16.b.

11.1K 933 109
                                    

***Görünen 70 yorum ve oydan sonra yeni bölüm gelecektir ,iyi okumalar dilerim***

"Kusurumuza bakmayın söyledikleriniz bizi şaşırtı "Elimi kalbime bastırıp bana elini uzatan hanımefendiye baktım saniyelik.

"Tanıştığımıza memnun oldum ."bakışlarımı Ömer'e çevirdim. "Ömer sizi salonumuzda misafir etsin gördüğünüz gibi Şirin kucağımda uyuyakaldı .onu yatırıp gelelim bu konuyu konuşalım ne dersiniz ?"

"Ah tabi biz bekleriz ." Berna hanım Kerem beye bakıp ondan da onay alınca Ömer'e kafa işareti yaptım.

Zaten oda beni ikiletmeden  misafirlerimizi alıp uzaklaştı.
Onlar uzaklaşır uzaklaşmaz beni ve Betülü  soru yağmuruna tutan insanlara döndüm .

"Lütfen sakin olun herşeyi açıklayacağım ama ondan önce rica etsem Şirini müsait bir yere yatırırmısınız Meral hanım ?"

"Tamam ama bensiz açıklama yapma hemen geleceğim !"

Meraklı haline isteksizce gülüp başımı salladım.

"olur bekliyorum."

Meral hanım dikkatle kucağına verdiğim Şirinle uzaklaşırken diğerlerine döndüm..

"Ayaklandınız, oturun bir önce ."

Söylenerek otururlarken bir bardak su verdim Alin'e.

"Betüle.. yani Betül hanıma verir misin ikiz ? pek iyi görünmüyor."

Alin yaprak gibi titreyen Betülü yanına oturttup eline su verirken kısa sürede gelen Meral hanımla peçesinin altından titriyen eliyle su içen Betülden gözlerimi çektim.

Meral hanım zafer komutanın yanına oturunca Zafer komutan konuştu.

"Oğlum hadi açıkla bu duyduklarımız  ne demek oluyor ?"

Derin bir nefes alıp merakla Zafer beyi onaylayan sesler çıkaran Hazerşah ailesine baktım.

"Alin bilir ,istemeden şehit olmasına neden olduğum bana bir baba kol kanat geren bir komutanım vardı  askerde. Allah ondan razı olsun hakkını ödeyemem ecrini Allah versin.  son nefesinde kızlarını yani Betül ve Şirini bana emanet etti.. Kendisi aslen İranlı ,çift vatandaşlığı var buradan bir hanımefendi ile evlenerek almış.

Hanımı ve sonrasında Erdem komutan vefat edince İran'dan gelen bu gibi görevliler oldu. Şirini koruma altına  almak için. Betül hanımda süresi dolan oturma izni yüzünden o sırada İran'a geri dönmek zorundaydı. Durum böyle olunca hem Şirinin yetimhane gitmemesini sağlamak hemde Betülün babasının şehit düştüğü bu topraklardan uzaklaşmak istememesi sebebiyle beyaz evlilik yaptık.

Yani kağıt üzerinde bir evlilik burada oturma izni alması için. zaten evlilik sonrası başvuru yapıp Şirinin vasisi ve koruyucu ailesi olmayı başardık. Aramızda dini  nikah ve gerçek bir evlilik yok anlayacağınız. kim şikayet etti bilmiyorum ama kötü bir duruma düştük. hazırsız yakalandık. onlara bu şirinin odası diyerek bu yaşadığı ev diyip , bizi gerçek bir aile gibi gösterecek bir ev yok .Ne yapacağımızı bilemiyorum açıkçası ."

~Aksak Ali ~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin