I HATE DADDY!

113 12 4
                                    

ရှန်ဟိုင်း မြို့ ပင်မလေဆိပ်တွင်......

စီးပွားရေး နတ်ဘုရား ကျိုးကျစ်ရှန်း တစ်ယောက်.. တစ်စုံတစ်ယောက်ကို အလိုမကျစွာ စောင့်ဆိုင်းနေခဲ့တယ်...

    သူ၏စိတ်အစုံဟာ..တော့ အိမ်တော်တွင်ကျန်ခဲ့သည့်.. ယွဲ့အာထံတွင်သာ....

အိမ်တော်တွင်.......

"ဝါး...."
            Daddyရော... ပုံမှန်အိပ်ရာထတိုင်း...ဘေးမှာတွေ့နေကျကို...မတွေ့ရတော့ရင်ထဲမှာ တစ်မျိုးကြီး...
       ဘာလို့ ဒီနေ့မှ စိတ်ထဲ တစ်ခုခုဆိုးရွာစွာဖြစ်နေတယ်....
"အေးစက်နေတာဘဲ"
      daddyအိပ်ယာထသွားတာ ကြာပြီထင်တယ်.... အစောကြီးလေ...ငါနိုးတာ5နာရီလောက်ဘဲရှိသေးတာကို...ဘာတွေများ..အရေးကြီးနေလို့လဲ......
"jue (system) ရေ"

"ပြောပါhost...."

"ငါ့စိတ်ထဲနေလို့ မကောင်းဘူး...တစ်ခုခုဖြစ်တော့မယ်ထင်တယ်...ဆိုးဆိုးရွားရွားလေ"

"host ရိပ်မိ လောက်တဲ့အနေအထားလေ ဇာတ်လမ်းက ပြောင်းလဲနေတာလေ...."

"ဇာတ်လိုက်မင်းသမီးရော...ဝတ္ထုထဲက daddyနဲ့ ယူဖြစ်လား..မယူခဲ့လား.အဲ့ အမျိုးသမီး...ပျောက်သွားတယ်"

"မှန်ပါတယ်host... အခု...hostနဲ့...ကျိုးကျစ်ရှန်း ကြားမှာ....ဝင်သရုပ်ဆောင်မဲ့သူက..အခြားတစ်ယောက်ပါ..ပြီးတော့...မိန်းကလေးမဟုတ်ဘူး...."

"ဆိုလိုချင်တာက...boy..ပေါ့..ဟက်"

"အဆိပ်ပြင်းတဲ့ အမျိုးသားဇာတ်ဆောင်ကို..သိရှိတဲ့ အတွက်..point..50"

"ဒါဆို...ဒီလောက်အစောကြီး..daddyမရှိရတဲ့အကြောင်းအရင်းကရော..အဲ့ကောင်လေးနဲ့သက်ဆိုင်နေမလား?"

       ယွဲ့ရောင် အခုချိန်မှာ...pointတွေကို စိတ်မဝင်စားနိုင်ပါ...ရင်ထဲမှာအရမ်းမွန်းကျပ်နေတယ် တစ်ဆစ်ဆစ်နဲ့

"အင်း..ဟုတ်တယ်..အဲ့ကောင်လေးကို..သွားကြိုတာ...
တည်နေရာ- ရှန်ဟိုင်း ပင်မလေဆိပ်"

"ဘယ်လိုပတ်သတ်မှုမျိုးလဲ..."

"host အခုချိန်မှာ..အဲ့တာတွေမစဥ်းစားပါနဲ့..ကျိုးကျစ်ရှန်း က ယွဲ့ရောင်စီမှာ ကျရှုံးနေတဲ့ အချစ်ရူးသမားတစ်ယောက်ဖြစ်နေပါပြီ...... သူအတွက်နောင်တရခြင်း ကိုအသိပေးရမဲ့အချိန်ပါ"

Do you love me(system)Where stories live. Discover now