at morning....
မနေ့ထဲက Line out သွားတဲ့ jue အခုထိပေါ်မလာသေးဘူး
မဖြစ်သေးပါဘူး ငါ သူ့အဆောင်ကို သွားပြီ စောင့်နေရမယ်...
ဒီကမ္ဘာက jue ကိုအပြစ်ပေးတဲ့ကမ္ဘာဆိုတာ ငါမေ့သွားတာဘဲ....
ဂျီဂျီ ခေါ် လီအန်းဟာ vampire ယောကျာ်လေးအဆောင်ရှေ့တွင် ဟိုချောင်းလိုက် ဒီချောင်းလိုက် ဖြင့် jue ကိုစောင့်နေပါတယ်..
ထိုစဥ်
oh....နတ်သူငယ်ပေါက်စလေးပါလား..ဒီအဆောင်ရှေ့မှာ ဘယ်သူ့ကို စောင့်နေတာလဲ...
ခင်ဗျားတို့နဲ့မဆိုင်ဘူး...
အရမ်းချစ်ဖို့ကောင်တယ် ကြောင်ပေါက်လေးအတိုင်းဘဲ...ကိုယ်တို့နဲ့ပျော်ရအောင်လေ အလှလေးရဲ့..ဟား..ဟား...
ဘာလုပ်တာလဲ..လွတ် ကျတော့လက်ကိုလွတ်စမ်း..
ဖြောင်း.....
မင်း...မင်း...ငါတို့သခင်လေးကိုရိုက်ရဲတယ် vampire မြို့တော်က မြို့အုပ်သား..မင်းကို ဒီလို ပြောတာကို...
သူ့ကို ချုပ်ထားလိုက် .....မြည်းကြည့်ရမယ်....ဂျီဂျီ ဘယ်လိုဘဲ ရုန်းရုန်း ချုပ်ထားတာကြောင့် သူကိုလာနမ်းဖို့လုပ်နေတဲ့ သခင်လေးဆိုတဲ့လူကြောင့်ရော..မျက်လုံးကို မှိတ်ထားလိုက်တယ် jue ကလဲမရှိတာကြောင့် ကူညီမဲ့သူမရှိ.......
တော်တော်ကြာတဲ့အထိ ဘာမှမခံစားရတာကြောင့် မျက်လုံးကိုဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ ထိုသခင်လေးဆိုတဲ့သူကို လည်ပင်းညစ်ထားတဲ့ လူတစ်ယောက်.....
......
မင်းက သူ့ကို ထိဖို့လုပ်တယ်... ငါပိုင်တဲ့အရာကို ထိရအောင် မင်းက အသက်မရှည်ချင်တော့ဘူးထင်တယ်...သခင်..ကြီး ဆေးလ်ဗား...တောင်း..တောင်း..ပန်ပါတယ်....သခင်ကြီးအပိုင်..ဆို..တာမ..သိခဲ့လို့..ပါ...ကျတော့..ကို..အသက်..ချမ်း..ချမ်း..သာပေးပါ...
oh~~~ချမ်းသာပေးရမယ်! ဟက်..နော်ကျသွားပြီ....
အားးးးးးး!!!
အော်သံနက်ကြီနဲ့အတူ ခေါင်းတခြား ကိုယ်တခြားဖြစ်သွားတဲ့ သခင်လေးဆိုတဲ့လူ....
ဘာလဲ...မင်းတို့ပါ..သူနောက်လိုက်သွားချင်လို့လား...
မ...မဟုတ်ပါဘူး''2