Noël Dekkers Pov.
Mooi ze wilt en kan op date ik heb besloten dat ik morgen haar ga vragen of ze mijn vriendin wilt zijn. Het is dat we al 6 maanden daten en ik vind dat het tijd word dat ik haar ga vragen nu ik weet dat ze me ook leuk vind ik hoop dat ze ja zegt. Ik wil haar de gelukkigste vrouw op aarde maken. "Jongens help! Ik wil een meisje vragen of ze mijn vriendin wilt zijn. Hoe doe ik dat het beste?" App ik naar mijn vrienden het is het is nog vroeg maar al snel krijg ik antwoord "Ja Eindelijk ga je ene vriendin krijgen Damn dat werd tijd zeg." Lees ik "Neem haar mee uiteten?" "Strandwandeling?" "Parkwandeling?" Lees ik weer. Ik grinnik. Hmmm ik denk dat ik wel wat weet. Larissa houd van die knus, cute, romantische plekken en dates heb ik gemerkt. Ik zoek een knus strand tentje op of die open is. Helaas niet. Ik heb wel een knus restaurantje gevonden dichtbij het strand. Ik neem haar daar naartoe, en dan vraag ik haar op het strand als we een strand wandeling doen.Larissa Megan Pov.
Ik hoor gerommel beneden en dan hoor ik de deur zachtjes open gaan Noël staat er met een ontbijtje in zijn handen. Awh zo lief. "Hey hoe voel jij je?" Vraagt hij lief. Oh shit, ik leef voor die ochtend stem. "Iets beter, alleen wat last bij mijn bekken en benen vooral, misschien moet ik maar een dokterafspraak maken want ja wie weet heeft hij wel een soa ofzo..." Zeg ik awkward. Noël knikt. "Ja klopt dat is zeker een goed idee." Zegt hij hij legt het dienblad met het ontbijt er op, op het nachtkastje. Ik probeer me wat rechter op te zetten maar zelfs dat doet pijn. Ik zucht geïrriteerd. Ik hoor Noël grinniken en hij helpt me met rechtop zitten en komt naast me zitten. "Waarom ik? Waarom moest hij mij doen." Vraag ik zuchtend en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ik weet niet Love. Je bent een prooij voor hem en dat is wat er fout aan is. Een vrouw hoort geen prooi te zijn voor een man schat. Ik kan je zeggen niet alle mannen zijn zo." Zegt hij ik knik. Ik zucht "Wil je dat ik even de dokter bel voor je?" Vraagt Noël Ik knik "graag?" Noël k0nikt en geeft me een kusje op min neusje. Ik giechel dom en voel hoe ik moet blozen.Die volgende dag, avond.
Noël Dekkers Pov.
Ik wacht op Larissa. Ze komt langzaam naar beneden gelopen. "Wow je bent prachtig." Zeg ik en kijk haar aan. Ik geef haar mijn hand en help haar met trap lopen. "Gelukkig ben ik prachtig want traplopen doet echt pijn..." Zucht ze lachend. Ik grinnik. Zelf nu ze zoveel pijn heeft kan ze grapjes maken. "Snap ik Love. We doen lekker rustig aan vanavond." Zeg ik en help haar met lopen en instappen in de auto. Van de middag zijn we naar de dokter geweest en hebben ze wat testjes afgenomen bij haar en dat heeft nog meer pijn bij dr gedaan ze kwam er waggelend uit omdat het zo veel pijn deed. Ik wil dr geen pijn doen maar soms kan het niet anders, met sommige bewegingen. En waarom zou ik haar pijn willen doen, ik probeer haar alleen maar te helpen maar onnodig pijn doen zou ik nooit doen. Dat is gewoon onzin en niet fijn voor haar. Maar ja sommige bewegingen moeten gemaakt worden.Larissa Megan Pov.
Ik zucht en als ik zit. Zeg... wat doet dit pijn zeg. Het enige waar ik op hoop is dat ik vanavond lekker kan genieten voor wat Noël geregeld heeft.We rijden al een tijdje en we komen steeds dichterbij Scheveningen. "Mag ik raden prins Dekkers?" Vraag ik en kijk hem lachend aan. Hij kijkt me aan. En knikt Lachend. "Gaat u gang prinses Megan." Zegt hij lachend en richt zich weer op de weg. "Ik gok dat we richting het strand gaan?" Vraag ik "Nou hoe raad je het?" Zegt Noël lachend. Ik grinnik. Als we er zijn helpt Noël mij met uitstappen en samen lopen we naar een klein schattig restaurant. Zo lief. "Verrassing! En vanavond kijken we naar de zonsondergang." Zegt Noël als we aan de tafel zitten. Ik kijk hem aan met een grote glimlach aan. "Awh super leuk, dat heb ik altijd al willen doen." Zeg ik. Ik zie Noël terug kijken met een glimlach. Ik bestel een salade want ik heb niet echt zin in iets vettigs. Ondertussen praten we wat. Na het eten betaald Noël en gaan we richting het strand. "No, kunnen we wat langzamer lopen." Zucht ik "Tuurlijk we hebben alle tijd." Zegt hij ik zucht opgelucht.
Noël Dekkers Pov.
Ik begin toch wel zenuwachtig te worden. Wat als ze toch niet mijn vriendin wilt zijn? Ik wil er niet aan denken... Ik pak haar hand vast. "Als ik je moet tillen moet je het zeggen. Ik wil niet dat je te veel pijn hebt." Zeg ik en kijk haar aan. "Euhmmm wil je mij alsjeblieft dragen?" Vraagt ze verlegen. Ik knik en til haar met gemak op. Als we het strand op lopen zoek ik een plekje waar we kunnen zitten. Ik heb een mooi plekje gevonden. Ik zet haar neer. En kom dan bij haar zitten. En sla een arm om haar heen. In stilte kijken we naar de horizon. Wat kan ik hier van genieten. Ik zucht en kijk Larissa aan moet ik het haar nu al vragen of als de zon bijna weg is? Ik wacht nog heel even.Larissa Megan Pov.
Ik kan hier zo genieten van de rust en dat samen met Noël hoe beter wil je het hebben ik leun tegen hem aan. En langzaam gaat de zon onder. "Larissa mag ik je wat vragen?" Vraagt Noël ik draai me naar hem toe. "Tuurlijk wat wil je weten." Zeg ik en kijk hem aan de laatste zonnen stralen lichten zijn gezicht op. "Euhm... zou je mijn vriendin willen zijn?" Vraagt hij ik kijk hem verrast aan. Hij wilt dat ik zijn vriendin word na alles wat we samen al hebben beleeft met mn ex? Maar betekent dat dan dat ik ook in de schijnwerpers kom staan? Want ik weet niet of ik daar wel klaar voor ben. "Ja natuurlijk, maar moeten we openbaar met onze relatie?" Vraag ik gelijk. "Nee, als jij je daar nog niet comfy bij voelt doen we dat ook niet. Alles op onze eigen manier." Zegt hij ik kijk hem aan en knik dan. Beide leunen we in en voor ik het weet voel ik zijn lippen op die van mij. Wow... onze tweede kus en onze eerste kus als een officieel koppel.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...