Yeddinci bölüm. Simptomları oğurlanan normal qrip

15 1 0
                                    

Bu bölümə qədərki altı bölümdə bizə qurulan oyunla bağlı yazdığım fikirləri oyrəndiniz. Əgər buraya qədər oxuyub hələ də bunun bir oyun olduğuna inanmırsınızsa, özünüzə bu kitabı tam oxumaq üçün bir şans verin. Çünki bu bölüm də daxil olmaqla qarşıdakı bölümlərdə bu oyunun daha maraqlı hissələrini üzə çıxaracam.
Bu bölümdə əsas olaraq "Sars-Cov 2" deyə bildiyimiz, əslində isə simptomları qripdən oğurlanmış saxta virusu sorğulayacağıq. Sonra da bu virus ortaya çıxdığından bəri normal qripin rəsmi statistikalarda necə yox olduğunu, yerinə koronavirusun necə gəldiyini görəcəksiniz.
Koronaya inanan insanlar iy və dad bilmə hisslərinin itdiyini bildirərək, bunu koronavirusun varlığına sübut olaraq gətirirlər. Bu simptomlar onsuz da şiddətli qrip zamanı əzəldən bəri var olmuşdur (1). Mənim tanıdığım insanlar var ki, hələ bu virus ortada yox ikən belə, qrip zamanı bunu yaşayırdılar. Böyüklərimdən soruşduqda da, onlar gəncliklərində xəstələndikləri zaman bu problemləri yaşadıqlarını etiraf etmişdilər. Heçnədən dad ala bilməmək probleminin də iy problemindən sonra baş verdiyi dəqiqdir. Bunun sadə bir açıqlaması var. Belə ki, şiddətli qrip zamanı burundakı qoxu reseptorları tıxanır. Burun qoxu ala bilmədiyi zaman, bu reseptorla qarşılıqlı əlaqədə olan dad bilmə hissi də itir (2).
Bu il insanların bu problemi daha çox yaşamalarına səbəb qripi bir az daha şiddətli keçirmələri ilə bağlıdır. Bunun koronavirusla yox, günəşdən yetərincə ala bilmədikləri D vitamini ilə əlaqəsi var. Belə ki, bu, günəş sisteminin on bir illik döngüsünə əsaslanır. Yəni hər on bir ildən bir günəşdən gələn enerji dünyanın maqnetik hissəsi ilə reaksiyaya girir. Bu hadisəyə görə də müəyyən dövrlərdə insanlardakı şiddətli qripdə artış baş göstərir. Çünki insana ən çox lazım olan D vitamini bu prosesə görə azalır və insanlar da günəşin faydasından yararlana bilmədikləri üçün xəstəliyi çətin keçirirlər. Bunu ilk məqalələrimdən birində yazmışdım. Günəşin on bir illik döngüsü barədə araşdırma etdiyinizdə, bir çox yerdə bu reallıq haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz (3).
Bu hadisə, insanların bundan xəbəri olmasa da, çox təbii bir hadisədir. Hər nə qədər insanların başını qarışdırmaq üçün günəşlə bağlı verilən xəbərlərdə çoxlu yalan məlumatlar olsa da, sistem sırf döngü prosesini asanlıqla izləyə biləcəkləri yeni texnologiyalara sahibdir. Ona görə də, günəş və ay tutulmalarından tutmuş, nəyin nə zaman olacağını əvvəlcədən bilirlər. Onlar buna görə iki min iyirminci ili boşu-boşuna seçmədilər.
Keçən döngüdə, yəni bundan on bir il qabaq, iki min doqquzuncu ildə bunun adına "donuz qripi" dedilər (4). O zaman da ortada heç nə yox idi. Sadəcə insanlar günəşdən yetəri qədər D vitamini almadıqları üçün xəstəliyin şiddəti bir az ağır olmuşdu. O zamanlar da yeni uydurduqları virusun simptomları eynilə indiki kimi - qripin eynisi idi. Bu gün də eynidir. Bundan on bir il sonra da, yəni iki min otuz birinci ildə olacaq olan təbii günəş döngüsünün zamanını hesablayıb, insanlara qarşı yeni bir uydurma virusla ortalığa çıxa bilərlər. Buna da, yəqin ki, başqa bir ad qoyacaqlar.
İnanan adam yenə də inanmağa davam edəcək. Ancaq bilin ki, bundan sonra ortaya çıxacaq virusun adı nə olursa-olsun, bu da var olmayacaq. Sadəcə gələcək pandemiyanın peyvənd olunmuş insanlarda daha çox görünəcəyini və 5G ilə daha çox bağlı olacağını ehtimal edə bilərəm. Yenə də bütün bunları yaşayaraq görəcəyik.
Yəni sözün qısası, "covid-19" adlandırdıqları olmayan virus bir az ağciyər iltihabı, bir az da qrip simptomlarını özündə birləşdirmiş uydurma bir xəstəlikdir. Covid-19 simptomları olaraq bilinən simptomlar saydığım bu xəstəliklərdən oğurlanmışdır: "Qızdırma" - qrip və sətəlcəmdən; "öskürmə" - qrip və sətəlcəmdən, "nəfəs darlığı" - təkcə sətəlcəmdən; "bədən, əzələ ağrıları" - qrip və sətəlcəmdən; "şiddətli halsızlıq" - qrip və sətəlcəmdən; "baş ağrısı", "boğaz ağrısı", "burun axıntısı və ya tıxanması", "qoxu və dad itməsi" - təkcə qrip xəstəliyindən oğurlanmışdır.
Gördüyünüz kimi, ölümcül olaraq insanların qarşısına qoyulan bu virusun özünəməxsus bir simptomu belə yoxdur. İnsanlar isə qorxudulduğu üçün bir neçə il öncə şiddətli qrip olduqlarını unutmuş, qoxu və dad itirmələrini əvvəllər də yaşamış olduqlarını xatırlamamaqda israrlıdırlar. Buna görə də yaşadıqları bütün xəstəlikləri unudub, bədənlərində nə baş verirsə, bunu yeni bir virusun varlığına sübut olaraq gətirməyə davam edirlər.
Hələ bir də statistikalar var ki, dünyada hər il dörd milyon insan təkcə ağciyər iltihabından, yəni sətəlcəmdən dünyasını dəyişir (5). Buna əlavə olaraq, beş yüz min insan da hər il təkcə normal qripdən vəfat edir (6). Pandemiyadan sonra qriplərin rəsmi statistikalarda yox olduğunu, sətəlcəmin də kəskin sürətdə azaldığını nəzərə alsaq, korona statistikasını nə ilə doldurduqlarını anlaya bilərsiniz. Üstəlik, bütün "covid-19" ölümlərini toplasanız belə, yenə də əvvəlki illərdəki qrip və sətəlcəmdən bir ildə ölənlərin toplam sayına çatmır.
Nəticə olaraq, insanları yalançı bir xəstəliklə qorxudub, içində nə olduğu bilinməyən peyvəndlərə razı salmağa çalışırlar. Məqsədləri zərərli peyvəndlərlə qısırlığı yayıb, bir nəsil sonra insanların sayını yarı-yarıya azaltmaq, iki nəsil sonra isə əhalini beş yüz milyon nəfərə endirməkdir.
Əslində, bu dövrdə əhalinin sayını azaltmaq sistem üçün o qədər də çətin görünmür. Çünki insanlar onsuz da buna meyillidir. Az uşağa sahib olmaq artıq insanların özünün də istədiyi şeydir. Üstəlik, hal-hazırda insanların öz xoşları ilə qəbul etdiyi koronavirus vaksinlərini də hesaba qatsaq, bu sistem üçün çox rahat olacaq. Çünki vaksinlərin kişilərdə sperma sayını azaltdığı, qadınların isə yumurtalıqlarında anormal miqdarda tikan (spike) proteini toplanmasına səbəb olduğu təsdiqlənmiş bir faktdır (7). Bu da gələcəkdə çox böyük sayda qısırlığa və yaxud hamiləlikdən sonra dölü inkişafdan saxlayan digər problemlərə şahid ola biləcəyimiz ehtimalını qüvvətləndirir. Düşünmək çətin deyil ki, bu oyuna davam etmək istəyən sistem bütün problemlərə vaksinlərin səbəb olduğunu insanlara bildirmək istəməyəcək. Yəqin ki, yaşadıqları problemlərin keçirdikləri ağır xəstəliklə bağlı olduğunu söyləyərək hər zamanki kimi insanları aldadacaqlar. İnsanlar isə, görünür, yenə də onlara inanacaq, olmayan bir xəstəliyə çarə olaraq göstərilən vaksinlərin onları sağaldacaq yeganə vasitə olduğunu düşünməyə davam edəcəklər. Onları öldürəcək olan dərman firmalarının rüşvətlə satın aldığı əqidəsiz həkimlərə özlərini təslim edəcəklər. Bu sistemə və inamlarına layiq olmayan saxta elmə güvənəcəklər. Yəni cəlladlarına aşiq olacaqlar. Buna "stokholm sindromu" deyilir. Bu adamların hər biri hal-hazırda bu sindroma tutulmuş halda yaşayırlar.

Rəsmi statistikalarda birdən-birə yox olan qrip

Hələ bir də "Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı" (WHO) adlanan qurum tərəfindən təsdiqlənmiş və ictimaiyyətə 2020-ci ilin noyabr ayında açıqlananan bir statistika var. Bu statistikanın linkini də qaynaqça bölümündə vermişəm (8).
Orada normal qripin birdən-birə necə yox olduğunu dəqiq bir şəkildə görmək olur. Hələ bunu özləri də açıq-aşkar bir şəkildə bildirmişdilər. Yəqin ki, insanların belə şeyə fikir verənləri "konspiroloq" adlandıracaqlarını bildikləri üçün bu barədə çox da düşünməyiblər.
Bir az daha açıqlamaq gərəkirsə, sözünü etdiyim bu qrafikdə 2017, 2018 və 2019-cu illərin Mart ayından etibarən standart olaraq qrip hadisələrinin artdığı görülsə də, 2020-ci ilin on dördüncü həftəsindən etibarən, yəni Mart ayından bu yana bir nəfərdə də olsun "normal qrip" hadisəsi yaşanmadığı görünür. Azacıq düşünən bir insan bu adamların qrafikdəki qrip sayılarını azaldıb, həmin xəstələri koronavirus tablosuna əlavə etdiklərini rahat bir şəkildə anlaya bilər. Ortalıqda gedən böyük oyunu anlamaq, əslində, bu qədər sadədir.
Ancaq insanlar bu oyunun özlərinə qurulduğunu hələ də başa düşməyiblər. Ortalıqda ölümcül bir virus olduğunu və onları öldürəcəyinə inanmağa davam etdikləri müddətdə bütün qripləri koronavirus qrafikinə yazan adamların onları mənasız statistikalarla qorxutmaqlarına izin verəcəklər. Qorxudan yaranan panikanın səbəb olduğu nəfəs alma çətinliyinə azca düşən kimi isə test verməyə gedib, özlərini onları daha ağır vəziyyətə salacaq olan xəstəxanalara təslim edəcəklər. Xəstəxanadan sağlam insanın belə ölü çıxdığını görə-görə, ağır dozada dərmanları qəbul edib öz immunitet sistemlərini məhv edəcəklər.
Niyə belə davrandıqlarını, əslində, anlaya bilirəm. Çünki qorxurlar. Qorxu həyatda qalmaq üçün var olan ən böyük təbii instinktdir və bütün canlılarda var.
Ancaq onlara sistematik bir şəkildə yalan deyilir. Ətraflarında vəfat edən yaxını, ailəsindən biri, qohumu, heç ölümünə inana bilmədiyi biri vəfat edən kimi onlara həmin adamın koronadan öldüyü söylənilir. Beləcə, olmayan bir xəstəliyə inanmağa başlayırlar. Və bir yalanı təkrar edə-edə, axırda ona inanırlar. Halbuki xroniki xəstəliyi olan bir adamın koronadan yox, "korona müalicəsindən" ölmə ehtimalının doxsan beş faiz olduğunu heç düşünmürlər.
Nəticə olaraq bilməlisiniz ki, qaraciyər xəstəsi, ürək xəstəsi, şəkər xəstəsi olan minlərlə insanın hamısı virusdan yox, onlara edilən müalicədən, yəni dərmanların yan təsirindən öldülər. İnsanları öldürən bir virus olmadığını xəstəxanalarda insanların necə öldürüldüyünü müşahidə edərək anlaya bilərsiniz. Onlar oksigen aparatlarında, səhv müalicə ilə, antibiotiklərin zərərləri ilə, dərmanların əks təsiri ilə, immuniteti çökdürülərək, qorxu və panikaya məruz qalaraq öldü(rüldü)lər.
Çində ilk dəfə virus yalanı ortaya çıxdıqda insanların yerə yıxıldıqlarını, birdən-birə vəfat etdiklərini eşitməmiş olmazsınız. Halbuki ondan sonra evində bu virus sayəsində ölü tapılan heç bir adam çıxmadı. Bütün bunlar, əslində, ortada yeni bir virusun olmadığını, virus deyə bildiyiniz şeyin hər zamanki xəstəliklərimiz olduğunu açıq-aşkar göstərir. Neçə-neçə xroniki və onkoloji xəstələrin "virus" diaqnozu qoyulduqdan sonra, həkimlərin verdiyi heç bir müalicəni qəbul etmədiyi üçün ölmədiyi ilə rastlaşmışam. Onlar tərləyərək, zoğal mürəbbəsi ilə, ənənəvi qaydalarla sağaldılar. Ancaq onların əvəzinə xəstəxanadan və satılmış həkimlərdən çarə uman, heç bir əlavə xəstəliyi olmayan insanlar öldü.
Dediklərimi düşünün və olmayan virus üçün sistemin hal-hazırda çarə olaraq təklif etdiyi vaksinlərdən qətiyyətlə imtina edin. Onların çarə olaraq verdiyi şeylərin hər birinin zəhər olduğunu və virus deyə bildiyiniz xəstəliyin tək başına sizi öldürmə potensialına malik olmadığını anlayın. Bilin ki, sizi ancaq onların çarə olaraq təklif etdiyi vasitələr öldürə bilər.

"Kod adı: Oyanış"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin