10.b.

13.8K 865 169
                                    

...

Arkadaşlar rica ediyorum yorum yapmak için yorum yapmayın hikaye hakkında yorum yazın ki bende heveslenip daha çok ve iyi bölüm yazabileyim böyle olmuyor. Ayrıca bol yorum gelirse yeni bölüm yazar atarım ve şöyle bir not düşeyim bazı arkadaşlar yorum sınırı doldu diye mesaj yazıyor girip bakıyorum onu yirmi geçmemiş görünen yorumlar sayıya değil yoruma bakıyorum ben o yüzden sınır dolmuş görünüyor demeyin çünkü bende görünmüyor görünen yorum sayısı da az oluyor..

"Afferin abi afferin böyle devam et tamam mı ?! sakın beni dinleme !" önümde ki mangalı sinirle yellerken Ömer mahcuplukla karşık şaşkınlıkla karşıya bakıyordu.

"Abi ben nereden bileyim Betülün burada olduğunu ?! Ayrıca hala inanamıyorum lan Betül burada sen onu bulmuşsun ! Lan ! sen nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun  ? senin yerine ben kafayı yedim burada !"

"Değilim zaten ! Sadece öyle görünmem gerekiyor ama neden topal olduğumu bilmese iyiydi ya !"

"Ali..sen iyimisin kardeşim ? Betül lan bu FBI ajanına taş çıkarır o kız illa ki öğrenirdi sebebini de eee siz hiç konuştunuz mu ne dedi ayrıca nasıl buldunuz lan birbirinizi ?!"

Nefeslenir gibi güldüm ama belli etmesemde duygusallaşmıştım. Ee yıllar sonra kolay değildi. Heleki onları bu kadar aramışken.

"Yokmu bizim küçük Şirin ? Görsen nasıl büyümüş tanıyamadım.. Biliyor musun kucağımdan inmezdi eskiden şimdi de beni gördüğü yerde dibimde bitiyor zilli.."

Ağlamakla gülmek arasında çıkan sesimle Ömer gülerken omzumu sıktı destek verircesine .

"Bak diyorum sana o tatlı velet sana yanık diye inanıyormıyorsun
bana eskiden de düşkündü sana."

Dediğine güldüm derin bir nefes alarak devam ettim sözlerime.

"Güldürme oğlum ya şurada ciddi bir şey anlatmaya çalışıyorum . Neyse bunu üzmüşler Down sendromu meselesi yüzünden. Bende aklını başına alacağı bir iki tiyo verdim güldük ettik .tanıştık falan ailen merak etmiştir diye aldım ben bu zilliyi evine götürüyorum, sıkı dur ne olduğuna inanmazsın."

"Vallahi Ali başrolde sen varsan herşey olabilir o yüzden çokta şaşırmam gönder gelsin."

"iyi sen bilirsin bu zilli dedi benim canım çikolata istiyor dedim alalım ama hemen eve gideceğiz dedi Tamam falan. Neyse biz aldık çıkıyoruz tak ! Marketi polisler bastı bir baktım tabi o kargaşa da fark edemedim ama Betül kızı kucağımdan aldı korkudan kızın elini titriyordu.  Polisler ne dese beğenirsin? Çocuk kaçakçılığından sizi alıyoruz diye taktılar kelepçeyi paket yaptılar bir güzel beni."

Ömer  kahkaha atarak başını onaylamazca salladı.

"Yemin ediyorum şaşırtamazsın dediğinde çıtayı daha çok yükseltiyorsun Ali ! E sonra ne oldu ?"

Gülerek beni dinlerken kaşlarımı çattım.

"Ne olacak Azer kişisi geldi .Güya beni çıkarmaya , biliyorsun ben severim kendi kendime konuşmayı o arada çiğköfte yerken bir muhabbet oldu çiğköfte ile aramızda. Azerde  bunu gördü Eee dedi benim gelmeme gerek yokmuş zaten senin akli dengenin yerine olmadığını görünce salarlar."

~Aksak Ali ~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin