စီနီယာ့ ကိုကြိုက်တယ်!

124 15 0
                                    

Jue..
  hi....host.. 😁

ဂျီဂျီ
မင်းပေါ်လာရဲသေးတယ်နော်.....ဒီမှာဇာတ်လိုက်မကလည်း  ဇာတ်လိုက်ကို မလိုက်ဘဲ ဟိုလူကြီးကို လိုက်နေသလားလို့...

ဘယ်ကလူကြီးလဲ...

ဇာတ်လိုက်ကောင်ရဲ့ ဦးလေး ဆေးလ်ဗားလေ...မင်းက system လည်းဖြစ်သေးတယ်ဘာမှလည်း စောက်သုံးမကျဘူး..

အာရား..hostကလည်း ကျတော်က အပြစ်ပေးခံထားရတာလေဗျာ..နောက် ကမ္ဘာတွေကျရင် ကျတော်အစွမ်းတွေပြတော့မှာပါ.......

host ဖြစ်တဲ့ငါက အပြစ်မလုပ်ရဘူး system ဖြစ်တဲ့မင်းက လုပ်သိလား...  ငါ့နားခနတိုးလာစမ့်း...

အယ်...host..ဘာလုပ်မလို့လဲ.(*ငါ့ကို သတ်တော့မှာလား*   )

လာမှာသာ လာစမ်းပါ ငါမရှည်တော့ဘူးနော်....

host မရှည်တာ ကျတော်သိပါတယ်...ထုတ်ပြောစရာမလိုပါဘူး

ဘာ!!!

စိတ်..စိတ်ကိုပြောတာပါhost...

ဖြိ........(အက်ျီ ပြဲတဲ့အသံလို့ ဖတ်ပေးပါ)

ဒါနဲ့ မင်းကို..ဘာအကောင်ကိုက်ထားတာလဲ...အပေါ်ပိုင်း တစ်ခုလုံး အနီကွက်တွေ ခရမ်းပုတ်ရောင် အကွက်တွေနဲ့.....

ဟို...ဟို...အ့တာက....ပုရွက်ဆိတ်ကိုက်တာ.....😌😌

အင်း...မင်းပုရွက်စိတ်ကလည်း တော်တော်ကြီးမဲ့ ပုံဘဲ တစ်ချို့နေရာတွေဆိုသွေးတောင်ဆို့နေပြီ.....

ထားပါတော့...လာ mission သွားလုပ်ရမယ်......

ဟုတ်သားဘဲ မင်းငါ့ကို mission မချပေးရသေးဘူးလေ....

ချပေးထားပါတယ်...အယ်..မချပေးထားဘူးလား...လာပါhost ရယ်....မြန်မြန် အလုပ်ပြီးရင် ဒီကမ္ဘာကအမြန်ထွက်ရတာပေါ့....

..............

other side....
အန်နီ😍
စီနီယာ ဒီ လက်ပတ်လေးက ကိုယ်တိုင်မှော်အစီအရင်နဲ့လုပ်ထားတာ လက်ခံပေးပါနော်...

.........

ဇာတ်လိုက်မအား မမြင်သောဆေးလ်ဗား

သောမတ်
အာ...ဆေးလ်ဗား အစား အကို လက်ခံပေးမယ်...

ဒါဆိုလည်း....စီနီယာ ကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်...

တစ်ဖက်တွင်လည်းထိုမြင်ကွင်းကို စောင့်ကြည့်နေတဲ့ jueနဲ့ ဂျီဂျီ..

Do you love me(system)Where stories live. Discover now