Larissa Megan Pov.
Ik kijk naar de borden naar een enige hint maar ik heb geen idee waar we naar toe rijden. Ik weet alleen dat we richting Utrecht rijden. Ik ben eigenlijk te moe en val al snel in slaap. Na een half uurtje word ik wakker omdat ik voel dat we stil staan. Ik open mijn ogen kijk Noël aan. "Kom laten we in checken en daarna naar het restaurant gaan." Zegt hij blij. Ik grinnik. En ik knik.Noël Dekkers Pov.
Ik heb zo'n zin in morgen. Het geluk is denk ik dat door dat we nog steeds close waren terwijl ik boos was op haar. Dat ik toch dit heb kunnen regelen en als Nadine en Ash mij niet hadden gedwongen om dit te doen dan was het allemaal niet geplant en had ik geen cadeautjes voor haar. Maar het is allemaal goed gekomen en ik kan niet wachten tot het straks 12 uur is dan mag ik haar het eerste cadeautje geven. Enzo heeft mij een paar knolpower items gegeven. Wat lief is en straks krijgt ze een heel pakket van Enzo en Myron zo lief.Ik check in en dan gaan we naar de kamer. "Aan u de eer prinses Megan." Zeg ik en geef haar de kaart. Ze opent de deur en loopt naar binnen. Ik film alles met haar camera die ik mee heb genomen. Zo kan ze altijd terug kijken naar haar 22ste verjaardag. Ik loop achter haar aan en zie dat de kamer versiert is echt super lief van het hotel. "Wow Noël! Het is prachtig. Zo lief." Zegt ze en draait zich naar mij en knuffelt me dan. "Alles voor een meisje zoals jou." Zeg ik. Larissa en ik hebben al wel wat vlogs samen gedaan wat echt goed ontvangen werd. We doen alleen anders voor de camera dan als hij uit is.
Ik leg de camera weg. Ik knuffel haar en ze kust mij. Ik kus terug. "Love you." Zegt ze zachtjes. Ineens hoor ik haar snikken. "Awh baby, niet huilen." Zeg ik en til haar op. "Je weet niet hoe veel dit betekend voor mij." Zegt ze ik knuffel haar. "Tijdens dat ik in England was heb ik een Psycholoog gezien. Daaruit kwam uit dat ik een trauma heb door wat Jay mij aan gedaan heeft. Het gaat wel beter maar ik voel dat het heel zwaar is en geweest is. En dan dit. Iets wat ik dacht niet nodig te hebben maar toch zo veel voor me betekend." Zegt ze ik knuffel haar steviger. "Laat je verrassen vanavond en morgen schat. Alles is voor jou. Je bent een sterke meid." Zeg ik. Ik voel haar knikken. "Jay heeft je gebroken maar ik zal je proberen te helen schat. Jay weet niet wat hij doet en achter laat." Zeg ik en Kus haar haar. "Ik ben toch liever bij jou." Zegt ze. Ik grinnik. "Kom maar schatje. Dan gaan we naar het restaurant." Zeg ik en zet haar neer op de grond. "Awh kun je me niet dragen?" Vraagt ze lachend ik schiet in de lach. Ik schud mijn hoofd. "Misschien straks als we naar de kamer gaan." Zeg ik en pak haar hand vast.
Larissa Megan Pov.
Samen met Noël zit ik in het restaurant. We hebben uitzicht op de stad wat echt mooi is nu het een beetje donker word met al die lichtjes. Ik vertel over al mijn avonturen in Engeland. "Max vond het echt leuk dat ik er was maar wilde me graag gelukkig zien met jou. En dat maakte hem verdrietig." Vertel ik. "Wou hij dat je langer bleef?" Vraagt Noël. "Ja. Hij wou me nog zo veel van Engeland laten zien. Maar de tijd is eigenlijk zo voorbij gevlogen. Ik heb hem dus beloofd dat ik met jou een keer langs kom. Misschien een idee voor december ofzo." Zeg ik en kijk hem aan. Noël knikt. "Ja leuk. Sorry dat ik je beschuldigde van vreemd gaan. Het maakte me onzeker. En Max is volwassener dan ik en-" Zegt Noël. Ik schud mijn hoofd. "Hij mag dan wel ouder dan mij en jouw zijn. Maar kinderlijk zijn alle jongens wel. Vooral als Lando en Max bij elkaar zijn, geeft hetzelfde effect als Jij en Enzo samen zijn." Zeg ik Noël moet lachen. "Oh ik heb echt mede leiden met jullie." Zegt hij sarcastisch ik kijk hem nep boos aan. En lach dan. "Och ik deed 2 keer zo leuk mee. Luisia heeft je meedeleiden het hardst nodig denk ik. Soms was ze echt de mama in huis." Zeg ik lachend. "Zo leuk om te horen dat je het leuk heb gehad. Ja ik heb verder niet veel gedaan hoor. Ja mijn eigen bedrijfje opgestart maar ja. Veel niet, af en toe naar Enzo en Myron natuurlijk maar verder niet echt." Zegt Noël ik grinnik en knik. "En je streams ofcourse." Zeg ik en hij knikt.Noël Dekkers Pov.
Ik draag Larissa zoals ik eerder vandaag gezegd had de kamer binnen. "Nou prinses wat wilt u vandaag doen?" Vraag ik en kijk haar aan als ik haar op bed heb neer gelegd. "Hmmm een bad nemen en dan naar bed." Zegt ze nadenkend ik knik. Ik heb express onze zwemkleding meegenomen aangezien we elkaar nog niet naakt gezien hebben het comfortabeler zou zijn voor haar.Larissa ligt al in het bad en ik kom erbij zitten. Het is zeker nog anderhalf uur voor het 12 uur is. Morgen mogen we uiterlijk 14 uur de kamer verlaten. Larissa komt tegen me aan liggen. "I love you." Zeg ik. "Love you too." Zegt ze terug ondanks dat het stil is. Is het niet ongemakkelijk. Ineens draait ze zich op mij en legt haar hoofd op mijn borst. "Awh is kleine meisje nu al moe?" Pest ik haar. Ze knikt. Kun je nog wachten over 3 kwartier krijg je je eerste cadeautjes. Ze kijkt me met grote ogen aan. En voor het eerst in tijden zie ik lichtjes in haar ogen. "Echt waar!" Zegt ze blij ik knik. Wow ik wist niet dat ze zo blij van zo iets kleins kon worden. Ach ja now it make sense in wat ze altijd zegt. "Just adore the little thing cus they will have more meaning in life most of the time." Ik glimlach en geef haar een kus en ze kust terug.
30 minuten later stappen we uit het bad. "Wow ik voel me echt zen." Zegt ze lachend. We kleden ons om poetsen onze tanden en dan duiken we ons bedje in. "Kunnen we een film kijken?" Vraagt Larissa. Ik kijk haar aan. En knik. " Wat wil je kijken?" Vraag ik. Ik zie haar denken en dan haar ogen op cinderella op disney + hebben. Ik grinnik hoe kan het ook anders. Het is haar lievelings prinses.
12 uur.
Larissa Megan Pov.
Ik lig tegen Noël aan als het twaalf uur is geeft hij mij een kusje. "Gefeliciteerd schat." Zegt hij en stapt uit bed waardoor ik om val. "Sorry schatje." Zegt Noël. Ik grinnik en zet mezelf rechtop. Noël pakt een cadeautje uit de tas en komt dan weer bij me zitten. "Je allereerste cadeautje." Zegt hij en ik neem het cadeautje aan. "Oh No..." Zeg ik als het een nieuwe Laptop is. "No, dit is toch veel te veel" zeg ik en zucht en kijk hem aan. "Jij verdient het." Zegt hij. "Oh en dit is Cadeau nummer 2" zegt hij en ik kijk hem aan met grote ogen. "Zo veel op de vroege ochtend." Zeg ik lachend. Ik voel me echt jarig en dan hebben we nog niet eens geslapen. Ik maak de tweede cadeau open en een krultang en wat verjaardags spulletjes komen naar buiten. Wat een geluk dat ik voor morgen een wit topje heb want de verjaardag dingetjes zijn blauw dus dat valt leuk op. "Awh zo leuk. Is dit een hint dat ik mijn haar moet krullen?" Vraag ik lachend. En kijk de camera in die Noël vast heeft. "Ja duh." Zegt hij ik grinnik en knuffel hem. "Love, je verwend me weer te veel, nadat ik je zo heb laten hangen.." Zeg ik en en voel zijn armen om me heen. "Schat. Dat laat ik achterwege. Je verdient het na hoe ik je behandelt heb." Zegt hij en kust me dan.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...