2

252 16 0
                                    

မုန့်ရှောင်
အ့.....ရုတ်တရက် မျက်လုံးတွေအမှောင်ကျသွားတယ်......

to system space..
hast. xီး...system...ဘယ်အချိန်ကိုလာပို့တာလဲ မသေတာကံကောင်း.......

system.. host လစ်လိုက်တော့!

host.ဘာ......ခွေးကောင် $#%&#%$#&&

system
host တော်တော်ယဥ်ကျေးတာဘဲ ကျတော်ဇာတ်ကြောင်းပြောပြပေးမယ် ...ဒီ ကမာ- ပဲပြောပြမှာ နောက်ကမာ- တွေမပြောပေးတော့ဘူး Data ဘဲလွှဲပေးတော့မှာ အခုကသနားလို့....

host (လင်းရှောင်)
ပြောပြကြည့်.......😒

system...
ရာ...host မျက်နှာ... လည်း...
(S hot လင်ပေးစားပစ်မယ်....)..စိတ်ထဲမှပြောချင်း အပြင်ထုပ်ပြောရင် ဆဲနည်းပေါင်းစုံနဲ့ မေတာ"- ပို့လိမ့်မယ်....

host..
ပြောမှဖြင့်ပြော....

system...
ဟုတ်...

ဒီကမာက္ဘ ကတော့ ​ကောင်းကင်နတ်မင်းက လောကကိုစတင်တည်ဆောက်ပြီးကာလ လူသားအနည်းနည်သာမွေးဖွားသေးပါတယ်
မိစ္ဆာ " မှော်သားရဲ "ကျင့်ကြံချင်းလူသား "နတ်ဘုရား အသီးသီးရှိကြပါတယ်...ဒီထဲမှာဇာတ်လိုက်က
သူတော်စင် ကျင့်ကြံသူ တယောက် တစ်ဖြစ်လဲ ကောင်းကင်နတ်မင်းရဲ့ မိတ်ဆွေအရင်းတယောက်ဖြစ်ပါတယ်....
ကျင့်ကြံသူတွေက. တွဲဖတ်ကျင်ကြံသူရှာဖွေလို့ရပါတယ်.... သူတော်ဇင်ကျင့်ကြံသူတွေကတော့....နတ်ဘုရားမတွေ....နဲ့သာ တွဲဖတ်ကျင့်ကြံနိုင်တဲ့ အဆင့်မြင့်ကျင့်ကြံသူတွေပါ......ဇာတ်လိုက်က သမာဓိတရားအရမ်းကောင်းတာကြောင့် သူနဲ့တွဲဖတ်ကျင့်ကြံချင်တဲ့....နတ်ဘုရားမတွေဟာ.....သူတွဲဖတ်ဖြစ်ဖို့...နည်းပေါင်းစုံယဥ်ပြိုင်ကြပါတယ်.........
တနေ့မှာ ဇာတ်လိုက်မ ပန်းနတ်ဘုရားမက.... ဇာတ်လိုက်နေတဲ့ ကောင်းကင်နတ်ဆောင်ကို ....တာဝန်တစ်ခုနဲ့ရောက်လာပါတယ်...အ့မှာ.. ဇာတ်လိုက်မကို..ဇာတ်လိုက်ကမြင်မြင်ချင်း နှစ်သက်ပြီး...တွဲဖတ်အရာမြှောက်လိုက်ပါတယ်.....

ပြသနာတွေရှိပါသေးတယ် မိစ္ဆာ ဘုရင်ဟာ...ဇာတ်လိုက်မကို ကောင်းကင်ညီလာခံတတ်ရင်း မြင်မိသွားရာ က နှစ်သက်မြတ်နိုးတဲ့အထိဖြစ်ခဲ့ပါတယ်....ဇာတ်လိုက်မက ဇာတ်လိုက်ရဲ့တွဲဖတ်ဖြစ်သွားတာလဲသိရော....မိစ္ဆာ နတ်မင်းဟာ သူ့ငယ်သူငယ်ချင်း လနတ်ဘုရားထံ ဖူးစားကြိုးနှီလက်ပတ်အားတောင်းပါတယ် လနတ်ဘုရားဟာ လည်းသူငယ်ချင်းအခုလို ကြိုက်နှစ်သက်တာမမြင်ဘူးတော့ လွယ်လွယ်နဲ့ပေးလိုက်ပါတယ်....

Do you love me(system)Where stories live. Discover now