İyi okumalar ♡
--------------------Fırat, nihayet parti bittikten ve herkesi kapıdan geçirdikten sonra Nazlı'yı da kucağına alıp odasına çıkarmıştı. Hediye paketlerini açmaktan her tarafı dağılmış ve süslemelerin tavanda hâlâ asılı olduğu oturma odasına adımını bile atmamıştı Fırat. 'Yarın işten sonra hepsini hallederim' diye düşündükten sonra Nazlı'yı yavaşça yatağına yatırdı ve kendisi de biraz dinlenmek ve belki uyumak için yavaş adımlarla yatak odasına doğru gitti.
Fırat üzerine rahat bir şeyler giydikten sonra kendini sırt üstü yatağa atmıştı.
Okyanus gözleri; odanın tavanıyla bakışırken, Fırat aklından geçen düşüncelerle dakikalarca sırtüstü bir şekilde durduğunu farketmemişti. Çünkü hep işiyle veya üzerinde çalıştığı davalarla dolu olan beyni, çoktan Barış ile dolmuştu bile:Barış, acaba geldiği için memnun oldu mu? Ayrıca o gömlek ne kadar da yakışmış ona, sanki dünyada sadece onun için tasarlanmış gibi tam üzerine olmuş.
Kahve gözleri ve uzun kirpikleri yaşadığı tüm o çirkin olayları bile kapatabilecek bir güzellikteydi... Bekle! Ben neden sürekli Barış hakkında düşünüp duruyorum? Yani tamam, o çok yakışıklı, eğlenceli, komik ama onun hakkında böyle düşünmem doğru mu? Ya benden rahatsız oluyorsa?
Ondan yaşadıklarını anlat diyerek zorladım mı acaba? Ayrıca daha önce hiçbir erkeğe böyle bir şeyler hissetmedim. "Böyle bir şey" diyerek neyi kastediyorum ki zaten? Aşık mıyım yoksa sapık mı? Aa kahretmesin o çok tatlı!Fırat'ın kızarmış yanakları; içindeki kıvılcımı iyiden iyiye alevlendirmeye yeterken utanmanın vermiş olduğu refleksle eliyle yastığı sıkıyor, uyumaya çalışıyordu. Ama bu gece ona uyku yoktu. Barış gelip tüm uyku düzenini mahvetmişti çünkü.
_______________Barış ile Sasha; eve geldikten bir süre sonra daha sohbet edip, kahve içmişlerdi. Sasha yorulduğunu söylediğinde ise Barış'ı salonda bırakmış ve odasına çıkmıştı.
Barış ise uyumak istemiyor, mutfağa gidip sürekli yiyecek bir şeyler arıyordu. Sonunda, buzdolabında bulduğu mozaik pastayı iştahlı gözler eşliğinde masaya koydu. Tam pastadan bir dilim alacaktı ki telefonuna gelen bir bildirim sesiyle tüm dikkati dağıldı.
Telefonu açıp baktığında mesajın Fırat'tan geldiğini görmüştü Barış. Şaşkın bakışlarla telefonu eline aldı ve mesaj kutusuna tıkladı.Terapist Fırat Bulut bir fotoğraf gönderdi.
(Temsili)
> Kızım hediyesini çok beğendi sanırım :)
Uyku tutmadı, odasına gittiğimde çekmiştim fotoğrafı.> Oğlum manyak mısın sen, fotoğraf çekeyim derken çocuğu uyandıracaksın.
> Neyse beğendiğine sevindim. Benim için öp yanaklarından ama daha sonra tamam mı? :)