7b.

13.4K 901 159
                                    

... Elliden fazla yorum gelirse yeni bir bölüm atarım.

"Yemin ediyorum böyle bir lezzet yok ya çok iyisin canım severek yiyoruz seni. "

Elimde ki çiğköfteye aşkla bakıp koca bir ısırık alırken gözüme çarpan şalgamdan da bir yudum aldım.

"Kıskanma canım seni de seviyorum ama acını biraz fazla kaçırmışlar içilmiyor oğlum ."dedim hafif sitemle.
" Ama merak israfı sevemem bitiririz evvelallah ."

Hemen karşımda ki arkadaştan yükselen "Tevbe estağfurullah ."ile sırıttım.

Arkadaşı da imana getirmiştim. Gerçi beni ilk görünce torbacım kim kırk yıllık torbacıyım böyle kafa görmedim demişti ama olsun.

Her şartta tebliğ yapmak vazifemiz.

Dürümümün son lokmasıyla şalgamın son yudumunu denk getirmenin keyfiyle sırıttım.

"Oo bakıyorum keyifler yerinde çay kahve de ister misin paşam?!"

"Valla olursa güzel olur- aaa Azer selamün aleyküm ne zaman geldin sen ?"

Azer sabır dilenen bakışlarla " Dürüm ve şalgamla konuştuğunu görecek kadar buradaydım. Gerçi benim gelmeme gerek yokmuş aklı dengenin yerinde olmadığını görüp salmalarına  az kalmış."

Arkasında ki ikizler Azerin dediğine gülünce bozulsamda bir şey demedim.

"Azerciğim güzel laf soktun bu yüzden bir şey demeyeceğim eee ne zaman çıkıyorum ? Ayrıca bu ikizlerin burada olması beni şaşırttı. Ben daha çok duyunca ses etmeyip mapus damlarında bırakırsınız sanmıştım beni şaşırtıyorsunuz gençler."

"Aşk olsun Ali bizi hiç tanımayamışsın ."dedi Batı kınar gibi bakarak.

Doğu ikizini desteklercesine başını salladı .

"Aynen  o kadar nezarethanelere düşmüşsün gelip bir dalga geçmesek ayıp olurdu . Yanlız çocuk kaçakçılığından alınman beni şaşırttı daha çok narkotik şubeden alırlar sanıyordum malum gözler keş gibi ."

Doğunun sözlerine diğerleri de gülünce bende eşlik ettim.

Gülüşümle tip tip bakıp susan ikizlerle gülerek konuştum.

"Koçum o kadar dert edinmeseydin olmadı bu  buradan çıkınca keserim seni girerim içeri .Niye yaptın dediklerinde kafam güzeldi derim torbacı olarak da ikizinin adını veririm yanlız da kalmaz  sen  sıkıntı yapma."

Doğu göz devirdi..

"Ha ha çok komik !"

"Senin kadar değil koçum ."dedim Azer ise bıkkınca araya girdi.

"Didişmeyi bırakın sende çık daha hesap vermen gereken bir ikizin ve  Annem var. Alin duyunca buraya gelmemesi için zor ikna ettim hasta kızı üzüyorsun birde   ."

Azerin baş işaretiyle polis memuru demir kapıyı açarken hafif bir ıslık çalarak Azeri süzdüm.

Façan yansın şerefli .

Aga günahına girmek istemiyorum ama ahanda buraya yazıyorum bu Azer normal bir tip değil resmen devlet memuruna emir falan veriyor. Var bunda bir işler.

"İyi çok ısrar ettiniz geleyim bari ."

Azer " Ya sabır ."diyerek sabır dilenirken sırıttım. ikizler de arkamızdan gelirken ağır adımlarla polis memurunu takip edip etrafa kısık gözlerimle tehlikeli bakışlar atıyordum. Bu güne bu gün Allah affetsin mahpus damlarına düşmüş tehlikeli bir adamdım.

~Aksak Ali ~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin