3

166 17 0
                                    

နောက်တနေ့တွင်...
​J/N ကြာပန်းနတ်သားကို ချင်းယာလို့ဘဲသုံးတော့မယ်နော်...
မုန့်ရှောင်
ချင်းယာ... ဒီကိုလာခဲ့အုံး...

ချင်းယာ..
ဟုတ်ကဲ့ဆရာ....

မုန့်ရှောင် တယောက်ချင်းယာရဲ့ နဖူးပေါ်က ကြာပန်း သဏ္ဍန် တပည့်အမှတ်အသားကို သူစွမ်းအင်နဲ့စမ်းလိုက်လိုက်ပြီး..

မုန့်ရှောင်
ချင်းယာ..! မင်းကျင့်ကြံအဆင့်က အနီရောင်အဆင့်ကတတ်အုံးမှာလား...

ရုတ်တရက်ဒေါသထွက်လာတဲ့ဆရာဖြစ်သူကြောင့်..ချင်းယာကြောင်သွားတယ်...အရင်ကဆိုဆရာက..ဘာကိုမှဂရုမစိုက်ဘူး..အမြဲအေးစက်နေခဲ့တာ...အခုလိုတောင်စကားအများကြီးမပြောဘူး...

ကိုယ်ကတော့ဆူနေတယ်..ဒင်းကအတွေးများနေတာကြောင့်....

မုန့်ရှောင်
မင်း ဘာတွေတွေးနေတာလဲ ဒီနေ့ကစပြီ တံခါးပိတ်ကျင့်ကြံ..ခရမ်းရောင်အဆင့်မရောက်လို့ကတော့ တပည့်အဖြစ်ကစွန့်လွှတ်မယ် အလေ လွှင့်နတ်သားဖြစ်ချင်နေတာလားချင်းယာ!

ချင်းယာ
ဟုတ်ကဲ့..ဆရာ....

မုန့်ရှောင်စိတ်ကိုလျော့လိုက်ပြီးလေသံအေးအေးလေးဖြင့်...
ချင်းယာ...မင်းကြိုးစားမှဖြစ်မယ်..ငါ့တပည့်ဖြစ်တဲ့မင်းက..အရာအားလုံးထက်သာစေချင်တယ်...😊

ချင်းယာ တယောက်အ့သြလွန်ပြီးပါးစပ်ပါမစေ့နိုင်ဘဲ ဆရာပြုံးလိုက်တာလား ပြီးတော့ငါ့ကိုအရာအားလုံးထက်သာစေချင်တယ်တဲ့..😭ဝမ့းသာလိုက်တာ...

ရုတ်တရက်ထငိုတဲ့ ချင်းယာကြောင့်မုန်​ြရြှာင်မှာပြာပြာသလဲ
ချင်းအော်..တိတ်..တိတ်..တရာဆူလို့ငိုသွားတာလား..နောက်မဆူတော့ပါဘူး..တိတ်နော်...

မျက်ရည်တွေကို လက်ချောင်းသွယ်သွယ်လေးဖြင့်သုတ်ပေးလိုက်တော့ ပြောလာတဲ့စကားက...

ချင်းယာ..
ဆရာ့အတွက်ဘတပည့်အစွမ်းကုန်ကြိုးစားပါ့မယ်...

မုန့်ရှောင်...
ရပြီဒီစကားလေးတခွန်းနဲ့တင် ဆရာဝမ်းသာပါတယ်...ချင်းအော်..ညစာကိုဒီနေ့အတူတူသုံးဆောင်တာပေါ့...
ဒီကလေးလေး အလေ လွှင့်နတ်သားမဖြစ်အောင်စောင့်ရှောက်ရမယ်..(စိတ်ထဲမှသာ)

Do you love me(system)Onde histórias criam vida. Descubra agora