Larissa Megan Pov.
Ik duik in m'n laptop ondanks dat ik mijn eigen webshop heb, heb ik nu echt wel een beetje examen stress maar morgen ben ik klaar met mijn examens en ga ik mijn ouders, of nou ja mijn moeder en broer, weer even zien.Ik zit op kamers in Utrecht want daar ga ik naar school. En mijn moeder en broer wonen in Ede is niet heel erg ver van Utrecht. En aangezien ik nu ook een rijbewijs en auto heb is het zoveel makkelijker om naar Ede te gaan ander moet ik nog met de bus dan trein en dan bus en dan weer een stukje lopen. Ook ben ik aan het zoeken voor een huisje in Zeist want ik heb een bijbaan daar, maar ik kan daar mijn baan van maken als ik nu slaag voor mijn examens. Dus er zit best wat druk achter.
Ina Megan Pov.
Ik kijk naar de tv en hoor de bel. Ik open de deur en daar staat mijn dochter. Wow ze is zo volwassen geworden sinds ze uit huis is gegaan. Ik heb haar echt amper gezien door alle drukte. "Larissa kom binnen!" Zeg ik blij gisteren was haar laatste examen. We gaan zitten en we praten bij met een kopje koffie en thee."En heb je al een jongen gevonden?" Vraagt Ash haar broer, die ook thuis komt van werk. Ik zie Larissa blozen "Wanneer ontmoeten we hem?" Vraagt hij gelijk. "Ash... rustig aan... We zijn nog geen dingetje... als het serieus is dan neem ik hem mee naar huis don't worry." Zegt ze lachend. Ash is altijd beschermend geweest aangezien ze geen vader meer hebben omdat hij weg bij ons is gegaan, omdat een andere vrouw veel beter was. "Mogen we wel een naam dan?" Vraagt hij ik grinnik hij wilt altijd alles weten vooral als het om jongens gaat. Ik vind het zo leuk om hun band te zien. Hun vader is sinds hun op de middelbare school zitten weg bij ons. Het heeft ons juist dichterbij elkaar gebracht. Iets wat mijn ex man nooit had verwacht. Hij heeft mij zwart gemaakt maar onze kinderen hebben toch voor mij gekozen. Hun vader heeft ze laten vallen en dat hebben ze hem nog niet vergeven.
Noël Dekkers Pov.
Ik kan me moeilijk concentreren Larissa zit maar constant in m'n hoofd. Ik vind haar leuk dat is geen geheim, we verschillen alleen zoveel dat ik denk dat het nooit zou werken... wat ik echt jammer vind omdat ze echt een leuke meid is en ik misschien wat lichte gevoelens heb. Ik zucht en probeer me op wiskunde te richten.2 weken later
Enzo, Myron en ik lopen over de markt van Zeist. We lopen langs wat kraampjes als we bij een kraampje stoppen met veel verschillende kaartjes "Hey, ik zou graag die bundel van 5 kaarten willen" Zegt Enzo. Een meisje kijkt op en ik kijk recht in Larissa haar ogen. "Hi, ja tuurlijk dat kan. U kunt zelf 5 kaarten uitkiezen voor de prijs van de bundel." Zegt ze tegen Enzo. Myron knikt en gaat gelijk op zoek. "Is dit zelf gemaakt?" Vraagt Enzo weer Larissa knikt "Ja zeker, met de hand gemaakt." Zegt Larissa "Oh Myron please neem deze!" Zegt Enzo en wijst een kaart van twee konijnen met een hartjes ertussen. Awh die is cute... "Hi, hoe gingen je examens?" Vraagt ze aan mij ik glimlach. "Hmmm ging wel ik denk dat ik wel een herkansing nodig heb maar dat komt wel goed. Hoe ging die van jou?" Vraag ik "hmm ik had 3 black outs 5 paniekaanvallen maar hè ik ben wel geslaagd!" Zegt ze vrolijk. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ze is zo veranderd en uit haar schulp gekomen sinds de laatste drie weken dat ik haar voor het laatst zag."Heeft u het gevonden?" Vraagt Larissa als ze de kaarten overpakt. Ze doet het netjes in een zakje.
Enzo Knol Pov.
Ik zie hoe het meisje de kaarten overneemt en inpakt. Ik heb echt wel gezien dat Noël de hele tijd met haar stond te praten en ik zag iets in zijn ogen... vind hij haar leuk of ziet hij haar wel zitten? Hij kent haar sowieso dat is al duidelijk. Terwijl ze alles in een zakje doet en dicht plakt met een sticker zie ik hem naar haar staren. "Heb je over twee weken wat te doen Liz hoor ik hem vragen. "Ik heb wel ergens een plekje vrij? Wil je weer op date?" Vraagt ze met rode wangen. "Ja, ik weet dat je vaak druk bent daarom vraag ik het maar alvast." Zegt hij. Ik wist het. Hij ziet haar wel zitten. "Ik ga dan verhuizen naar hier, vanwege werk... Ik ben dan druk met verhuizen en verbouwen maar een date past er wel tussen." Zegt ze terug. "Hoe wilt u betalen met pin of contant?" Vraagt ze aan Myron "Doe maar Pin." Zegt ze en het meisje pakt een pinapparaat. Myron betaald en het meisje geeft de kaarten. "Larissa wil je ice tea lieverd?" Vraagt een vrouw "ja, lekker! mama" Zegt ze netjes en dan zeggen we gedag. "Ik appje wel." Zegt Noël voor dat hij weg loopt. Ik moet die twee samen krijgen maar eerst zorgen dat ik geen dingen forceer en dus eerst achterhalen wat die twee nu zijn en hoe hij zich over haar voelt. Maar haar naam weet ik al Larissa... Larissa en Noël klinkt al een super cute couple niet?
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...