Το κινητό του Αγγελου, το οποίο έχει αφήσει στο τραπεζάκι, χτυπάει σαν τρελό εδώ και δέκα λεπτά.
Χωρίς να έχω άλλη υπομονή το πιάνω στα χέρια μου και βλέπω πως καλεί άγνωστος αριθμός.
Πατάω απόρριψη και αμέσως κοιτάω τις κλήσεις του.
Αυτός ο αριθμός τον έχει πάρει τουλάχιστον 15 φορές.
Δεν μου αρέσει να ψαχουλεύω τα πράγματα του αλλου, κυρίως του Αγγελου, αλλά τι στο καλό συμβαίνει;
Προχωράω προς το δωμάτιο του, ενώ κρατάω το κινητό του στο χέρι μου.
"Δεν ακούς που χτυπάει η μαλακια σου;" Ρωτάω ενώ το πετάω στο κρεβάτι του.
"Ποιος ήταν;" Ρώτησε εκείνος χωρίς να με κοιτάξει.
"Άγνωστος" Απάντησα και με κοίταξε. Κούνησε αδιάφορα τους ώμους του και συνέχισε να κοιτάει τα χαρτιά που ήταν πάνω στο γραφείο του. "Όλα καλά Άγγελε;"
"Μην ανησυχείς για τίποτα" Μου είπε και αποφάσισα να μην ασχοληθώ περαιτέρω.
Προχώρησα προς το δικό μου δωμάτιο και ξάπλωσα δίπλα από την Εμμα.
Έχουν περάσει μόνο δυο μέρες από το περιστατικό με τον πατέρα της. Ακόμα δεν έχει συνέλθει εντελώς, τουλάχιστον χαίρομαι που την έχω κοντά μου.
Γύρισα να την κοιτάξω και εκείνη είχε ήδη το βλέμμα της πάνω μου.
Ασυναίσθητα έκανα στην άκρη τα μαλλιά που έπεφταν στο πρόσωπο της και ακούμπησα το χέρι μου στο μάγουλο της. Εκείνη έκλεισε για μια στιγμή τα μάτια της, σαν να το απολάμβανε, και βρήκα ευκαιρία να φέρω το σώμα μου πιο κοντά της. Πλησίασα περισσότερο ένωσα τα χείλη μας αργά. Δάγκωσα το κάτω χείλος της έτσι ώστε να μου δώσει πρόσβαση στην γλώσσα της και το έκανε.
Τύλιξε το ένα χέρι της γύρω από τον σβέρκο μου ενώ το άλλο χάιδευε το πίσω μέρος των μαλλιών μου.
Λίγες στιγμές μετά έσπασε εκείνη το φιλί μας.
"Δεν έχεις σχολείο εσύ;" Ρώτησε.
"Μην με ξενερώνεις τώρα με τέτοια" Της απάντησα ενώ της έδωσα ένα πεταχτό. Εκείνη χαχανισε και έβαλε το κεφάλι της στο στέρνο μου.
"Ανησυχώ για τον Άγγελο" Συνέχισα και εκείνη γύρισε να με κοιτάξει. Δεν της είχα αναφέρει τι είχε γίνει με τον πατέρα του. Δεν υπήρχε λόγος να ξέρει κιόλας. Αυτό ήταν θέμα του Άγγελου.
"Γιατι;" Ρώτησε με ενδιαφέρον.
"Είναι λίγο περίεργος τις τελευταίες μέρες. Σήμερα τον πήρε τηλέφωνο ένας άγνωστος αριθμός πάνω από δέκα φορές"
ESTÁS LEYENDO
Danger
Novela Juvenil"Πήγαινε σπιτι" Με προειδοποίησε αλλα εγω το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να τον κοιτάξω. "Τι δεν καταλαβαίνεις γαμω;" Φώναξε καθώς με τράβηξε για να μην μας δουν. Μπηκε ένα στενό πιο δίπλα και με κράτησε σφικτά στην αγκαλιά του για να κρυφτούμε...