Black Magic School~~~~
တင်း~~~~တောင်~~~~
တင်း~~~~~~တောင်~~~~
*ကျောင်းတတ် bell မြည်သံ*system (jue)
... host..သွားတော့လေ မြန်မြန်...ပါမောက္ခ ဆူတာခံရမယ်....ဂျီဂျီ...
အော်..အေး..အေး..jue: host! ပြေးတော့ မြန်မြန် တစ်ကျောင်းလုံး သန့်ရှင်းရေးမလုပ်ချင်ရင် ပြေးသာပြေးတော့.....
လင်းရှောင်ကို ဂျီဂျီလို့သုံးမယ်နော်.....
....
jue: host... ရှေ့ရောက်ရင် ညာချိုးပြီးရင် middle magic class 1ကိုတွေ့ရင် ဝင်လိုက်အ့တာ host အခန်း....ဂျီဂျီလည်း jue ပြောတဲ့အခန်းထဲဝင် ပြီး နောက်ဆုံး ခုံမှာဝင်ထိုက်လိုက်တယ် ပြီးမှ...
jue ကိုဆက်သွယ်လိုက်တယ်...ဂျီဂျီ: jue... မင်းကြည့်တာတမျိုးဘဲ...
jue: host ကျတော်လည်း ဒီကမ္ဘာမှာ
လက်တွေ့ဆင်းရတယ် အထက်က Boss က အပြစ်ပေးတာ....ဂျီဂျီ: ဘယ်လို.. ဘယ်လို..အ့ဆိုမင်းက အခုဘယ်မှာလဲ...
jue: ကျတော်က အခု Vampire basic class 2မှာ.....
ဂျီဂျီ: ဘာ! အ့တော့ မင်းက vampire လား😳
jue: ဟုတ်ပါတယ် host....
ဂျီဂျီ:
အ့ဆို ဇာတ်လိုက်တို့နဲ့ တူသွားတာပေါ့...jue. မတူဘူး သူတို့က vampire highest class 1က သူတို့ကခန်းက အမြင့်ဆုံးနဲ့ အကျွမ်းကျင်ဆုံး ကျောင်းသားတွေ စုစည်းထားတယ်လို့ ဆိုလို့ရတယ် သူတို့အခန်းမှာ အယောက် 30 လောက်ဘဲရှိတာ...
ဂျီဂျီ .
ဒါနဲ့ မင်း ဇာတ်လိုက်ကို တွေ့ပြီးပြီလား...
ငါတို့ ဘယ်လိုတွေ့ကြမလဲ....jue:
မတွေ့ရသေးဘူး သူတို့နဲ့ အခန်းမတူဘူး ကျတောက် ကအခုမှ basic ဘဲရှိသေးတာ...
ဒီလိုလုပ်လို့ရတယ်လေ host ကန်တင်းကြရင်တွေ့လို့ရတယ် ပြီးတော့ ကျတော်က system လေ အမှုန်အဖြစ်လဲပြောင်းလို့ရတယ်.... host နဲ့ သယ်ရင်းလုပ်လို့ရတယ်...ဂျီဂျီ:
မသ်းငါ့ကို ဇာတ်လိုက်အကြောင်းစုံစမ်းပေးထား ဇာတ်လိုက်မ ကိုလည်းစောင့်ကြည့်တာ... ခနနေရင် အတန်းဆင်းပြီ ကန်တင်းမှာတွေ့မယ်...
.......အယ်...မင်းကိုမှငါ မမြင်ဖူးတာ...