Το απόγευμα δεν άργησε να έρθει. Πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου και βγήκα από το διαμέρισμα αρκετά αγχωμένος.
Μέσα σε λιγότερο από δεκαπέντε λεπτά είχα φτάσει έξω από το σπίτι. Πάρκαρα απέξω και πήρα το κινητό μου στα χέρια μου ενώ ξεκίνησα να πληκτρολογω πως είμαι απέξω. Πριν προλάβω να στείλω το μήνυμα όμως, η φιγούρα της εμφανίστηκε από την εξώπορτα της πολυκατοικίας. Φορούσε μια φαρδιά μαύρη φόρμα και από πάνω έπεφτε ένα σκούρο μπλε φούτερ, ενώ φορούσε και την κουκούλα. Κοίταξε καχύποπτα δεξιά και αριστερά και ύστερα έτρεξε προς το αυτοκίνητο μου.
Δεν μπόρεσα παρά να γελάσω με την συμπεριφορά της. Μοιάζει με κατάσκοπος.
"Δεν χρειάζεται να φοβάσαι, είμαι εγώ εδώ τώρα" Προσπάθησα να την καθησυχάσω.
"Δεν φοβάμαι, απλά είμαι επιφυλακτική" Απάντησε γεμάτη αυτοπεποίθηση.
"Λοιπόν, τι θες να κάνουμε;" Την ρώτησα ενώ ξεκίνησα το αυτοκίνητο.
"Τι θα έλεγες να πάμε στον λόφο που πήγαμε χτες; Μου άρεσε και ήταν ήσυχα" Κούνησα θετικά το κεφάλι μου στα λόγια της, και οδήγησα ως εκεί.
Στο αυτοκίνητο υπήρχε νεκρική σιγή μέχρι να φτάσουμε. Την έβλεπα που καθόταν μαζεμένη και ενστικτωδώς άνοιξα το καλοριφέρ του αυτοκινήτου.
"Φτάσαμε" Αναφώνησα εφόσον πλέον είχα σταθμεύσει. Για ακόμη μια φορά η ματιά της ήταν στην θέα που βρισκόταν μπροστά μας.
"Είναι τόσο ωραία εδώ" Είπε με χαμηλή φωνή. "Τι έκανες αυτές τις δυο εβδομάδες που δεν σε έβλεπα;" Συνέχισε με τον ίδιο τόνο ενώ γύρισε το κορμί της προς εμένα.
"Η πρώτη βδομάδα πέρασε αδιάφορα. Το πάρτι ήταν πολύ ωραίο, κρίμα που δεν μπορούσες να έρθεις" Της είπα και εκείνη με κοίταξε ενοχικά για δυο δευτερόλεπτα ενώ το βλέμμα της άλλαξε απότομα.
"Τα έμαθα τα καμώματα σου, μην ανησυχείς" Είπε ξερά και γύρισε το κεφάλι της προς το παράθυρο.
"Τι εννοείς;"
"Με την Ελινα λέω, καλά πέρασες" Ειρωνεύτηκε σοβαρή και δεν μπορούσα παρά να γελάσω. Μην μου πεις ότι ζηλεύει την Ελινα;
"Είμασταν μεθυσμένοι" Λέω και περιμένω να δω την αντίδραση της. Εκείνη γυρνάει να με ξανά κοιτάξει και σταυρώνει τα χέρια της, στο στήθος της.
"Μεθυσμένοι, ξεμεθυσμένοι την πηδηξες και δεν αλλάζει" Λέει πιο δυνατά εκνευρισμένη.
ESTÁS LEYENDO
Danger
Novela Juvenil"Πήγαινε σπιτι" Με προειδοποίησε αλλα εγω το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να τον κοιτάξω. "Τι δεν καταλαβαίνεις γαμω;" Φώναξε καθώς με τράβηξε για να μην μας δουν. Μπηκε ένα στενό πιο δίπλα και με κράτησε σφικτά στην αγκαλιά του για να κρυφτούμε...