Κεφάλαιο 20

545 30 2
                                    

"Σορρυ άμα σας διέκοψα ρε" Ακούω την φωνή του Αγγέλου μόλις μπαίνω στην κουζίνα.

"Όλα καλά μην ανησυχείς" Τον διαβεβαιώνω και εκείνος χαμογελάει πονηρά.

"Τι είχατε να συζητήσετε τελικά;" Ειρωνεύεται και γελάει.

"Ούτε και εγώ θυμάμαι" Του λεω ενώ κάθομαι απέναντι του.

"Θες επανάληψη μου φαίνεται" Με πειράζει βγάζει δυο μπολ.

Αφού τρώμε το πρωινό μας, και ετοιμαζόμαστε, παίρνουμε τα πράγματα μας και προχωράμε προς το σχολείο.

Φτάνοντας απέξω, τα παιδιά ήταν σκορπισμένα στο προαύλιο. Μάλλον είχε χτυπήσει κουδούνι για το πρώτο διάλειμμα. Προχωρήσαμε προς την πόρτα και το μάτι μου έπεσε στην μεγάλη αφίσα που ήταν κολλημένη στον τοιχο.

"Δες" Του είπα για να δει και εκείνος. "Το καθιερωμένο πάρτι στην παραλία" Συνέχισα και τον είδα να χαμογελάει.

Στο σχολείο μας ήταν κάτι σαν παράδοση κάθε χρόνο να διοργανώνεται αυτό το πάρτι. Ακόμα και αν είχαμε τέλη Οκτωβρίου ο καιρός δεν ήταν τόσο κακός για πάρτι στην θάλασσα.

"Θα πάμε έτσι;" Με ρωτάει και εγώ κουνάω θετικά το κεφάλι μου.

Μπαίνουμε μέσα στο σχολείο και προχωράμε προς την υπόλοιπη παρέα. Σκαναρα γρήγορα τα πρόσωπα των παιδιών όσο περπατούσαμε προς τα εκεί αλλά για κακή μου τύχη δεν βρήκα πουθενά την Εμμα. Υποθέτω πως ακόμα δεν έρχεται σχολείο.

Μόλις χαιρετίσαμε τα παιδιά το κουδούνι για να μπούμε μέσα χτύπησε και έτσι αναγκαστήκαμε να προχωρήσουμε στην τάξη.

Μόλις έκατσα στο θρανίο μου η Ελινα βρέθηκε μπροστά μου.

"Λουκ μου" Είπε ναζιαρικα και την κοίταξα.

"Όρεξη έχεις πρωινιάτικα;"

"Τι έπαθε το όμορφο πρόσωπο σου;" Ωχ σκατα. Είχα ξεχάσει ότι το μάτι μου είναι μαύρο και η μύτη μου πρησμένη.

"Δεν είναι τίποτα Ελινα. Ασχολησου με κανέναν άλλον"

"Θα έρθετε στο πάρτυ με τον Άγγελο;" Έκανε την ερώτηση της και τότε κατάλαβα για ποιο λόγο έχει έρθει να με βασανίσει πρωινιάτικα

"Αν σε νοιάζει για τον Άγγελο, μπορείς να ρωτήσεις τον ίδιο" Της είπα και της έδειξα με το χέρι μου τον Άγγελο, ο οποίος τώρα έμπαινε στην τάξη. Εκείνη ξεφυσιξε δυνατά και προχώρησε προς τα εκεί.

Βρήκα ευκαιρία να βγάλω το κινητό μου και να γράψω ένα γρήγορο μήνυμα στην Εμμα.

'Έχει πάρτι στην θάλασσα σήμερα. Θα περάσω να σε πάρω κατά τις 9.30'

DangerWhere stories live. Discover now