İyi okumalar <3
_____B: Yani... eğer sen öyle diyorsan.
F: Demiyorum. Öyle istiyorum.
Barış biraz kendini tuhaf hissetse de yavaşça tişörtünün ucunu yukarıya doğru kıvırıp çıkardı. Zaten Fırat'ın tişörtü bol geldiği için, Barış'ın boynundan sarkıyordu. Tişörtü çıkardıktan sonra bakışlarını Fırat'a yönlendirdi.
Aynı koyulaşmış bakışlarla karşılaşınca yeniden önüne döndü ve bu sefer de elini kemerine attı. Yavaşça çıkarıp yatağın kenarına bıraktı. Fırat'ın ona yakınlaşmasıyla durdu ve kafasını yanına gelmekte olan adama çevirdi. Gözlerini onunla buluşturmasıyla beraber, Fırat gözlerini Barış'ın vücudunda gezdirmeye başladı. Elini yavaşça Barış'ın beline koyup kendine yaklaştırırken, bir yandan da fısıldıyordu. Nefesi Barış'ın yüzüne çarparken konuştu:F: Ben ne istersem yapmak zorunda değilsin, biliyorsun değil mi?
B: Zorunda olmadığımı biliyorum. Bunu istiyorum Fırat.
Barış, zaten dibinde olan adamın alt dudağını ısırıp geri çekildi. Fırat ise acı ve zevkin verdiği hisle gözlerini kapattı bir süre.
Gözlerini geri açtığındaysa, ona tatlı bir arzuyla bakan Barış'ı görmesiyle aniden durup sordu:F: Bugün buluşmaya gitmesek mi acaba?
B: Neden ki?
Barış nedenini bilse bile, Fırat'ı uğraştırmayı seviyordu. Tıpkı Fırat'ın da ona yaptığı gibi. Bazı şeylerin bedeli olmalıydı değil mi?
F: Yani ne bileyim... Beraber takılırdık, bir şeyler yapardık.
B: Yapacağımız şeyleri Sasha'nın evinde yapamaz mıyız yani?
F: Of Barış öyle değil!
B: Küstüm.
F: O büzülen dudağını öpersem küsemezsin birdaha.
B: İzin vermiyorum, öpemezsin.
F: Anlamamazlıktan gelme o zaman sen de.
B: Nereden anladı lan. Tabii ki anlar. Daha önceden bilmediğin ve yapmadığın şeyler sanki.
F: Suskunluğun her şeyi açıklıyor galiba, hm?
B: ...
Her neyse!Fırat gülerek, gitmekte olan Barış'ın kolundan tutup dolaba yasladı. İyice köşeye sıkıştırdığından emin olduktan sonra gözlerinin içine baktı.
F: Ben ciddiyim. Bu buluşmayı başka bir güne ertelesek olmaz mı? Ben seninle biraz daha vakit geçirmek istiyorum bu gece.
B: Yani Fırat. Ben bu soruya cevap verecek olan kişi değilim. Ama Sasha'ya sorabiliriz. Telefonumu getirir misin?
F: Yes sir.
Fırat, Barış'ın telefonunu eline alarak karşısında bekleyen adama doğru uzattı. Ardından Barış Sasha'nın mesaj kutusuna girdi.
> Baby
> Bu buluşma işini daha sonraya bıraksak olur mu
> Bugün hiç buluşma yapacak havada değilim
> Hem zaten Cemre ile de yalnız kalmış olursunuz :)> Direkt ben gecemi Fırat ile geçirmek istiyorum demiyorsun da ;)
> Neyse tamam
> Zaten siz erkekler ile uğraşamayacak durumdayız şu an