သီချင်းဆိုပြ❤

108 10 2
                                    

Next day....

အားလုံး နားထောင်ပေးပါ~~

နောက် အပတ်ထဲမှာ...Magic Students အပေါင်း နှင့် Vempire Students များအတွက်  Ryal Dance ပွဲတော်ကြီးကို ကျင်းပမှာဖြစ်ပါတယ်.....

အ့အတွက်ကြောင့် ကျောင်းသား ကျောင်းသူ အပေါင်း ကိုယ့်တွဲဖတ်ပါတနာကို ရှာထားကြပါ...အားလုံး ပါတနာကောင်းရပါစေ~~~

ကျောင်းအုပ်ကြီး ရုံးခန်းက ကြေညာလိုက်တဲ့ အကပွဲကြောင့် ဂျီဂျီ စိက်ပျက်နေပြီဖြစ်တယ်.....
ဘာလို့လည်းဆိုတော့ အ့ပွဲမှာ ဇာတ်လိုက်မရဲ့ လုပ်ကြံဇာတ်ကြီးစတင်တော့မှာဖြစ်ပါတယ်.....

ဟူး~~~

host ကျတော်ရှိပါတယ် ဘာတွေအ့လောက်သက်ပြင်းချနေတာလဲ....

ငါစိတ်ထင်လို့လားဘဲမသိဘူး အ့ပွဲမှာတစ်ခုခု ဖြစ်မယ်လို့  စိတ်ထဲ.....ထင့်နေမိတယ်.....

ဟာ..hostကလည်း ဘာမှမဖြစ်လောက်ပါဘူး...

အင်းပါ... မင်းငါရဲ့ပါတနာ အဖြစ် ပွဲတတ်မလား....

အယ်..အ့ဆို host လူကြီးကို ဂျောင်ထဲထိုးထားမလို့လား...ဟွန့်...

ဟုတ်သားဘဲ.... မင်းနဲ့တတ်စရာလား စောက်faလေးရဲ့ ငါ့လူကြီးကိုမေ့သွားလို့.....ဒါပေမဲ့...မင်းမှာ မင်းနဲ့ အတူကပွဲတတ်ပေးမဲ့ ပါတနာလည်း မရှိပါလား..ကျွတ်..ကျွတ်...

..................ရား..host အကူအညီလိုမှ လာမခေါ်နဲ့

😝😝😝

Host လူကြီးထက်သာ တဲ့ ပါတနာနဲ့ပွဲတတ်ပြမယ်...ဟွန့်..

ငါယုံပေးလိုက်ပါမယ်လေ😇

ရား....လစ်ပြီ.... host ကပွဲ ကြမှတွေ့ကြတာပေါ့....

Jue ထွက်သွားတော့မှ သူလည်း အားရပါးရ ရီလိုက်မိတယ် jue ကိုစရတာ တကယ်ပျော်ဖို့ကောင်းတယ် ကပွဲနေ့ကြမှ ဘယ်သူ့ကို ခေါ်လာအုံးမလဲမသိပါဘူး....

အ့အချိန်မှာဘဲ....

ဟိတ်!

Fuckဘဲ လန့်တာကွာ ဘယ်ခွေးသတောင်းစားလဲ...ထွက်ခဲ့...ခဲ့...
အယ်...ဆေးလ်ဗား ပါလား...ဟီး....

ကိုယ့်ကလေးက အရိုင်းတုံးလေးဘဲ ဆဲလိုက်တာမှမွှန်နေတာဘဲ....

Do you love me(system)Where stories live. Discover now