Noël Dekkers Pov.
Ik plof in m'n strandstoeltje naast Nadine. "Is dat niet een leuk meisje." Zegt een van van de jongens ik kijk om en zie Larissa staan. Ik haal mijn schouders op. Ik heb ze niet verteld dat ik het meisje als mijn vriendin heb gevraagd...Larissa Megan Pov.
Ik heb al wat foto's gemaakt en ben weer lekker bezig met nieuwe producten en ineens voel ik iemand mij vast houden en voel al snel iets tegen mij aan gedrukt. "Hey! Hey! ga weg bij mijn vriendin!" Hoor ik Noël boos roepen ik hoor andere ook roepen. Ik versteen, de man wordt weg geduwd en dan voel ik iemand mijn arm pakken. "Hey gaat het?" Vraagt een vrouwen stem ik kijk op en zucht als ik Nadine zie staan. "Ja... euhmm... nee..?" Zeg ik vragend. "Hey kom hier. Je bent veilig Noël jaagt hem al weg." Zegt ze en knuffelt me. Ik zucht.Noël Dekkers Pov.
Ik zit lekker te praten met Nadine en de jongens en zie Larissa druk bezig met foto's maken. "Noël wil je wat drinken?" Vraagt Finn die mee is. In mijn ooghoek zie ik een wat oudere man die al wat alcohol op heeft haar vast pakken. "Hey! Hey! ga weg bij mijn vriendin!" Roep ik en sta gelijk op "vriendin!" Hoor ik Nadine en de jongens roepen. Ik ren op de man af en trek hem los van Larissa Larissa staat versteend en ik duw hem weg van ons. "Blijf weg." Zeg ik boos en streng. En keer me om en zie dat Nadine al bij haar staat. Ik kijk naar wat ze aan het doen was. "Oh je nieuwe producten zijn echt super mooi geworden." Zeg ik en ze draait zich om en knikt verlegen. Ik geef haar een knuffel. "Ben je bijna klaar?" Vraag ik ze knikt. "Nog 4 producten wil je helpen? Dan kan ik je vrienden wel ontmoeten als ze dat willen..." Zegt ze ik kijk haar aan en glimlach en knik. "Dat vinden ze vast super leuk." Zeg ik en kijk de jongens aan die heftig knikken. "Kom dan gaan we snel die foto's maken schat." Zeg ik ze knikt blij en samen proberen we de beste foto's te maken. " Wil je model staan?" Vraagt ze ineens en pakt een t shirt te voorschijn ik grinnik en knik.Larissa Megan Pov.
Noël staat te poseren met de t shirt. "Ja zo een beetje lachen, NoNo!" Zeg ik lachend terwijl ik door de les van de camera kijk." Oh kijk dit dan perfect."Yes that's a wrap!" Zeg ik blij en zucht ik laat me in het zand ploffen. "Man, man, man wat een dag." Zucht ik en sluit mijn camera. "Kom erbij zitten we hebben drinken genoeg." Zegt Nadine. "Ik ruim even alles op. En dan kom ik erbij zitten." Zeg ik en sta op om alles op te ruimen. "Je mag de t shirt houden." Zeg ik en kijk Noël aan. "Awh thanks babe." Zegt hij ik moet blozen. En begin alles netje alles op te ruimen. "Ik leg dit even in de auto ja!" Zeg ik en loop die kant op. Ik zie die man weer mijn richting in lopen en zie in de verte mn ex staan. "NOËL!" Gil ik en al snel zie ik hem mijn kant op rennen aan zijn gezicht te zien was hij bezorgd en als hij die man en mijn ex ziet slaat hij beschermend een arm om me heen. "Ik ben erbij schat ze raken je aan met een vinger en ze zijn van mij." Zegt hij en ik knik en samen lopen we naar de auto Noël helpt mij met alles inladen en dan lopen we terug.
Nadine Dekkers Pov .
Larissa is net vertrokken naar haar auto "NOËL!" Horen we haar gillen. Noël springt op en rent weg. "Dat klonk niet goed." Zegt Finn ik knik en kijk om en zie die vieze man weer staan "Ja dat is duidelijk..die vieze vent staat er weer." Zegt Dio ik knik. Noël slaat een arm om haar heen dat is mijn mijn broertje."Welke kleur wil je dan dat ik draag tijdens je Gala?" Vraagt Larissa als ze onze richting op loopt. "Hmm ik dacht aan olijf groen, rood of wit. Aangezien het warm word." Zegt Noël. Ze knikt "Maar weet je al of je geslaagd bent?" Vraagt ze weer. " Over twee dagen weten we het." Zegt Noël ze komen bij ons zitten. Noël trekt haar bij hem op schoot.
2 dagen later.
Het is 2 uur geweest en Noël loopt half te wasberen door de woonkamer papa en ik zijn rustig op de bank zitten. De bel gaat ik open de deur. "Hallo met Noël." Hoor ik Noël zijn telefoon op nemen. Ik heb Larissa geappt dat ze naar ons moet komen voor 2 uur dat als Noël te horen krijgt of hij gelaagd is of niet, dat ze dan erbij is. "Kom snel binnen hij heeft zijn mentor aan de telefoon." Zeg ik en laat haar binnen ze heeft een cadeautje mee.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...