မုန့်ရှောင်: Jue ဘာလို့ mission ကတစ်ခုတည်းအောင်ရတာလည်း ချင်းအော်အတွက်လည်းကြင်ဖက်ရပြီမလား.......
Jue (system)...
host အခုဟာက မိစ္ဆာ နတ်မင်းကဘဲ ကြာပန်းနတ်သားလေးကို နှစ်သက်နေတာပါ ကြာပန်းနတ်သားလေးဘက်က မိစ္ဆာ နတ်မင်းအပေါ် ခံစားချက်က 50.•/. ဘဲရှိပါသေးတယ် အပြည့်အဝ မဟုတ်သေးလို့ mission 1 ခုဘဲအောင်တာပါ......မုန့်ရှောင်....
မကြိုက်တာလဲမဟုတ်ဘဲနဲ့🙄 အနမ်းတောင်ခံရပြီးပြီကို တကယ်ပါဘဲ ငါအတင်းပေးစားမှပါ.....😏စိတ်ထဲတွင်တာ jue နဲ့စကားပြောနေတာ အပြင်မှာတရားထိုင်နေတာပါ ခနနေကောင်းကင်ညီလာခံကို သွားရမှာ.....
ချင်းယာ..
shifu...shifu....တပည့်ကိုခေါ်တယ်ဆိုလို့...မုန့်ရှောင် (လနတ်ဘုရား)
...........ချင်းအော်...ဆရာနဲ့အတူ ကောင်းကင်ညီလာခံကိုလိုက်ခဲ့....ချင်းယာ...
..........ဒါပေမဲ့..တပည့်က နတ်သားအဆင့်ဘဲရှိသေးတဲ့အတွက်...ဆရာမျက်နှာပျက်မှာ...စိုရိမ်...ပါတယ်...
ဒီတပည့်..ကိုမခေါ်သွားပါနဲ့ shifu....မုန့်ရှောင်..
....ဒါ ဆရာ့အမိန့်ကိုလွန်ဆန်တာဘဲ ချင်းယာ ဆရာအတွက်ဆို စိတ်မပူနဲ့..ဒီညီလာခံက မင်းအတွက်... တွဲဖတ်နတ်မင်းကောင်းတွေ့မယ်ထင် လို့ခေါ်လိုက်တာ....လိုက်ကိုလိုက်ရမယ်.....ချင်းယာ....
တပည့် အမိန့်ကို လက်ခံပါတယ်....မုန့်ရှောင်ဟာ..ကောင်ကင်ညီလာခံသွားဖို့ အဝတ်လဲနေရင်း jue (system) နဲ့ စကားပြောနေလေရဲ့.....
jue..
ဒီညီလာခံကို ဇာတ်လိုက်တတ်မှာပါ....မုန့်ရှောင်...
😳 တွေ့ရတော့မှာပေါ့ နောက်အပတ်မဟုတ်ဘူးလား.....jue...
host ဝင်လာတော့ ဇာတ်လမ်းနည်းနည်းပြောင်းသွားတယ်.....မုန့်ရှောင်....
အော့...😶jue....
😐host important mission....!
–ဇာတ်လိုက်အား....ပန်းနတိဘုရားမမဟုတ်ဘဲ ကြင်ယာတော် အသစ်ရှာပေးရန်..
လက်ခံပါသလား
Yes or Yes......မုန့်ရှောင်....
xီး......အတူတူဘဲကို...
မုန့်ရှောင်လည်း...Yes ကိုနှိပ်လိုက်တယ်....သူနှိပ်လိုက်တဲ့....ခလုပ်ကိုကြည့်ပြီး..jue မှာ...စကားတွေဆွံ့အ.....