Mike
Egy doboz rózsasziromra fektetett nassolni valóval állítottam be Aaliyah-ékhoz, miután Angel ajtót nyitott egy óriási vigyor kíséretében. Rég láttam így mosolyogni. Egy puszival üdvözöltem.
-Ezek szerint minden rendben? – úgy láttam, jól esett neki a kérdés, legalábbis a tekintete erről árulkodott, miközben bólintott.
-A legnagyobb rendben. Aalie mindjárt jön – simított le a karomon, aztán a nappaliba vonult.
El sem akartam hinni, hogy végre hétvége van. Borzasztó hosszú napokon voltunk túl, ráadásul az sem könnyítette meg a helyzetet, hogy Aalie-vel sem tudtam találkozni. Amikor leváltottak, vagy mikor időm engedte, azonnal felhívtam, de ez sem mindig jött ki jól, mert neki is dolgoznia kellett, késő este pedig már nem akartam zavarni. Szóval előfordult, hogy alig beszéltünk többet pár percnél.
Angel távozásával párhuzamosan a barátnőm vágtatott le a lépcsőn, majd az utolsó fokról a nyakamba vetette magát. Nevetve zártam körbe karjaimmal magamhoz szorítva, miután leraktam a dobozt. Beszívtam illatát, és ebben a pillanatban jöttem rá, milyen iszonyúan hiányzott.
Ajkait enyéimhez préselte egy megkönnyebbült sóhajt kíséretében, én pedig lehunyt szemekkel viszonoztam édes csókját. A padlóra raktam lassan, egy pillanatig sem szakadva el tőle, csak hevesebben csókolva. Ujjai utat találtak a hajamba, másik kezével tarkómat cirógatta. Egy hét telt el, de egy örökkévalóságnak tűnt.
Mikor a levegőhiány közbeavatkozott, halkan zihálva váltam el tőle arcára nézve. Kipirulva nyitotta ki szemeit, ajkai megduzzadva, csóktól vöröslően hívogattak vissza, amit a világ legcsodálatosabb mosolyával tett egészen csábítóvá. Felsóhajtva fogtam vissza magam, igyekeztem lenyugtatni a bennem tomboló érzelmi kavalkádot. Többnyire sikerült is – egy újabb csók után.
-Te jó ég. – suttogtam homlokának döntve enyémet.
-Egyetértek. – nevetett kipirultan, miközben mutatóujjával feljebb tolta orromon a szemüveget. Elmosolyodva megpusziltam, aztán megfogtam a dobozt elé tartva. Csillogó szemekkel nézett vissza rám, miközben megleste, mi lapul a masnis tető alatt. Amint volt már róla tudomása, a világ legszédítőbb, legfinomabb módján köszönte meg, így újra összegabalyodtunk, aminek ezennel Angel vetett véget.
-Undorítóan romantikusak vagytok. – Aalie egy hangos cuppanást követően fordult a nézőnkhöz, miközben csípőre rakta egyik kezét mosolyogva.
-Te egy szót se szólj, tegnap sikítva vetetted magad a nyakamba. Egy hete nem láttam Michaelt, még jó, hogy bele akarok fulladni! Egyébként meg... – mielőtt a barátnőm folytathatta volna a mondókáját, Angel a szájára tapasztotta a tenyerét.
-Csitt, részleteket nem akarok tudni, nekem a belefulladni-kifejezés is bőven megteszi – nevetett. Aalie szintén nevetve magához ölelte, miközben én megfogtam a cuccát.
Pár percig még beszélgettünk, a lányok elbúcsúztak egymástól – esküszöm, mintha a világ másik sarkába vinném – majd útnak indultunk. Aalie ujjai közé fűztem enyéimet jólesően felsóhajtva, aztán egy puszit nyomtam a hajába.
Annyi mindent terveztem mára, talán sosem voltam még olyan izgatott, mint most. Cancún minden kis zugába el akartam vinni, – ami a hely nagyságát figyelembe véve lehetetlennek bizonyult. Arra vágytam, hogy a város ma kizárólag a miénk legyen. Közös emlékeket szeretnék vele a kedvenc helyeimen, hogy akárhányszor elsétálok bármelyik előtt, mindig ő jusson eszembe róla.
-Remélem, tetszeni fog a mai programunk – mosolyogtam le Aalie-re. Felemelte fejét és szemeimbe nézett. – Mindenhol megleplek valamivel.
-Mike, nem kell ennyi meglepetés – mosolyodott el lágyan. – Nekem az is elég, hogy veled lehetek. – drámaian felsóhajtottam és megforgattam a szemeim.
ESTÁS LEYENDO
Határtalanul
Novela JuvenilKözép-Amerika. Mexikó. Cancún. Aaliyah Kayne egyetlen kívánsága volt, hogy oda kerülhessen, ahová mindig is vágyott. Újdonsült barátainak köszönhetően évekkel ezelőtt felfedezhette a Yucatán-félszigeten fekvő hívogató várost, ám azt sosem gondolta...