Hoofdstuk 7

126 0 0
                                    

2 weken later.

Noël Dekkers Pov.
Ik loop door het centrum van Zeist. Ik moet nog wat kopen als ik Larissa zie rennen. Ze is in paniek. Ik zie haar ex rennen. Oké ... Ik loop door. Ik loop naar de winkel waar ik moet zijn en koop daar de kabels waarvoor ik moet zijn.  Ik blijf denken aan wat ik zonet zag. Het geeft me geen fijn gevoel dat ze zonet keihard in paniek aan het wegrennen was voor haar ex, terwijl ze wel andere mannen doet? Ik loop weer terug naar de auto als Larissa al strompelend uit een steegje komt lopen. Ze ziet er niet goed uit. Ik loop haar richting op. Ik leg een hand op haar schouder. En dan zakt ze door haar benen. Ik vang haar op en til haar op "waar ga je met Larissa naartoe?" Vraagt een vrouw. "Ze viel flauw ik kon haar net opvangen." Zeg ik eerlijk ze knikt en wenkt dat ik haar binnen moet brengen. Ik loop achter haar aan. "Kom leg haar maar in haar kantoor." Zegt ze en opent een kantoor. "Oh nee zeg me niet dat Jay haar weer gepakt heeft. Tegenwoordig kan ze ook geen lunch zelf halen." Zegt een meisje rond Larissa haar leeftijd. Huh wat bedoelt ze, zou Jay die foto naar mij toe gestuurd heeft. Ik leg haar neer op een matje. " Hi ik ben Iris." Zegt het ene meisje. "Hey, ik ben Noël." Zeg ik. "De jongen waar Larissa date? Ze heeft me elke dag gevraagd of ze jou moest appen..." zucht ze lachend. Ik kijk haar aan. "Echt? Ik dacht echt dat ze zou gebruiken. Ik heb namelijk een dm gekregen van Anoniem die zei dat ze het met hem had gedaan en een foto erbij. Maar nu krijg ik wel het gevoel dat het Jay is na wat je net zei." Zeg ik eerlijk. "Laat is zien?" Zegt ze ik laat het gesprek zien. "Dat is Jay. Haar ex." Zegt Iris

Larissa Megan Pov.
Ik loop de zaak uit het gaat al wat beter met mij en ik ben weer vol aan het werk. "Jongens ik ben even lunch ophalen." Zeg Ik. Vandaag is het weer mijn taak. Ik loop naar de Albert Heijn. Nou ja dat was mijn bedoeling ik ben nog geen 50 meter verder zie ik Jay staan ik zet hem op een rennen en vlucht zo snel ik kan. Waarom ben ik niet omgekeerd en naar werk gerent? Straks pakt hij me nog. En ja hoor ik word een steegje in getrokken. Nog voor ik een gil kan geven ligt er een hand op mijn mond. Ik word tegen de muur aan geduwd en zie Jay zijn gezicht.

Ik kijk verward voor me uit. Waarom kan ik hier niks tegen doen? Het breekt mij alleen maar en ik ga er niet op vooruit. Ik sta op en wankel wat, ik kom het steegje uit en alles is wazig. Ik zie dat iemand mij ziet en naar me toe loopt ik voel iets op mijn schouder en dan word alles zwart.

Ik word moe wakker ik open mijn ogen langzaam en zie weer die morningafter pil naast me liggen ik zucht waarom ik? Zo goed zie ik er ook niet uit. Ik neem de pil in en zucht. De deur gaat even open en ik zie Macy binnen komen."je bent wakker!" Zegt ze opgelucht. "Je bent zeker 6 uurtjes weg geweest. De dokter is zelfs nog langs geweest. Gelukkig was er niks aan de hand." Zegt ze en loopt dan weg. De deur gaat weer open en Noël zijn gezicht komt te voorschijn. "No-" "ssst, rustig. Het spijt mij dat ik vooroordeelde. Ik had beter moeten weten na dat je mij had verteld over je ex." Zegt hij en kijkt schuldig. Zou hij hebben gedacht dat ik hem gebruikte? "Kun je mij vergeven?" Vraagt hij schuldig. "Tuurlijk en als je over iets twijfelt kom dan naar me toe" zeg ik en spreid mijn armen als teken van kom hier ik wil je knuffelen. We knuffelen Moet ik je naar huis brengen?"Vraagt hij ik knik "Als het niet te veel moeite is." Zeg ik hij knikt. Noël tilt me op. "Ik heb je gemist." Zeg ik en kijk hem aan. " Ik jou ook." Zegt hij en ik sla mijn armen om hem heen.

"Moet ik je bij je moeder of eigen huis afzetten." Vraagt Noël als we in zijn auto zitten. "Euhm eigen huis please." Zeg Ik.  Noël knikt. "Ik heb hem aangegeven voor verkrachting." Zegt hij na een tijdje stilte. Ik kijk hem dankbaar aan. "Dank je." Zeg ik zachtjes. "Wil je dat ik bij je blijf vannacht." Zegt hij. Ik kijk hem aan en knik zachtjes. "Graag." Zeg ik zachtjes. Ik voel hoe hij mijn hand vast pakt en een fijn veilig gevoel, een tinteling, gaat door mij heen I know ik heb gevoelens voor hem.

Noël Dekkers Pov.
Waarom voelt dit zo vertrouwd oké  ik heb gevoelens voor haar maar ik denk dat ze mij niet  zo ziet als dat ik dat doe.

Ik help haar uit de auto en samen lopen we naar de deur ze opent de deur en we lopen gelijk naar boven.

We liggen in bed. Ik had Bas geappt dat ik bij een meisje blijf.  

Ik leg een arm om haar heen een glimlach vormt zich op mijn gezicht hier word ik echt gelukkig van. Ik leg mijn hoofd op het kussen en sluit mijn ogen. Ze draait met haar gezicht naar me toe. En dan voel ik haar lippen op mijn wang. "Ik houd van jou" zegt ze zachtjes. En legt haar hoofd tegen mijn borst aan ik houd haar steviger vast. "Ik ook van jou." Zeg ik en kijk haar aan. "Echt!? Ik dacht dat je al sliep." Zegt ze zachtjes ik grinnik en schud mijn hoofd. Ze kijkt me aan en ik zie haar naar mijn lippen kijken. Ik kan het niet laten ik wacht hier al zo lang op ik kom dichterbij en kus haar teder en zacht. En voel hoe ze me terug kust en als we terug trekken kijkt ze me lief aan. "Ik meen het als ik zeg dat ik van je houd." Zeg ik en knuffel haar ze zucht opgelucht.

Larissa Megan Pov.
Noël trekt me wat dichter tegen hem aan. Ik zucht. Wow wat een dag zeg. Ik trek me naar hem toe "love hoe voel jij je." Zegt Noël ik kijk hem aan. "Nu jij er bent beter. Maar mijn benen, rug en privé plekjes doen nog erg pijn." Zeg ik eerlijk. Noël geeft mijn een kusje op mn neus ik voel me wangen rood worden. "Wil je morgen op date gaan dan? Of voelt dat te pijnlijk aan." Vraagt Noël Ik knik. "Ik hoef morgen niet te werken en ik denk dat de pijn dan al wat minder is, dus ik kan op date met jou." Zeg ik en zie dat Noël blij glimlacht naar me. Vet cute ugh waarom val ik zo snel voor hem. Het voelt ook alsof ik hem al jaren ken terwijl wij pas 6 maanden op dates gaan maar nog geen stel zijn misschien daarom, ach ja het belangrijkste is dat alles goed en niet geforceerd voelt.

A Secret Love Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu