Nadine Dekkers Pov.
Larissa en ik hebben alles uitgekiend, Larissa komt zo aan rijden met Noël zij stuurt Noël de winkel in en dan gaan wij zo snel mogelijk al het eten en drinken overzetten naar mijn auto.Ik zie ze aan komen en zeg "Bukken!" Tegen Finn die mee is om te helpen. "Ik zie Larissa uit stappen. en kijk voorzichtig omhoog en zie Noël weg lopen. "Snel overzetten." Zeggen Finn en ik tegelijk we lachen en groeten Larissa en dan gaan we supersnel alles over zetten. "Super bedankt. Tot zo!" Zegt ze en we zwaaien en dan rijden we weg. "Ruikt wel lekker." Zegt Finn lachend. Ik knik. "Ja ze heeft wafels gemaakt ben benieuwd." Zeg ik. Als we op de locatie aan komen zijn Ina, Ash, Enzo en Myron al druk bezig we tillen snel alles naar binnen. "Alles lukt. volgens plan jongens!" Zegt Ina vrolijk. Ik vind het zo leuk dat ze het zo leuk vind ik denk dat Ina hem ook wel ziet als een soort zoon en dat is wel super leuk om te zien.
rond 12 uur loopt iedereen een beetje binnen. om 13.00 uur worden Larissa en Noël verwacht en dan gaan we de Noël's gameday van start. ooms en tantes zijn er en die gaan Larissa ook voor het eerst ontmoeten. Dat vind ze vast wel spannend. Ze vond het ook echt super spannend om mij en mijn ouders te ontmoeten.
Noël Dekkers Pov.
We rijden naar een plekje en dan parkeert Larissa de auto ze pakt een tas uit de auto en dan lopen we een stukje. "Oh kijk daar hebben ze een feestje." Zeg ik en wijs naar een soort cafeetje. "Jup." Zegt Larissa. We lopen naar het cafeetje en dan stopt ze met lopen. "Mag ik een kusje." Zegt ze ik knik en geef haar een kusje. "Ik houd zo veel van je dat ik je verjaardag niet zomaar voorbij kon laten gaan." Zegt ze en opent de deur. "Surprise!" Roept iedereen. Wat! Hoe dan!? Ik loop naar binnen en zie allemaal familieleden en vrienden. Zelfs de mensen die mee waren op wintersport geweldig. Ik kijk Larissa aan en zie haar met haar camera staan en een grote glimlach op haar gezicht. Ik groet iedereen."Oké, dames en heren, jongens en meiden, we zijn aangekomen op het punt dat we over 5 minuten gaan beginnen met de Noël's gameday!" Zegt Myron aankondigend. "Oh Echt!" Roep ik blij! "Maak je borst maar nat Jongetje want zo te zien is Liz er helemaal klaar voor." Zegt Enzo lachend met de camera op mij gericht. Ik draai me om om te kijken waar Larissa is en zie haar net binnen lopen in KP Active kleding. "Wow Larissa..." Zucht ik. Ik kijk Enzo aan hij knikt en drukt de camera uit. Ik ren naar haar toe en knuffel haar. "Je hebt vijf minuten om om te kleden Dekkers, You gonig down. Just that you know it!" Zegt ze Damn deze meid! Ik kleed me snel om en dan zie ik de t-shirt die klaar ligt. "Ze slooft zich weer uit hoor!" Zeg ik lachend en kleed me snel om.
Myron Koops Pov.
Ik en Nadine zetten wat spellen neer. Noël zijn reactie was zo leuk en lief. Larissa heeft flink door gewerkt vannacht natuurlijk. Iedereen die meedoet weten helaas ook niet wat we gaan doen. maar We gaan 3 leuke offline spelletjes doen en 3 spelletjes op de computer. Bas zal als cameraman werken. En we hebben een scherm dat als ze online spelletjes gaan doen dan kunnen de ooms, tantes, opa, oma's, kinderen en vrienden nog steeds meekijken.Enzo, Tice, Larissa en Noël staan klaar om te vechten voor de winst Ik zie Noël een arm om Larissa heen slaan. Ik zie Nadine grijnzen. "Oké Dame en heren zijn jullie klaar om te winnen?!" Vraag ik "Ja!" Roepen de jongens. Ik zie Larissa schrikken Oh ja dat had ze niet verwacht. Ik zie Noël haar een kneepje in haar arm geven van het is oké. Zo lief om te zien.
"Oké, we gaan als eerste koekhappen." Zegt Nadine. Finn en Dio houden een lijn vast "Oké, de kleinste mag beginnen." Zegt Nadine. "Oké." Hoor je een kleine stem zeggen. Larissa stapt naar voren en kijkt me aan. "Wacht even ik pak even mijn hakken." Grapt ze en springt een aantal keer. Iedereen licht in een deuk, Larissa komt niet eens in de buurt van de koek. "Jongens mag hij wat lager. Zo eindig ik zeker weten onderaan.
Noël Dekkers Pov.
We zijn al 3 spellen verder. Zo hebben we gelachen om Larissa die niet eens kon koekhappen, omdat ze te klein was. Zo hebben we gezien hoe Enzo verloor van snoephappen. En Hoe Tice viel tijdens kruiwagen parkour. Nu gaan we golf with friends doen. Na een tijdje hoor ik "Jaaaaa Ik ga winnen!" "Hahaha dacht het even niet." Zegt Larissa en zie hoe ze hem zo hole in one slaat, ik volg haar en moet het in twee slagen doen.Na golf with friends gaan we door naar Fall Guys. "Ik wil niet opscheppen maar ik heb dit spel kapot gespeelt op twitch." Zegt Larissa. "Stream jij dan?" Vraag ik. "Ja maatje, ik stream." Zegt ze uitdagend ik kijk haar aan. Hmmm... "Gast je hebt met mij samen gespeeld op twitch als je dat al bent vergeten hé." Zegt ze terug. "OEHHH" hoor ik iedereen roepen. "Noël Liz maakt gehakt van je." Zegt Tice Lachend die naast me zit. "Wacht maar kleintje NoNo pakt je terug hoor. En zo ging het ook, ik en Larissa eindigen in de finale. We moeten een parkour doen om de kroon te pakken. "Larissa ik ga je pakken!" Roep ik om haar uit haar concentratie te halen. Het blijft verdacht stil. "Neee" Roep ik teleurgesteld. "Ik zou maar uitkijken. DEKKERS!" Zegt ze uitdagend. Ik kijk haar uitdagend uit. "Oke, dat betekent dat Larissa 12 punten krijgt en Noël 10. Nu gaan we door naar het laatste spel en dat is... WARZONE!" Zegt Myron. "Oh je gaat down Megan." Zeg ik en kijk haar aan. "Dacht het niet DEKKERS." Zegt ze lachend terug. Iedereen schiet in de lach.
"Nog drie levend!" Zegt Enzo enthousiast. "AHH, ik ben dood...." Hoor ik Larissa zuchten. Ik kijk haar aan over het scherm. "Luister vriend je raakt Larissa met geen vinger aan ja." Zeg ik voordat ik hem doodschiet. "I Won" Zeg ik blij.
"En de winnaar is Noël Dekkers!" Zegt Myron blij. "Verdient maatje!" Zegt Larissa die naast me staat. "Je liet je express doodschieten." Zeg ik en ze knikt blij. "Ik laat je niet verliezen op je verjaardag." Zegt ze ik knuffel haar zucht "Ik houd van je." Zeg ik Nadine geeft me een medaille. Ik bekijk hem echt ze hebben hier hun best in gedaan. "Kijk is een snack voor de winnaar." Zegt Myron en geeft mij een zakje. Ik kijk ernaar "Jij gaat heerlijk slapen vanavond schat, dank je wel voor alle voorbereidingen en mijn verjaardag tien keer leuker te maken." Zeg ik haar en kus haar. "Bas camera weg!" Hoor ik Enzo zeggen. ik grinnik. Niet iedereen wist dat wij wat hadden. "Ze houden het geheim, Voor de editors kunnen jullie dit eruit knippen." Zegt Enzo als we het naar buiten brengen krijgt hij wat van ons te goed.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...