net day
....မုန့်ရှောင်....
ဘာ..ဘာဖြစ်နေတာလဲ....
ကောင်းကင်ဘုံက ငလျင်လှုပ်လို့လား....system (jue)
......
jue..
jue....
jue.....မုန့်ရှောင်: မင်း ဘယ်မှာလဲ...
အား!!!!! Jue. ....ရေ............ငါ......ခေါင်းကိုက်တယ်...........အ့..ရမ်းဘဲ.............ဘာတွေဖြစ်သွားမှန်းမ သိနိုင်လောက်အောင်....ဖြစ်ခဲ့သမျှ အားလုံး ကျွန်တော်....မေ့လျော့သွားခဲ့တယ်.........
တကယ်ဘဲ........ဘာတွေဖြစ်ပျက်ခဲ့တာလဲ.......ထိုစဥ်...
system (jue)... host..
'အနူးအညွတ်တောင်းပန်ပါတယ်...'လင်းရှောင်....
ဘာတွေဖြစ်သွားတာလဲ.....ဘာလို့....................ဘာလို့...ငါဘာမှ မမှတ်မိရတာလဲ.... ဘာတွေဖြစ်ခဲ့တာလဲ!!!!jue..
host...... စိတ်ထိန်းပါအုံး....ကျတော် တောင်းပန်ပါတယ်...အာလုံးကိုလည်းပြန်ရှင်းပြပါ့မယ်........... အ့တာကြောင့် အခုခနအနားယူလိုက်ပါအုံး......ကျတော် အထက်ကိုသွားမလို့.....လင်းရှောင်လည်း jue...စကားကြောင့် space ထဲက ကုတင်ပေါ်မှာ နှစ်ခြိုက်စွာ အနားယူနေတော့တယ်.....
အထက်တွင်...
jue: ဒါက.. ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ! ! ဘယ်လိုတောင် ပေါ့ပျက်နိုင်ရတာလဲ! လူတယောက်လုံသေ သွားနိုင်တယ်ဆိုတာ..မသိတာလား..မသိချင်ယောင်ဘဲ ဆောင်ထားကြတာလား....
Boss: 😶😶*သူဘာလို့အ့လောက်ဒေါသဖြစ်နေရတာလဲ.. *
အဟမ့်.. ဒီကိစ္စအတွက်တာဝန်ယူပြီဖြေရှင်းပေးပါ့မယ်.... Virus ဝင်လာလို့.. ငါတို့လည်း ဒီကမ္ဘာကို အကာအကွယ်စည်းသေချာချထားပေးတာတာလဲ....ငါတို့ပေါ့ဆမှုအတွက်....တာဝန်အပြည့်အဝယူပါ့မယ်.......jue: ဟက်...😏 ဘာအတွက်ယုံကြည်ရမှာလဲ...ခင်ဗျားရဲ့ မျက်နှာဖုံးအောက်က မျက်နှာပေါ်မှာ ဘာတွေကြံစည်နေမှန်း..ခင်ဗျားကိုယ် ခင်ဗျား အသိဆုံးပါ........
Boss: ရိုင်းစိုင်းလိုက်တာ😡... ငါ..ဖြေရှင်းပေးမယ်လို့ ပြောထားတာဘဲလေ......
jue: ဟက်.... နှုတ်ဆက်ပါတယ်....
jue ထွက်သွားပြီးနောက်.....
Boss: ဟူး......မလွယ်ပါလားနော်.........
system space......
jue...