Noël Dekkers Pov.
Ik loop met Larissa aan mijn zijde naar de Ikea in. Ze is zo anders dan andere vrouwen ze weet precies waarvoor ze komt en haalt dat dan ook. "Hmmm zou dit in de woonkamer passen? Heb daar nog geen salontafel..." Zegt ze en pakt haar telefoon erbij en pakt de foto van de woonkamer erbij en is even stil ik kijk met haar mee en zie dan dat de tafel totaal niet bij de kleuren combinatie past. "Nee niet deze kleur..." Zegt ze wow we zitten op een lijn. "Dat is precies wat ik ook wilde zeggen!" Zeg ik lachend ik vind het wel heel toevallig hè. We lopen door en en gaan naar huis als we alles hebben. "Eerlijk ik vond dit echt al een leuke begin van de date!" Zeg ik en kijk haar aan. Ze kijkt me aan met een glimlach. "Ja dat vind ik nou ook." Zegt ze ook. "Weet je al waar we gaan eten?" Vraagt ze nieuwsgierig ik lach en knik. "Ja zeker maar dat blijft een verrassing!" Zeg ik en kijk haar aan ze knikt en glimlacht terug. Er valt een kleine stilte maar geen ongemakkelijke stilte. Ik rijd naar huis en zie hoe Larissa lichtelijk in slaap dommelt. Ik grinnik, voorzichtig pak ik haar handje vast. "I think I like you Love." Zucht ik zachtjes en zo rijden we naar haar huis.Larissa Megan Pov.
Ik sluit mijn ogen even om mijn hoofd wat rust te geven. Het is stil in de auto maar niet ongemakkelijk ik voel hoe hij mijn hand vast pakt ik voel me van binnen warm worden. Ik laat niks merken en geniet van het moment. "I think I like you Love." Zucht Noël zachtjes ik denk dat hij denkt dat ik slaap but little did he know... Als we bijna thuis zijn word ik wakker.Als we alles in huis hebben uitgeladen drinken we eerst een kopje koffie en thee. Daarna gaan we de salon tafel in elkaar zetten. "Zijn wij nou een top team of wat." Zeg ik lachend Als we binnen 10 minuten de tafel in elkaar hebben. Ik voel mijn telefoon trillen Jayden lees ik hmmm ik neem op "Jo Jayden!" Zeg ik vrolijk. "Larissa, Issa haar water is gebroken wat moet ik doen!" Schreeuwd hij zo wat. "Wow, ga met haar naar het ziekenhuis. Bel haar verloskundige of zo weet ik veel. Ik ben nog nooit zwanger geweest dude!" Zeg ik lachend "oh ja , top dank je ga ik proberen." Zegt hij en hangt gelijk op. "Ik word binnenkort tante want mijn beste vriend zijn vriendin is zwanger." Leg ik uit aan Noël. "Wat leuk, weet je al of het een jongen of een meisje word?" Vraagt Noël "wel ik heb het gevoel dat het een jongetje is." Zeg ik lachend we lopen naar boven om daar de lampjes en kleine tafeltjes in elkaar te zetten. "Noël wat vind je super leuk om te doen?" Vraag ik en kijk hem aan. "Ja, ik houd ervan om met mensen af te spreken. Ik stream altijd dus ja ik. Vind dat wel super leuk ook om fans dan samen te zien komen, gewoon leuke dingen doen, memories maken." Zegt hij en ik krijg een glinlach op mijn gezicht. Dat is echt mooi. "Wat vind jij dan leuk om te doen?" Vraagt hij "Hmmm goede vraag ik vind iets met muziek wel leuk, creatief zijn, en met vrienden en familie mooie momenten creëren." Zeg ik terwijl we de lamp op hangen. Noël kijkt me aan met een lieve glimlach ah als ik nog niet gevallen was dan was ik nu wel.
Noël Dekkers Pov.
Ik kijk haar aan ik bewonder haar zo hè. Ik vind haar echt leuk de aantal dates die we hebben gehad waren echt super leuk. En ze durft ook vragen te stellen. Misschien is ze niet zo spontaan of heel sociaal maar ze kan wel omgaan met mensen en ze durft te vragen of haar mond te gebruiken. Ik zie dat ze naar me kijkt een glimlacht ik word warm van binnen wat is dit? Is dit hoe je je voelt als je verlieft bent. Ik voel een een soort kriebel in mn buik..."Ben je klaar?" Vraag ik Larissa had even snel andere schoenen aan gedaan, die ze in haar auto had liggen. Ze knikt en ik open de deur vam mijn auto en help haar met instappen. En dan stap ik ook in en dan rijd ik naar het restaurant. Het is een zeer knus en gezellig restaurant. "we zijn er." Zeg ik "het ziet er van buiten echt super knus en gezellig uit." Zegt ze vrolijk ik knik. Samen lopen we naar binnen een serveerster brengt ons naar de tafel en dan gaan we zitten. "Wat vond je van vandaag, de date?" Vraag ik "euhm... Ik vond het echt superleuk. Het was een zeer originele date zou ik zeggen. En dat vind ik zo leuk. Anders is het zo 'standaard' of zo" Zegt ze met een glimlach op haar gezicht. "Ik ben blij dat je het leuk vind en ik heb ook zeer genoten van de vandaag ja en zoals je al zegt het was een zeer originele date wat echt leuk was." Zeg ik. We bestellen ons eten en we praten de hele tijd door en ondanks dat ik haar best wel goed ken, ontdek ik steeds meer van haar en zij van mij.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...