Hoofdstuk 32

61 0 0
                                    

Larissa Megan Pov. 
"Hallo met Larissa." Zeg ik als ik de kamer uit loop en op neem. Ik loop naar beneden als ik "Hallo Larissa met Enzo." Hoor. "Hey Enzo." "Heey, euhm Nicole, Myron en ik hebben een vraag." Zegt hij. "Oké, ben benieuwd. Vraag maar raak zou ik zeggen." Zeg ik. "Nou ja kijk het zit zo. We zijn bezig om de Enzolypics LIVE uit voeren zou je willen helpen met design en alles kwa bedrukken of iets?" Vraagt Myron wow ja tuurlijk "Ja natuurlijk super gaaf!" Zeg ik blij. "Zou je morgen anders langs willen komen dan kunnen we Nicole bellen en dan gaan we gelijk aan de slag." Zegt ze "Ja tuurlijk." Zeg ik vrolijk. "Ik... ik bedoel wij moeten sowieso boodschappen doen, zullen we je dan ophalen dan brengen we je daarna ook weer naar huis." Zegt Myron. "Tuurlijk zeg maar hoe laat ik klaar moet staan dan zal ik er staan." Zeg ik, ik spreek een tijd af en dan nemen we afscheid en hangen we op ik pak twee bekers en doe daar ice tea in en neem die mee naar boven. "Zo mij niet meer storen hè jongetje. Ik ga orders doen." Zeg ik nep streng. Noël kijkt me geschrokken aan. "Grapje schatje. Je mag mij altijd storen." Zeg ik lachend. "Komt goed. Ik ga toch fall guys spelen dus maak je maar geen zorgen." Zegt hij. Ik grinnik. "Nou veel plezier en wel winnen hè " Zeg ik en geef hem een kusje. "Awh so cute." Lees ik. Ik richt me op de orders en af en toe kijk ik de stream. 

Volgende dag.

Ik word wakker in een leeg bed. Huh vannacht lach hij hier nog. Waar is Noël… Ik sta op en ren naar beneden om te kijken waar hij is. "Noël!" Roep ik geen gehoor, ik pak mijn mobiel en kijk of ik een appje heb nee. Ik bel hem op. "Dit is de voice mail van-" wat de… Ik loop mijn kantoor binnen en zie een briefje liggen een heel lap tekst. "Lieve Larissa, mijn familie wilt dat ik afstand van je doe. Het spijt me. Ik kan je niet appen, bellen, sms'en  of dm'en.  Het spijt me zo, ik ga zoeken naar een oplossing. Hoop dat ik je snel weer zie. Ik zal je bedrijfje volgen en promoten. Dannee komt binnenkort ook uit hoop dat je daar trots op gaat zijn… wat ik je verder nog wil vertellen is dat papa, mama, Nadine en ik vooral ik je erg gaan missen. Kom me niet opzoeken. Als ze daar achterkomen zijn we nog meer de Sjaak. Ik ga een oplossing vinden schat geen paniek we komen hier uit! Ik houd van jou schat tot snel love you!" Lees ik ik barst in tranen uit en wil mama bellen maar bel Myron op. "Hey Larissa wat is er dat je zo van streek bent." Hoor ik haar zeggen. "Oh sorry Myron ik wilde m'n moeder bellen maar… Noël moet afstand doen van mij van de rest van de familie… Ik… wat moet ik doen… hij heeft wel heel lief een briefje achter gelaten hij moest mij blijkbaar blokkeren want ik kan zijn insta niet vinden en ik kan hem niet bellen…" vertel ik. "Nee echt meisje toch. Wacht. Ga je klaarmaken en dan halen we je op. Als je wilt kun je zelfs blijven slapen…" Zegt Enzo ik stond waarschijnlijk op speaker. "Euhm.. 1 nachtjes kan geen kwaad…" Zeg ik "Hebben jullie mijn address?" Vraag ik. "Ja die had Noël aan ons gegeven een keer." Zegt Enzo. "Dank jullie wel." Zeg ik zachtjes. "Oké dan gaan wij snel boodschappen doen tot zo!" Zegt myron ik neem afscheid en hang op ik maak me klaar en pak een rug tas en stop alles wat ik nodig heb erin. Mijn tablet neem ik ook mee je weet maar nooit voor het designen. 

De deurbel gaat, ik heb alles uitgemaakt en open de deur. "Kom we gaan iets leuks doen!" Zegt Myron ik grinnik. "Larissa wil je mee morgen om eBay pakketjes open te maken?" Vraagt Enzo als ik de urus instap ik knik. "Yeah sure. Super leuk." Zeg ik

Noël Dekkers Pov. 
Ik lig op de bank en zucht ik verveel me ik had nog met Larissa in bed kunnen liggen rond deze tijd maar nee hoor ze moeten mij om 5 uur het bed uit bellen om Larissa te verlaten en haar nooit meer te zien. Wat heeft ze hun aan gedaan dat ze zo doen. Larissa doet geen vlieg kwaad. Het is 9.00 uur als Enzo mij belt. "Heey maatje." Zeg ik. De deurbel gaat. Ik hoor papa de deur open maken en allemaal stemmen. "Noël vertel me wat er is Larissa is van slag… ze belde Myron op maar ze had haar moeder willen bellen. Ze was gebroken Noël dit moet snel gefixed worden…" Zegt hij "Enzo, ik weet het niet oké, Larissa heeft mijn familie niks misdaan ik snap niet waarom ze haar zo behandelen. Ik wil haar geen pijn doen en dan moet ik dat toch omdat MIJN familie dat wilt. Ik snap er niks van… ik heb haar gezegd dat ik haar niet zomaar achter zou laten en nu word ik gedwongen om haar achter te laten." Zeg ik ik hoor een snik. "Och meisje toch het komt goed we gaan jullie helpen ja!" Zegt Enzo. Ik draai me om en zie mijn neven en nichten staan ik zucht. "Enzo ik spreek je  later I have to kick some ass hier. Vertel Larissa dat ik van haar houd en dat ik niet kan wachten op de nieuwe collectie." Zeg ik we nemen afscheid "Ik houd ook van jou. Kick their ass hard as fck." Zegt ze lachend volgens mij had Larissa wel door wie er nu hier staan. Ik grinnik. "Komt goed. Oke tot over drie dagen!" Zeg ik en neem afscheid en hang dan op. "WIE DENKEN JULLIE WEL WIE JULLIE ZIJN! LARISSA HEEFT JULLIE NIKS AANGEDAAN EN GELIJK DOEN JULLIE ZO NOU VAN EEN GOEDE INDRUK MAKEN  KENNEN JULLIE BLIJKBAAR OOK NIETS." Zeg ik "Nou nou Noël wees blij dat we je bij haar weg halen ze gebruikt je toch alleen maar." Zegt mijn tante die ook binnen komt. "Wow Larissa is bij Enzo." Zegt mijn nicht die op haar telefoon zit. "Zie je wel dat ze je gebruikt heeft." "Enzo en zij zijn goede vrienden geworden. Ze was mee op campervakantie." Zeg ik geïrriteerd. " Enzolypics LIVE" krijg ik op mijn telefoon binnen. Yes eindelijk is de groep aangemaakt. Denk ik bij mezelf. "Waarom altijd het slechtste van iemand ervan in zien dan het goede." Zeg ik en loop de tuin in. Ik zucht. Waarom? Ze gebruikt me niet want anders had ik dat allang door… en Larissa doet niemand wat pijn dus dat zou het ook niet geweest kunnen zijn. Haar bedrijf doet het ook goed dus dat is het ook niet… 

A Secret Love Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu