І без того нудні лекції в його виконанні стали просто нестерпними, мене бісило абсолютно усе, його манера розмови, те що він розходжував по аудиторії туди сюди коли, щось пояснював, те як він закотив рукава своєї сорочки.
- Катерино, чому ви не робити записів?
- А повинна?
- Якщо не здаси теорію, можеш забути про практику.
- Беручи до уваги те, що теорію читаєте ви, та ваш жахливий голос і погляд наче морозильна камера, ваші лекції будуть снитися мені у найгірших кошмарах, - я посміхаюсь йому най милішою посмішкою на яку тільки зараз здатна.
- Не будьте такі впевнені Катерино.
- Ви боїтеся назвати моє прізвище? Ви називали прізвище кожного до кого сьогодні звертались, крім мене.
- Мені зручно звертатися до вас по імені. - на його обличчі з'являється посмішка задоволеного кота.
- А я сподівалась, що ви назвете мене коханою.
Клянусь я бачила в його очах іскру злості, та бажання закрити мені рота якщо потрібно буде то силоміць.
- Владислав Сергійович, а ви тільки нічні клуби та борделі фотографуєте, чи у вас є й інші роботи?
Здається я потягнула правильну ниточку, злість на його обличчі стала набагато яскравішою, не здивуюсь якщо він зараз вижене мене з аудиторії.
- Якщо знайдеш мою студію, то я покажу тобі свої роботи, що саме та як саме я фотографую. А зараз негайно вийшла з аудиторії, зараз же.
Я беру свій рюкзак і направляюсь до дверей.
- Я знайду вашу студію, не сумнівайтесь. - кажу я зупиняючись прямо перед ним.
- Вийшла звідси, негайно.
* * *
- Здається ти добряче потріпала йому нерви, - Ксюша сидить на лавці під одним із каштанів, з якого вже осипається пожовтіле листя - і що за тему для роботи він тобі дав?
- Нічне місто та його значення для мене. - ми вийшли з території навчального закладу.
- Непогано, могло бути гірше наприклад створення фотоапаратів або щось типу такого, то ти будеш фотографувати нічне місто сьогодні.
- Ні, не сьогодні. Сьогодні я працюю у барі.
- Будеш танцювати стриптиз у сексуальній сукні, а наш молодий професор дивитись, а далі ви проведете ніч разом і вам буде соромно за це, і ви не зможете дивитися одне одному в очі.
- Фууу, що за жахливі еротичні фантазії у тебе. Я працюю барменом взагалі то, а ще буде добре якщо я не розіб'ю пляшку дорогого алкоголю об голову свого боса.
- Нормальні фантазії.
- Ні, зовсім не нормальні. - я ледве стримую сміх тоді коли подруга посміхається широкою посмішкою, вона як ясне сонце серед темного неба, завжди вносить яскраві барви в моє життя.
- А що не так з босом?
- Цей сорокарічний козел дивиться на мене як дитина на найдорожчу цукерку у магазині.
- В мене тільки одне питання, чому ти досі не звільнилась?
- Дай подумати, двадцять п'ять тисяч гривень на дорозі не валяються.
- Згодна.
Ми розходимося на перехресті у мене ще є кілька годин до роботи, які я планую витратити на прибирання квартири та приготування їжі.
Приблизно о пів на восьму я уже під'їжаю до клубу, в середині переодягаюсь в форму, чорна футболка та спідниця, я була б рада джинсам, але довбаний дрес код закладу.
Одні ті самі лиця, ті самі напої, схожі запрошення на побачення.- Катю, тебе бос викликає я тобі це уже третій раз кажу. - це була Оля адміністратор вона підійшла до барної стійки і майже кричала.
- Пробач я не чула занадто гучна музика.
За барною стійкою мене замінив Льоша один із офіціантів, а я попрямувала до кабінету боса.
І що йому від мене потрібно?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порятунок в обіймах
RomanceДві зовсім різні людини, різні характери, погляди на життя... Що в них спільного? Робота, хобі, серця? Невже маленьке дівчисько зможе достукатись до льодяного серця свого професора.... Чи це професору доведеться достукатися до її серця? - Дозвол...