Hoofdstuk 9

126 0 0
                                    

Larissa Megan Pov.
Als we terug trekken kijkt hij me aan met een glimlach. "Ik houd van je." "Ik ook van jou zeg ik terug. Na een tijdje word het donker en koud dus gaan we naar huis.

Noël Dekkers Pov.
Ik rijd naar huis. En zie hoe moe Larissa is. "Babe, ga slapen ik maak je wakker Als we bijna thuis zijn.." zeg ik en en zie hoe ze me met een zwakke glimlach aan kijkt. En haar ogen even sluit.

Ik parkeer de auto en stap dan uit ik maak Larissa los en geef een kusje op haar wang. "Babe We zijn thuis schatje." Zeg ik en kijk of ze reageert. "Nog even..." zucht ze ik grinnik zachtjes en stap de auto uit. En maak haar auto open en til haar voorzichtig uit de auto en pak haar sleutels uit haar jas zak en open de deur. Ik leg haar op bed en voel hoe ze mij vast houd. "Hmmm ik houd van jou." Zegt ze ik kijk haar aan en zie dat ze haar ogen open heeft. "Ik houd ook van jou." Zeg ik en kom nog even bij dr liggen. Ik open mijn telefoon en zie een mail van school over Gala we mogen iemand mee nemen die van buiten school komt. Zou Larissa mee willen komen? Ik weet dat ze niet echt van drukke plekken houd. Ik kijk naast me en zie hoe Larissa op haar telefoon een mail zit te lezen. Wow heb haar niet eens wakker horen worden. "Larissa over twee weken heb ik gala en ik mag iemand mee nemen van buiten school. Euhm zou je met mij naar gala willen?" Vraag ik en kijk haar aan ze kijkt me aan en knikt. "Prima maar dan wil ik wel dat je mee gaat naar mijn diploma uitreiking. Mam en Ash zijn beide van werk dan het buitenland en weten niet of ze het kunnen maken..." Zegt ze hoopvol. Ik knik "Tuurlijk schat." Ik geef haar een kus "Hier kan ik wel gewend aan raken." Zegt ze lachend. Ik lach. "Wat ga je morgen doen?" Vraag ik "ik ga denk ik mijn kaarten af maken. En misschien s avonds even streamen ofzo. Warzone en Fall Guys zijn de vaste games die ik speel." Zegt ze ik kijk haar aan ze speelt games en streamt ze wow.

Larissa Megan Pov.
Noël is net weg gegaan. Ik loop voorzichtig naar de werk kamer en zet mijn telefoon in de tripod en zet de livestream op Tik Tok klaar. Ik log in op mijn laptop waarin ik alle designs heb staan. Ik ben echt benieuwd en zucht. "Hey Guys welcome. Today I am going to be creative again. If you want to creative top, let's be creative together!" Zeg ik blij en zet mijn cricut machine aan en plug alle kabeltjes in. Tijdens de stream beantwoord ik wat vragen. "Wat voor materiaal gebruik je?" Vraagt iemand. "Ik gebruik voor mijn kaarten de Cricut Joy omdat hij lekker klein en compact is. En bij een mat speciaal voor kaarten heeft. Voor andere creaties gebruik ik de cricut explore 3. De andere materialen komen van Amazon, Action en vooral andere websites en hobby winkels." Zeg ik en ga verder met de kaarten. "Where can I place my order?" Vraagt er iemand. "You can place your order at my website. Link is in my bio." Zeg ik rond 12 uur stop ik en dan ga ik lunchen Ash zou langs komen dus gaan we lekker samen lunchen.

Enzo Knol Pov.
Noël komt zo lekker met ons chillen Thijs en Janneke zijn er ook gezellig bij "Hey maatjes" Zeg ik als ik de woonkamer binnen kom en iedereen op de bank zie zitten. "Dus Noël wie is die chick die jij wel ziet zitten?" Vraag ik "euhm ja een Meisje die ik via het internet ontmoet heb super leuk toch." Zegt hij "Je vind haar leuk hè Jongetje" Zegt Thijs Noël knikt en zucht. "Hoe is het trouwens met je Gala neem je iemand mee en hoe ga je?" Vraag ik. "Oeh euhmmm dat meisje gaat mee en euhm ik denk dat we met mijn eigen auto gaan." Zegt hij "Hmmm misschien kan ik jullie wel rijden." Zeg ik en kijk hem aan. "Zou je dat echt willen doen?" Vraagt hij "Ja tuurlijk. "De Porsche is gemaakt dus ja zeg het maar. Voor jou doe ik dat." Zeg ik en zie Noël knikken. "Dat is echt super lief van je." Zegt hij en geeft me een knuffel.

Ik krijg een melding op mijn telefoon 'L.Megan is live op Twitch.' "Jo Larissa is Live op twitch kom laten we kijken." Zeg ik Myron knikt blij. Iedereen is al weg dus kijken we lekker met zijn twee. We eten samen en dan zegt ze "Jongens vandaag hebben we een gast die sommigen misschien al herkennen maar het is niemand minder dan Noël Dekkers.!" "Hallo hallo hallo" hoor ik Noël zeggen. "Hoe kennen wij elkaar?" Vraagt Larissa "Tja... Ik denk dat dat wel duidelijk is hè, hij slide in mijn dm... en ja nu zijn we goede vrienden geworden." Zegt ze vrolijk hmmm heel verdacht. L.Megan streamt nooit met camera aan dus niemand weet hoe ze er uit ziet. Wat het wel zo mysterieus  maakt. Maar ze maakt echt super leuke content dus ja maakt het echt niet uit.

Larissa Megan Pov.
Ik stream lekker met Noël en geniet van de focus die we hebben als we aan het gamen zijn. "Oké jongens nog een potje en dan ga ik afsluiten en naar bed." Zeg ik " Prima." Zegt Noël we spelen en al snel is Noël dood geschoten. "Moet ik je terug kopen?" Vraag ik en krijg al snel antwoord. "Ja ik moet hem even pakken." Zegt hij ik knik en koop hem terug. Uit eindelijk winnen we en dan sluit ik de stream af. "Schatje. Dit moeten we vaker doen" Zegt Noël ik knik. "Ja echt wel. En euhmmm voortaan liever niet op je stoel staan dansen. Voor je het weet lig je op de grond en breek je wat schat." Zeg ik en kijk hem aan. Noël lacht "Tuurlijk schatje." Zegt hij lachend. Ik gaap "Oh schat? Zullen we volgende week even kijken voor kleding voor Gala?" Vraagt Noël ik knik.

Ik ben al weer vroeg op om foto's te maken van alle kaarten. Aangezien het vakantie kaarten zijn ben ik de duinen in gegaan. Het is ook lekker zonnig weer heerlijk. Met een kar vol spullen loop ik over het strand op zoek naar een goed plekje. Als ik die heb gevonden zorg ik dat het zand een beetje schoon is en dat er geen peukjes of ander troep er in ligt. Ik leg alles net zo neer als ik een groepje jongeren zie aan komen die in de buurt komen zitten. "Ja ze is echt een schat ook gisteren met haar stream, op discord hadden we gewoon onze camera en ik stond te dansen op mijn stoel achteraf vond ze dat niet ze leuk bang dat ik er af zou vallen en wat zou breken." Zegt een bekende stem ik kijk om en zie Noël met zijn vrienden en zus daar zitten oh nee... oké focus op je foto's.

A Secret Love Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu