˋ*)💕
Ben: *sırıtır* Benim için mi hazırlandın?
Bonnie: *duraksar* A- Hayır! Hiçte bile! Canım süslenmek istedi. Her süslendiğimde ille sana süslenmiyorum kendime süsleniyorum Freddy bey!
Ben: *Güler* Peki pekii.. Kesin öyledir.
Bonnie: Tamam kabul ediyorum belki biraz senin için hazırlanmış olabilirim.
Ben: Biraz mı?
Bonnie: Niye sana süslendiğimi duymak istiyorsun?
Bonnie bana yaklaştı.
Bonnie: Hoşunamı gidiyor he?
Dedi ve başımı öptü. Utançtan bayılacak gibiydim. Kafamda bir sürü düşünce vardı ve o düşünceler beni daha çok utandırıyordu.. Kafamdaki düşünceleri bir kenara attım. Gözlerimi bonnie den kaçırıp yola diktim. Bonnie'yi bir restoran'a götürdüm. İçeri girip bir masaya oturduk ve sipariş verdik. Siparişler gelene kadar Bonnie ile sohbet ettik. Siparişler gelince yemeye başladık.
Bonnie: Freddy. Hepimiz toplanıp takılsak mı..?
Ben: Hepimiz?
Bonnie: Sen, ben, Chica, Foxy.
Ben: Hee.. Olurr.
Bonnie: Bu gece, gece klübünde.
Bonnie'nin dediklerini tekrarladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY VAR?! (FreddyxBonnie)
Romansaselamm bu can sıkıntısına yazdığım bir hikayeee :D Çok ciddiye almayın okuyacaksanız okuyun geçin ^^