Larissa Megan Pov.
Het is een paar dagen later en vandaag heb ik mijn diploma uitreiking vet leuk en Noël, Nadine, mama en papa Dekkers komen omdat Ash en mama het net niet redden om terug te zijn voor de diploma uitreiking. Ik mocht sws 6 mensen uitnodigen. Dus mochten ze het toch halen dan zijn ze welkom bij de diploma uitreiking. Ik ben bezig in de woonkamer als ik geluid hoor bij de deur. De bel gaat dus ik maak open en er staan. 4 tiener meiden met hun telefoon filmend. "Jij bent de vriendin van Noël." Zegt er een ik schud mijn hoofd. "Mocht ik willen Noël is gewoon een goede vriend die mij helpt." Zeg ik. "Goed, want je bent te lelijk om zijn vriendin te zijn." Zegt een ander. Ik zucht. En voel tranen in mijn ogen komen. Leuk hoor zijn fans voor mijn huis. "Luister als je je zelf goed wilt voelen om een ander neer te halen. Ik heb hier geen tijd voor ga lekker iemand anders neer halen. Maar ik heb het huishouden dat op me wacht." Zeg ik bot en sluit de deur. Ik zucht en veeg de tranen weg. Waarom zijn mensen zo harteloos...."Oh schatje niet huilen..." Zegt Noël die eerder naar me toe is gekomen, ik heb hem net het hele gebeuren verteld. "Het zijn alleen maar jaloerse fans." Zegt hij "Ja die wel weten hoe ze iemand mentaal kunnen pijn doen." Zeg ik en kijk voor me uit. Het is half vijf over 3 uurtjes moeten we weg. "Kom laten we patat bestellen en Enzo kijken." Zegt Noël hij weet altijd wat ik fijn vind om te doen.
Ik open de deur en iedereen loopt naar buiten. Ik sluit de deur "zo zo bruiloft?" Hoor ik een stem die ik niet vaak heb gehoord de afgelopen tijd ik draai me om en zie mijn vader staan en die vrouw weer... "Owh Hey pap... Nee diploma uitreiking van Larissa." Zeg ik terwijl ik nog even poseer met Noël. Ik wil naar de auto lopen als ik bij mijn hand wordt vastgepakt van achteren. "Hier is mijn nummer ik weet dat ik je in de steek heb gelaten maar kunnen we alsjeblieft als volwassen praten." Zegt papa als ik mij omdraai. "Niemand hoeft het te weten." Zegt hij. "Ik zal kijken wanneer ik tijd heb. Ik wil duidelijkheid en alleen een op een..." Zeg ik en hij knikt. "Hey Laat haar los!" Hoor ik Ash roepen ze hebben het gehaald!! "Ash sit down and shut up." Roep ik "mag ik een knuffel pap." Vraag ik zacht ik mis hem en wil hem terug in mijn leven. "Tuurlijk." Zegt hij en slaat zijn armen om me heen. "Ik moet echt gaan nu papa. Ik zal je een foto sturen met mijn diploma." Zeg ik blij. Papa glimlacht. Iets in mij zegt dat die vrouw ergens mee te maken heeft.
Noël en ik lopen hand in hand naar binnen iedereen mag aan een tafeltje zitten. "Wat moest hij van je." Zegt Ash boos. "Ash weet jij waarom papa weg is gegaan bij mama?" Vraag ik rustig. "Nee." Zegt hij. "Nou mooi dan, ik ook niet. Papa wil mij duidelijkheid geven." Zeg ik en Ash knikt. Ik pak het kaartje erbij en zie dat er sorry op staat. "Ga je hem bellen?" Vraagt Noël die ook naast me zit. "Ja. Ik wil duidelijkheid het enige wat ik wil is dat hij mij uitlegde waarom hij ons zo achter heeft gelaten. Mama zegt dat hij niet meer van ons houd. Dat is alles wat ik weet. Maar ik denk dat er iets is waar ik niks van af weet." Zeg ik Noël knikt.
Ik teken mijn diploma en zucht. Dit was het dan nu mag ik het echte mensen leven in gaan en dat zonder begeleiding. Leuk man. Gelukkig mag ik bij het bedrijf waar ik stage loop werken maar anders wist ik echt niet wat ik zou moeten doen.
3 dagen later.
Noël Dekkers Pov.
Ik pak mijn koffer in morgen ga ik naar Kreta met Enzo, Myron en Thijs ik heb er zo veel zin in. Ik word gebeld door Enzo. "Jo maatje kijk is wie we hier tegen komen." Zegt hij en filmt een Meisje en zucht. "Jay (friend) kun je het geloven dat je vader bent." Zegt ze blij. Ik glimlach dat moet vast die Jay Jay zijn met wie ze bevriend is. "Kan jij het geloven dat je eindelijk een goede jongen als vriend naast je hebt staan." Zegt hij blij. "Noël is zoveel beter dan Jay. Ik heb me nog nooit zo veilig gevoelt bij een jongen vanaf de eerste date." Zegt ze ik zucht dat is zo lief. "Oh ik dacht dat ze vreemd ging." Hoor ik Enzo zeggen. "Sorry." Zegt hij schuldig. "Geeft niet Jay Jay is een goede vriend van haar en die is net vader geworden een keer in de maand kletsen ze elkaar altijd bij." Zeg ik Enzo knikt. "Nou dan ga ik maar zie ik je zo weer. " zegt hij en ik knik en dan hangen we op. Ik lach en schud mijn hoofd "Kijk dit dan!" Stuurt Larissa door. "Awh baby." Stuur ik als ik de foto met haar en haar neefje zie op de foto. Ugh zo cute dit.Ik rijd naar Enzo en ga nog even langs bij Larissa voor ik haar een weekje moet gaan missen. Ik bel aan en zie een gestressde Larissa ze wenkt me binnen en dan zie ik dat ze bezig was met haar kaarten. "Heb je een handje nodig?" Vraag ik ze knikt en ik help haar met sorteren en alles in de auto doen " sta je morgen op de markt?" Vraag ik ze schud haar hoofd. "Nee ik krijg een eigen plek op mijn werk. En alles van wat er verkocht word van mijn producten gaat er 40 procent naar stichting mind omdat wij vinden dat Mental Health belangrijk is." Zegt ze "Wow dat is echt super leuk. En ook top dat jullie daar over uitspreken." Zeg ik en samen gaan we op de bank zitten. "Ja ik heb zelf een depressie stoornis. Ondanks dat weet ik dat er zo veel meer mensen er mee struggelen en ik wil ze helpen maar ik wist niet hoe maar nu ben ik blij dat ik geld kan doneren via een goede stichting die er is voor mensen die met mentale problemen lopen." Zegt ze. Ik wist dat ze soms last had van sombere gedachten maar dat ze een depressie stoornis heeft is mij nooit vertelt. Ik ben er een beetje stil van. "Als er wat is kun je altijd bij mij terecht he schat dat weet je." Zeg ik en zucht. " Ik weet je altijd te vinden. Schat no worries." Zegt ze terug ze zet de tv aan en streamt wat leuke YouTube video's. Ze staat op om wat lekkers en drinken te pakken. Ze komt terug en pakt haar telefoon haar gezicht licht op. "Yes een nieuwe vlog van Enzo!" Zegt ze blij en doet een happy little dance. Zo cute. Als ze eens wist dat ik vanavond naar Enzo ga. "Ben je fan van Enzo?" Vraag ik haar. "Misschien een klein beetje." Zegt ze zachtjes. "Even voor de zekerheid. Gebruik je mij om..." vraag ik twijfelend
"NEE, Owh sorry... nee, ik... shit man zo heb ik er nog niet eens over nagedacht er geen moment voorbij gekomen dat er door me heen gegaan is dat jij bevriend bent met De Enzo Knol. Want zo zie ik je niet." Zegt ze ik kijk haar aan. Ze spreekt de waarheid. "Als je wilt kunnen we ook wat anders kijken dan kijk ik de vlog later wel terug." Zegt ze ik schud snel mijn hoofd. " Kom hier zitten, laten we samen Enzo kijken. Maakt dat je blij?" Vraag ik en ze knikt. "Ja sinds de eerste klas begon ik hem te kijken en elke keer als ik huilend van school kwam dan stond er een vlog klaar en maakt hij me weer aan het lachen... Er is nog geen dag voor mij gegaan dat hij mij niet heeft laten lachen." Vertelt ze terwijl ze de vlog aanklikt. "Enzo maakt altijd iedereen aan het lachen zelfs mij." Zeg ik en sla een arm om haar heen en samen kijken we de vlog.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...