Larissa Megan Pov.
Ik rijd met Noël naast me achter de rest aan. De spanningen lopen nu wel een beetje op. "Ben je zenuwachtig?" Vraag ik aan Noël. "Hmm valt nu nog mee maar denk als we daar staan en dan morgen met alle mensen dan misschien wel." Zegt hij ik grinnik. "Ben benieuwd. En ik heb morgenavond geen stem meer over denk ik." Zeg ik lachend. "Ja ik denk ik ook."Als we aankomen pak ik Noël zijn hand vast. En samen lopen we naar binnen. We krijgen een kleine rondleiding. Wow het is groot hier. We lopen de zaal in en gelijk krijg ik high school musical vibes. Ik grinnik in mijzelf. "Waar denk je aan?" Vraagt Noël "Ik kreeg high school musical vibes. Je weet wel mijn fav movie." Zeg ik lachend. Noël knikt en glimlacht. En vind het helemaal te gek dat we morgen hier gaan staan. "Wow besef iedereen gaat jouw naam straks gillen." Zeg ik lachend Noël schiet in de lach. Ik pak zijn telefoon en zeg "Doe wat je niet laten kan." Zeg ik en maak wat foto's van hem voor hem. "Thanks babe." Milan komt naast me staan en slaat een arm om mijn schouder. "Durf je het wel morgen. Anders moet je Stef om hulp vragen hè." Zegt hij ik knik. "We gaan het zien." Zeg ik. Milan knikt. "Ben benieuwd hoe je ons gaat aanmoedigen!" Zegt hij. "Gewoon keihard gillen" Zeg ik lachend. En beide schieten we in de lach
Iedereen staat in de kring. "Larissa zou jij de opening willen doen?" Vraagt Enzo ik kijk hem aan en knikt "Ja hoor." Zeg ik en voel hoe Noël mijn hand vast pakt. "Welkom, ben blij dat iedereen die er dichtbij betrokken is hier zijn... hoop dat jullie er een beetje zin in hebben." Zeg ik "Ja zeker." Ik kijk Noël aan en hij geeft mijn aantekeningen. "Ik hoop dat we er samen een onvergetelijke dag voor de fans maar ook voor onszelf kunnen maken. Er zijn wat huishoudelijke taken en daarvoor geef ik Martin het woord." Zeg ik en wijs naar Martin. Ik leun tegen Noël aan. Dat wij dit samen mogen mee maken. Goh wie had dat gedacht dat ik hier zou staan met heel deze organisatie. De eerste Enzolypics in de woonkamer naar dit en dat ik dan een taak zou hebben wow.
Noël Dekkers Pov.
Ik kijk rond samen met Larissa. We gaan zo terug naar het huisje. "Besef even dat dit echt ervoor zorgt dat we weer samen kunnen zijn?" Zegt ze zuchtend ik knik en kus haar. "Awh!" Horen we iedereen zeggen een glimlach vormt zich op mijn gezicht. "Ik ben blij dat ik jou aan mijn zijde heb staan." Zeg ik en kijk haar lachend aan. "Ik ook." Zegt ze. Ik zie dat ze moe is. "Zullen we?" Vraag ik iedereen knikt ik pak haar sleutels uit haar tasje en ze kijkt me dankbaar aan. Aangekomen gaan we eten en dan de kamers verdelen. Larissa hangt tegen mij aan het is 22.22 uur en ze is kapot volgens mij. "Kies maar een kamer. Dan kan zij rustig verder slapen." Zegt Enzo. Ik knik en sta op. En loop naar de 2e verdieping en kies een kamer. En leg haar neer op het bed en haal al onze spullen uit de auto en dan gaan we ons klaar maken. "No..." zucht ze "NoNo is hier. Ik voel spanning in haar hele lichaam. Als ik haar vast heb. Dit is niet goed...."Noël, ik ben bang... wat als je familie komt?" Zegt ze als we op bed liggen ik kijk haar aan. "Dan is dat hun probleem. Schat je moet begrijpen dat ze dit waarschijnlijk doen omdat mijn neef denkt dat hij je veel beter verdiend." Zeg ik als ik terug denk aan vorig weekend... word ik er al verdrietig van dat mijn familie zo denkt... "Niet huilen schatje..." Zegt ze ik grinnik "We will show them what kind of relation we have. Nobody can get between us." Zegt ze en veegt mijn tranen weg. "Komt goed ja schatje. Niets kan ons scheiden." Zegt ze en geeft me een kusje. "Wat moet ik zonder jou!" Zeg ik en knuffel haar.
24 september 2022
Ik word wakker van mij wekker. Larissa ligt nog lekker te slapen. Ik maak snel een foto van ons samen en post hem. 'Larissa is nog niet onder de indruk van de Enzolypics😂 @Larissam01' schrijf ik er bij. Ik kus haar wakker. "Hmmm nog even please!?" Zegt ze zuchtend. "Oké 3 minuten we moeten op tijd beneden zijn schatje." Zeg ik en kijk haar aan. Ze knikt. "Ben je klaar om te winnen schat?" Vraagt ze ik knik. "Ja duh wat denk jij dan ik weet toevallig dat Paars een van je lievelingskleuren is dus moet ik wel winnen." Zeg ik lachend. Larissa lacht ook "Wat een vrolijkheid deze ochtend." Hoor ik daniël zeggen. "Oh ja zeker. Geweldig " Zegt Larissa ik houd toch zo van haar en wil haar niet kwijt raken... ik weet dat mama, papa, Nadine, Ash, Ina en Alan komen kijken. Dus ik vind dat ik moet gaan winnen maar zoals mijn schatje het al zei gisteren meedoen is belangrijker dan winnen.
Enzo knol Pov.
Ik open de vlog en ga iedereen even langs als ik bij Noël aan kom gaat hij net zijn tanden poetsen "Ik ga tandenpoetsen en mij scheren." Zegt Noël. "Wat wil je gaan scheren!" Zeg ik lachend Larissa komt om de hoek. "Zo helemaal klaar!" Zeg ik "Ja zeker. Ben je klaar om te winnen?" Vraagt ze. "Hey!" Hoor ik Noël uit de badkamer roepen. Ik schiet in de lach. "Ik support iedereen.... Maar van binnen ben ik team paars ja." Zegt ze lachend. Ik lach mee. "Hij heeft je support hard nodig!" Zeg ik en weer schieten we in de lach. Met Larissa kan je altijd lachen en daarom snap ik niet dat een deel van de familie Dekkers dat niet in ziet. Ze is een super leuke meid "fck! Ze komen kijken..." hoor ik Noël zeggen ik zie bij Larissa een duivels gezichtje op haar haar gezicht komen. "Dan kunnen ze zien dat ze geen grip op ons hebben muhahahaha." Zegt ze lachend. Ik hoor Noël in de lach schieten. "Schatje..." hoor ik Noël lachend zeggen. Ik film nog steeds de kijkers vinden hun echt super lief, cute en leuk samen dus ik geef ze de content. "Ja wat hun zijn degene die vervelend doen niet ik of jij. Wij willen alleen samen zijn, onze liefde delen en vooral mooie,leuke, lieve momenten beleven samen. Of niet. Dat hun daar een probleem mee hebben dat is hun probleem niet de onze." Zegt ze wijs en knuffelt Noël van achteren. Awh zo cute. Ze heeft wel een punt. Ik zie Noël zuchten hij heeft het er zwaar mee. "Moet ik dit eruit knippen?" Vraag ik voorzichtig als ik de camera uitzet. "Nee, hoor zien de kijkers een keer goede drama." Zegt Noël lachend. Larissa en Noël schieten in de lach waardoor ik ook moet lachen het gaat nog wat worden vandaag."
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...