Hoofdstuk 13

87 1 0
                                    

Larissa Megan Pov.
Ik zucht het was een hele zware dag uiteindelijk is het 5 uur, en ik ben nu al klaar met de dag ik heb net gegeten met Ash en ik vind het moeilijk om een beslissing te nemen. Ash wilt hem sowieso geen kans geven en ik weet het niet. Ik kleed me om en poets mijn tanden tijd om even te chillen. Ik bel Noël het blijft maar aan mij knagen. Ik leg alles aan Noël uit. Ik plof neer op bed en luister naar wat Noël te vertellen heeft. Al snel val ik in slaap.

Het is 2 dagen later en ik ben lekker bezig op kantoor met administratie dingen als ik gebeld word. Ik neem op. "Hallo met Larissa Megan van Lets be creative, wat kan ik voor u doen?" Vraag ik. "Hallo, Larissa, Lieke hier van het Management." Zegt Lieke ik knik. "Hey vertel is er iets?" Vraag ik. "Hey ja weet je nog dat we voor je examens je gecast was voor een film?" Vraagt ze "Ja?" Zeg ik twijfelend. "Ze hebben je gekozen!" Zegt ze ik sta even stil "ECHT WAAR!?" Roep ik uit blijdschap. "Ja ze willen jou. En Luisia is ook gekozen. En ze hopen dat je verder in zee wilt gaan." Zegt Lieke "Ja super vet." Zeg ik en kan er nog niet bij dat ik in een music romcom ga spelen. "Maar dat betekend dat ik de komen de tijd niet met Noël kan afspreken... of iets kan vertellen." Zeg ik teleurgesteld. "Hmm ik zal even wat informatie opvragen met hoe of wat." Zegt ze. "Ja dat is lief, maar ik weet dat Noël altijd zijn mond voorbij praat." Zeg ik lachend. Mandy komt binnen "Heb je de rol?" Vraagt ze nieuwsgierig. Ik knik blij. Lieke en ik hangen op en ik sta op. "Ik heb de rol!" Roep ik blij. Ze knuffelt mij. "Het is je zo gegunt. "Ik ben blij dat het je gelukt is." Zegt ze blij.

Noël Dekkers Pov.
Ik word gebeld als we net terug komen bij het hotel. "Babe... is er wat?" Vraag ik bezorgd. "Euhmmm Ja? Ik euhmmm ga over 2 weken voor ander halve maand tot 2 maanden naar Engeland." Zegt Larissa als ik op neem. "Wow vet cool... hoe dan? wat ga je daar doen?" Vraag ik "Dat is het juist ik mag daar nog niks over zeggen. Pas eind dit jaar kan ik er wat meer over zeggen." Zegt ze hmmm oké vaag. "Oké, moet ik je veel missen dan?" Vraag ik Enzo kijkt me aan. "Ik hoop dat ik binnen ander halve maand terug te zijn... maar denk niet dat ik even over kan vliegen." Zegt ze. "Ah oké. Liz, een vraagje. Ga je vreemd?" Vraag ik twijfeld. "Neee, ik zou niet durven Noël. Ik ben gecast ergens voor verder mag ik echt niks zeggen anders zit ik echt in de problemen." Zegt ze ik zucht oké. Niet echt dat het mijn twijfels weg heeft gehaald maar ja. "Wanneer weet ik echt waarvoor het is?" Vraag ik kortaf. "Januari of Februari." Zegt ze met een zucht "Ik wens je veel succes dan schat." Zeg ik kortaf. " Dank je Noël, dat heb ik echt nodig. Love you!" Zegt ze "no problem." En dan hang ik op.

Larissa Megan Pov.
Pfff ik vind dit zo kut. Straks denkt hij echt dat ik vreemd ga. Ik zucht en laat me op de bank vallen. Ik mis hem nu al en dan is hij alleen nog maar op vakantie met Enzo... laat staan als ik straks anderhalve maand of 2 maanden weg ben...

"Hey Girl! Can't wait to see you again." Krijg ik van Luisia binnen. Zij is de vriendin van Lando Norris. Zij verblijft samen met Lando bij zijn beste vriend Max Fewtrell. En ik mag daar ook bij verblijven. "I dont know If  I want to do this roll, my Boyfriend thinks I am cheating already." Stuur ik terug. En zucht ik wil hem zo graag vertellen wat ik voor mekaar heb weten te krijgen. Maar dat mag niet.

1 week later.

Ik rijd naar Noël zijn huis. Hij is thuis en dat weet ik omdat Nadine mij gebeld heeft. Ik heb bak vol snoep bij me als goed makertje. Ik bel aan. "Kom binnen hij is boven op zijn kamer. Ik loop naar boven. "Ja ik heb het gevoel dat ze vreemd gaat." Ik zucht en voel me schuldig. Ik klop en hoor "Ja kom binnen!" Ik open voorzichtig de deur. Noël zijn ogen worden groot. "Wat doe jij hier?" Vraagt hij nors. "Euhmm meer duidelijkheid geven zo ver ik dat mag doen..." Zucht ik zachtjes. " Jongens ik ga, ik denk dat ik eens goed moet praten met een Meisje." Zegt hij. Hij sluit af en wenkt me naar binnen. Ik sluit de deur en met een zucht leg ik de bak snoep neer. "Nou vertel..." Zegt hij ongeduldig. Ik knik en pak mijn mobiel er bij. "Ken jij deze man?" Vraag ik en laat de regisseur van de film zien. Hij schudt zijn hoofd. "Hij is Michael Gracey een regisseur en wilde me in een film hebben en daarom moet ik weg. Ik ga niet vreemd vertel me wat ik kan doen om die twijfel weg te halen, ik kan niet meer zeggen. Dat mag niet, ik wil je zo graag mee nemen in dit proces maar dat kan en mag helaas niet." Zucht ik "Ik wil je geloven maar iets zegt dat ik dat niet moet doen Ik weet niet wat je zou kunnen doen om mijn twijfels weg te halen." Zegt hij ik kijk hem aan. En zucht. "Ik... Ik weet dat het even moeilijk gaat worden maar dit is echt een grote kans die ik graag wil pakken." Zeg ik en keer me om. "Het spijt me dat ik deze mooie kans pak en het ons moeilijk maak." Zucht ik en loop zijn kamer uit. Ik zeg gedag tegen zijn ouders en zus en ren naar mijn auto. Ik zit en barst in tranen uit. Waarom heb ik ja gezegd tegen zo'n mooie kans het laat hem alleen maar denken dat ik vreemd ga...

A Secret Love Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu