.. 80 yorum sonra yeni bölüm gelir...
Kahvaltıdan sonra Alinin yanaklarından öpüp kucağıma aldığım minik kankamla evden çıktım bir yandanda bizi uğurlayan ikizime tembihte bulunuyordum.
Peşimden ikizler ve Azerde geldi. Azer işe ikizler üniversiteye gidecekti.
"Kız bak kapının gözünden bakmadan kapıyı açma sakın . Karşı cins bir şahıs gelirse evde yokuz moduna gir.Tanımadığın kimseyi alma içeri bebeğim biz eve gelince gelmek istiyeni misafir ederiz . Ocaktan uzak dur kapı pencereyi sıkıca kapat. Bir sıkıntı olursa bir telefon aç Alo de kopar geliriz ."
"Oldu anneciğim başka isteğin var mıydı ?"
Alin'in dediğine dibimdeki yarmalardan gülme sesleri yükselirken istifimi bozmadan cevap verdim Aline.
"Üzerini sıkı giyin totişini ve ayaklarını sıcak tut. ilaç ve yemek saatine dikkat et saat başı arayacağım o telefon bir açılmasın geleneksel Türk anne silahı ile kovalarım seni bebeğim o zaman görürsün ananı ."
Alin bozularak dudağını büzdü.
"İyi tamam ancak tehdit edin zaten beni . Nedir benim sizden çektiğim hayır biriniz bari kız olsaydınız halimden anlasaydınız kimse beni anlamıyor valla hep bir baskı hep bir otorite yıldım valla."
"Abisi ve erkek kardeşi olan kızların kaderi bu söylenme bebeğim söylenme." dedim
Bana ters ters somurtarak ofladı. Kızınca daha bir sevimli olan yüzüyle sırıttık aynı anda yanaklarına hücum ettik . ikili ikili öpüp bir iki ısırık çalarken cırlayan Alin'le kaçıştık arabaya doluşarak.
Azer gaza basıp uzaklaşırken Şirin halimize gülüyordu.
Biraz uzaklaşınca telefonumdan evin kameralarına baktım Alin söylenerek olsa da sözümü dinleyip kapıyı pencereyi kapatarak içeri girdiğini görünce arkama yaslanarak gülümsedim .
"Önce ikizleri bıraksam sorun olur mu Ali onlar daha yakın."
"Olur ama sonra Şirin'i bırakalım gecikmesin."
"Tamamdır."
"E gençler hiç sormadım ne okuyordunuz siz ?"
"işte abi gibi abi , ilgin gözlerimi yaşattı abicim. bunu sormak için biraz gecikmedin mi bir beş buçuk ay kadar ?"
Doğuya gocunmadan cevap verdim gülerek.
"Sus TC abisiyim ben istediğimi yaparım cevap ver küçük kardeş."
Doğu Tevbe dercesine gülüp cevap verdi kısaca.
"Bilgisayar mühendisliği okuyorum ben ."
"Bende diş hekimliği."diyen Batı ile yüzümü buruşturdum.
"Şimdi milletin ağız kokusuda çekilmez be kardeşim başka meslek yok muydu okuyacak."
Batı gülüp omuz silkti.
"Ben seviyorum hem bazılarının dişçi korkusu var o halleri ile uğraşmak baya eğlenceli. sanırsın seri katiliz öyle bir tribe giriyorlarki insan uğraşmadan duramıyor."
"Allah Allah sizin stajınız başladı mı ki ?"
"Normalde iki yılım daha var ama ben erken okula gittim ilk yıldan kazandım. bu yüzden son senem öyle olunca haliyle stajada başladık."