...
30 dan fazla yorum gelirse bir bölüm daha atarım.Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demişler
Siz siz olun kimseye dokanmayın mümin kardeşlerim.
Yoksa benim gibi uykuya hasret Zombi gibi tiple dolanırsınız ortalarda.Resmen uykuya hasret kalmıştım.
Olmaz olsun baş belası ikiz kardeşler gecesinde odama teşrif etmişti bende herşeyden habersiz bir gariban olarak yatsı namazının son rekatını kılıyordum selam vererek kapıyı açmıştım bunlara.
"Selam."
"Biz geldik !"
İkizlerin otuz iki diş sırıtıp kırk yıllık odalarına girer gibi rahatça odama dalmalarıyla derin bir nefes aldım.
"Ve aleyküm selam.." dedim mırıldanarak.
Benim isteksiz cevabıma karşın onlar canlı bir halde yüzüme bakıyordu.
"Namaz kılıyordun herhalde bölmedik umarım."
Batı'ya olumsuzca başımı salladım.
"Yok.Şimdi bitmişti."
"Anladım . Allah kabul etsin."
Ilımlı konuşmasına içten içe şaşırırken "sağol ."diye mırıldandım.
Doğu bademciğini göreceğim bir şekilde esneyince yüzümü buruşturup hafifçe ağzına vurdum.
"Ağzını kapat lan cemaatle şeytan girdi mübarek. "
Doğu hiç bozulmadan ağzını kapatıp esnerken rahatça yatağıma oturdu yarı yatar pozisyonda.
"Şey mi yapsak hemen uyuyalım benim çok uykum var . "
Batı da onu kızarık gözlerle onayladı.
"Al benden de o kadar."
"İyi o zaman serin yataklarınızı bende üzerimi değişip geliyorum."
Yerdeki seccadeyi katlayıp elime aldığım pijamalarımla banyoya yöneldim.
Abdest tazeleyip üzerimi değişmiş bir halde odaya geri döndüğümde ikizleri otuz iki diş sırıtarak bana bakarken buldum.
"Hayırdır niye yataklarınıza geçmediniz ?"
"Ya Aliciğim biz düşündük taşındık israfa karşı bireyler olarak birlikte uyumaya karar verdik değil mi ikiz ?"
Doğuyu onaylayan Batıyla güldüm.
"Kötü şaka gençler yataklarınıza geçin. üç kalıplı adam nasıl sığalım mantıklı olun."
İkisinde anında yavru enikleri andıran bakışlarla bana baktılar bu defa Batı Doğu'dan önce cevap verdi.
"Aslında biliyorsun birbirimize pek ısınmadık ama yakınlaşmamız için olur hem sığarız ya büyük yatak."
"Gençler saçmalamayın ben uyurken yastıkla beni boğacağınızdan şüpheliyim
siz neden bahsediyorsunuz ?"Batı oflayarak "Adam haklı bende kendime güveniyorum."diyerek
Doğu'ya bakınca Doğu yatakta dizinin üzerinde emekleyerek karşıma geçti.